Echt ? Ik vind het wel best. Nieuwe laptop en al die tering shit weer instellen.quote:Op maandag 29 april 2019 00:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou slomo cam betere speakers sneller groter
Oh god dit klinkt verontrustendquote:Op maandag 29 april 2019 01:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zal wel een slomo voor je maken
Ik hou alleen van slomo shoarmaboeren.quote:Op maandag 29 april 2019 01:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zal wel een slomo voor je maken
Slomo met rauwe preiquote:Op maandag 29 april 2019 01:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Slomo is naar ik weet geen Oostenrijks gerecht.
Ik ben houder van de humor award, je zal iets grappiger moeten doen om indruk te makenquote:Op maandag 29 april 2019 01:02 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik hou alleen van slomo shoarmaboeren.
Dat je het sap langzaam van de spies ziet druipen. Daar hou ik echt van.
quote:
Ik heb geen druk nodig om erin te komen.quote:Op maandag 29 april 2019 01:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ben houder van de humor award, je zal iets grappiger moeten doen om indruk te maken
quote:Op maandag 29 april 2019 01:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ben houder van de humor award, je zal iets grappiger moeten doen om indruk te maken
Klein piemeltje dusquote:Op maandag 29 april 2019 01:04 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik heb geen druk nodig om erin te komen.
quote:Op maandag 29 april 2019 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je al een wat nadere locatie bepaald ipv alleen de wijk waar-ie woont?
Ik zit al op FBquote:Op maandag 29 april 2019 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je al een wat nadere locatie bepaald ipv alleen de wijk waar-ie woont?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |