quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:48 schreef Prisha het volgende: [..] euh....als ik jou was zou ik voor het slapen gaan even je bed controleren....
just sayin'quote:
Ja, moest ik ook aan denken.quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
Net als in die Bulgaarse (?) RLS van mario toen
Ik voel een liedje aankomen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je zit me toch niet in de maling te nemen met die bloem
Dat ze er stiekem kleine broodjes van bakken.quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Volgens mij moet het zelfrijzend bakmeel zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Volgens mij moet het zelfrijzend bakmeel zijn.
nee. M'n hulp had dat echt gedaan en ze waren heel erg rap verdwenen en ik was mega opgelucht.quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja ik denk het ook, omdat ze niet tegen gist kunnen. Maar ik weet niet meer wat ik in m’n bloemdinges heb gedaan.quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Volgens mij moet het zelfrijzend bakmeel zijn.
Hulp?quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee. M'n hulp had dat echt gedaan en ze waren heel erg rap verdwenen en ik was mega opgelucht.
Poolse illegale huishoudster.quote:
Nee,serieus. Dat zet uit als ze het opeten, knalt de mier uit elkaar. Niet leuk voor de beestjes, maar het schijnt wel te werken.quote:
Zal om natuurlijke gist gaan in de bloem, want in zelfrijzend bakmeel zit bakpoeder.quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja ik denk het ook, omdat ze niet tegen gist kunnen. Maar ik weet niet meer wat ik in m’n bloemdinges heb gedaan.Heel handig.
Oh hmm ben iig benieuwd wie de meesterbakker van de week wordtquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal om natuurlijke gist gaan in de bloem, want in zelfrijzend bakmeel zit bakpoeder.
Klein rietje erbij ook.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
Je moet de bloem wel in lijntjes leggen.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
Je moet de bloem wel in lijntjes leggen.
Dat dus.quote:
gewone bloem gist niet zo snel vanzelf. Uiteindelijk wel, maar lijkt me minder effectief dan bakpoederquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal om natuurlijke gist gaan in de bloem, want in zelfrijzend bakmeel zit bakpoeder.
Decadente Dees.quote:
Briefje van ¤5 is een beetje pauper natuurlijk.quote:
Ik heb ook wel wat muizen vermoord. Ja pech verkeerde huisquote:
Denk ook dat het in dit geval om bakpoeder gaat. Daar willen ze wel van exploderen ja. Morgen uitproberen, want alle paden blijven verzakken door die nesten. Mogen ze nog zo nuttig zijn, maar het moet geen plaag worden.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:02 schreef cafca het volgende:
[..]
gewone bloem gist niet zo snel vanzelf. Uiteindelijk wel, maar lijkt me minder effectief dan bakpoeder
Vanmiddag luisterden ze niet echtquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vertel ze maar dat ze hier welkom zijn.
Leg m’n sleutelbos er wel bijquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Briefje van ¤5 is een beetje pauper natuurlijk.
quote:De werksters van de mierenkolonie zijn altijd op zoek naar voedsel. Een goede truc is om meel, witte bloem of bakpoeder met honing te mengen. De werksters komen op de zoetigheid van de honing af. Ze nemen het voedsel dan mee naar het mierennest. Daar eten alle mieren van het mengsel. Vervolgens overleven ze het niet omdat mieren niet tegen gist kunnen. Mieren zetten namelijk uit van gist.
Hoe? Met van die muizenvallen?quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat muizen vermoord. Ja pech verkeerde huis
Nee gifquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben over het algemeen best diervriendelijk, maar mieren probeer ik over het algemeen wel zoveel mogelijk binnen de perken te houden. Kokend water helpt ook wel.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk ook dat het in dit geval om bakpoeder gaat. Daar willen ze wel van exploderen ja. Morgen uitproberen, want alle paden blijven verzakken door die nesten. Mogen ze nog zo nuttig zijn, maar het moet geen plaag worden.
Dank je.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je tuin niet te groot is, dan is kokend water een goed middel ja.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:06 schreef cafca het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben over het algemeen best diervriendelijk, maar mieren probeer ik over het algemeen wel zoveel mogelijk binnen de perken te houden. Kokend water helpt ook wel.
Het is best een nare doodquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Stuk minder ziek dan een pot levende mieren in de koelkast imo
Ik dacht dat de mieren je scooter mochten hebben als ze maar opkazenquote:
Dito, maar dat deed het mannetje van de bestrijdingsdienst.quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat de mieren je scooter mochten hebben als ze maar opkazen
Ik heb het niet verzonnen hè, oma zegt dat.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar in meel zit toch niet automatisch gist?
dat is Plan Bquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat de mieren je scooter mochten hebben als ze maar opkazen
quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij snuift toch alleen brokken hasj?
Weet dat dementerende veenlijk veul.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het niet verzonnen hè, oma zegt dat.
Ja, dat weetik. Heb ik ook wel eens gemaakt. Maar dat duurt een paar dagen, voordat het echt gaat gisten. En eerst lok je extra mieren, met je honing.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
In de lucht zit gist. Zo krijg je zuurdesem.
"Doe vooral niet alsof je thuis bent'.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:15 schreef sacha het volgende:
[..]
ah, dat doet mijn moedàh ook als ze hier is![]()
'ja, zo doe ik het thuis ook'
hallootjes!
En wespen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, dat weetik. Heb ik ook wel eens gemaakt. Maar dat duurt een paar dagen, voordat het echt gaat gisten. En eerst lok je extra mieren, met je honing.
Dood is dood.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:15 schreef sacha het volgende:
[..]
ah, dat doet mijn moedàh ook als ze hier is![]()
'ja, zo doe ik het thuis ook'
hallootjes!
Kokend water ook niet ?quote:
er schijnt ook een mierentruukje te zijn met stuivers maar daar vertrouw ik mijn moedàh niet meequote:Op dinsdag 23 april 2019 19:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zorg dat je altijd bloem in huis hebt.
Zal ik wel een veenbrand mee veroorzaken.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:24 schreef Deisyy het volgende:
Spiritus gieten en de fik erin! Werkt als een tierelier!
Die jat de stuiversquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:24 schreef sacha het volgende:
[..]
er schijnt ook een mierentruukje te zijn met stuivers maar daar vertrouw ik mijn moedàh niet mee
Bamzaaien?quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:24 schreef sacha het volgende:
[..]
er schijnt ook een mierentruukje te zijn met stuivers maar daar vertrouw ik mijn moedàh niet mee
Scheelt ook weer in kosten voor de uiteindelijke crematie, zeker?quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:24 schreef Deisyy het volgende:
Spiritus gieten en de fik erin! Werkt als een tierelier!
Daar veroorzaak je ook een veenbrand mee.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal ik wel een veenbrand mee veroorzaken.
Of heb je het over die moeder?
Drastisch.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had het topic beter "Handleiding voor genocide en moedermoord" kunnen noemen.
Win-win.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Scheelt ook weer in kosten voor de uiteindelijke crematie, zeker?
Snuiven met je schoonmoeder.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Is wel goedkoper dan die briefjes van 100 van Dees
Als je lang zoekt kom je er ook welquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Is wel goedkoper dan die briefjes van 100 van Dees
Snuifje tuinaarde kan mijn schoonmoeder krijgen!quote:
sorryquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had het topic beter "Handleiding voor genocide en moedermoord" kunnen noemen.
Geloof me ze overleeft jequote:Op dinsdag 23 april 2019 19:37 schreef sacha het volgende:
maar de f*cking dag dat ik mijn moedàh ga achterlaten in het graf van mijn vader zal er één zijn van opluchting voor mij maar spijt voor mijn vader...
*genoeg*
quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de hele 40 euro die je laatst won ingezet hebt en kwijtraakt.
Door een 100 euro biljet I asume?quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Snuifje tuinaarde kan mijn schoonmoeder krijgen!
Mijn moeder gaat ook 120 worden.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:42 schreef sacha het volgende:
[..]
kut, heeft ze weer een drama om in te wentelen
Op een spade natuurlijk!quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Door een 100 euro biljet I asume?
Ik kan haar ook wel eens schieten, al gaat het wat beter de laatste tijd. Ik ben ook wat beter dat zal ook wel meespelenquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik hoop dat mijn moeder 120 word, lekker zuurkool vandaag weer
Denk aan je Sas. Het komt goedquote:
Geenquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Welk liedje voelen jullie nu aankomen?
Die is me even te lastigquote:
Hier ook, was er gisteren nog en we hadden het gezellig, was blij dat we alleen waren zonder broertje erbij.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik hoop dat mijn moeder 120 word, lekker zuurkool vandaag weer
Verdwaal niet.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Ich geh' nochmal ein frische Nase holen.
Bloed zweet en heel veel tranenquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Welk liedje voelen jullie nu aankomen?
z'n gangetje, even hier loerenquote:
niet veel inspiratie aan deze kantquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Het vorige lijkt net afgesloten, dus je mag een nieuwe kiezen
ik weet niet daar in polen hadden ze gisteren om 10 00 en waterschlacht,het kann dat ze deswegen nu fietsen en lopen moeten, gefietst hebben ze nu 330 kilometerquote:
Ik volg ge Polen nietquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik weet niet daar in polen hadden ze gisteren om 10 00 en waterschlacht,het kann dat ze deswegen nu fietsen en lopen moeten, gefietst hebben ze nu 330 kilometer
en dan iedereen straks slapen achter zijn/haar schermpje...let's notquote:
Daar heb ik wat over gelezen.Bah bah.quote:
Het schijnt dat het weer meer voorkomt in Nederland.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar heb ik wat over gelezen.Bah bah.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar heb ik wat over gelezen.Bah bah.
ik had een voorstukje gezienquote:
Daarom kijk ik ook. Ik wil wel eens zien wat voor primitievelingen we in Nederland nog hebben.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
[..]
ik had een voorstukje geziente zot voor woorden weer
iedere keer verbaas ik me weer over de idioten die er uberhaupt op deze aardkloot rondlopenquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook. Ik wil wel eens zien wat voor primitievelingen we in Nederland nog hebben.
De wereld is er vol mee. Het is maar goed dat er ook redelijke en verstandige mensen zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
iedere keer verbaas ik me weer over de idioten die er uberhaupt op deze aardkloot rondlopen
ik verbaas me er inmiddels bijna niet meer overquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
iedere keer verbaas ik me weer over de idioten die er uberhaupt op deze aardkloot rondlopen
In het AD staat een artikel over wapens op scholen. Volgens het artikel lopen ze in Zwitserland ook behoorlijk bewapend rond maar er gebeurt nooit wat. In Amerika is dat weer een ander verhaal. Heb nog niet het hele artikel gelezen, maar vraag me wel af waarom dat zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:45 schreef Disana het volgende:
[..]
De wereld is er vol mee. Het is maar goed dat er ook redelijke en verstandige mensen zijn.
Ik zal nooit begrijpen waarom mensen zo dom kunnen zijn. Het beangstigt me ook.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
ik verbaas me er inmiddels bijna niet meer over
ja maar elke keer is er wel weer een nieuw soort idioot zeg maarquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
ik verbaas me er inmiddels bijna niet meer over
Misschien door de heftige competitie en de tegenstellingen?quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
In het AD staat een artikel over wapens op scholen. Volgens het artikel lopen ze in Zwitserland ook behoorlijk bewapend rond maar er gebeurt nooit wat. In Amerika is dat weer een ander verhaal. Heb nog niet het hele artikel gelezen, maar vraag me wel af waarom dat zou kunnen zijn.
jij dan?quote:
Had het geregend?quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik weet, maar de keuken was centimeter unter water
Modeltekenen even pauzequote:
quote:
Mario woont 1 hoog.quote:
De USA is het veiligste land ter wereld, want iedereen kan een wapen kopen om zichzelf te verdedigenquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien door de heftige competitie en de tegenstellingen?
Daarom sterven er zeker zoveel mensen aan vuurwapengeweld.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:54 schreef cafca het volgende:
[..]
De USA is het veiligste land ter wereld, want iedereen kan een wapen kopen om zichzelf te verdedigen
Zelf zie ik wel wat vooruitgang sinds de laatste prent, maar zou jij je oordeel willen vellen over dit werkje?quote:
Ja, da's best onlogisch, hè?quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarom sterven er zeker zoveel mensen aan vuurwapengeweld.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zelf zie ik wel wat vooruitgang sinds de laatste prent, maar zou jij je oordeel willen vellen over dit werkje?![]()
[ afbeelding ]
Hangt er wel van af hoe je er mee omgaat.In Nederland liggen ze in kluisjes.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet. Vuurwapens bezitten doet vuurwapens gebruiken.
In de VS kunnen de peuters erbij om hun broertje dood te schieten. Oeps.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hangt er wel van af hoe je er mee omgaat.In Nederland liggen ze in kluisjes.
Ja, da's best onlogisch, hè?quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarom sterven er zeker zoveel mensen aan vuurwapengeweld.
Tja, maar volgens de logica van de wapenlobby ben je extra veilig als je maar een wapen hebt.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet. Vuurwapens bezitten doet vuurwapens gebruiken.
Ik snap je punt wel.Maar het recht om daar wapens te dragen te verbieden gaat de wijzen nooit lukkenquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
In de VS kunnen de peuters erbij om hun broertje dood te schieten. Oeps.
Denk dat bij mensen die toch al van plan zijn om een misdrijf te begaan, dat zonder vuurwapen ook zou gebeuren, maar dan met hamer, kettingzaag of iets anders, zoals een auto inderdaad.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
Een auto is ook een potentieel moordwapen.
Of bloem.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dat bij mensen die toch al van plan zijn om een misdrijf te begaan, dat zonder vuurwapen ook zou gebeuren, maar dan met hamer, kettingzaag of iets anders, zoals een auto inderdaad.
Ja helaas is de wapenlobby supermachtig. Hoeveel schietpartijen op scholen er ook zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel.Maar het recht om daar wapens te dragen te verbieden gaat de wijzen nooit lukken
De NRA is veel te sterk.
"Guns don't kill, people do" zeggen ze dan.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
In de VS kunnen de peuters erbij om hun broertje dood te schieten. Oeps.
Ja flauwekul.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:06 schreef cafca het volgende:
[..]
"Guns don't kill, people do" zeggen ze dan.
Soms te triest voor woorden.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook. Ik wil wel eens zien wat voor primitievelingen we in Nederland nog hebben.
Is het ook. Maar je draait zoiets echt niet terug. Niet alleen door de NRA, waar ook gewoon door de mentaliteitquote:
Fijn voor 'm, zolang hij maar niet gaat schieten, of ze van een gebouw afgooit.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:08 schreef Disana het volgende:
Een bekeerde homo vindt homoseksualiteit vies.
Ik vind het maar wat triest als mensen hun geaardheid ontkennen omwille van een opperwezen. Je leeft tenslotte maar een keer.quote:
We mogen blij zijn dat we die mentaliteit hier niet hebben.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Is het ook. Maar je draait zoiets echt niet terug. Niet alleen door de NRA, waar ook gewoon door de mentaliteit
De man die heel veel van die gay conversion camps opgezet heeft en er om bekend staat is ook uit de kast gekomen. En geeft zelf nu toe dat hij fout zat.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het maar wat triest als mensen hun geaardheid ontkennen omwille van een opperwezen. Je leeft tenslotte maar een keer.
Het is imo niet om het het opperwezen maar om de omgeving waar hij/zij in leeft .quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het maar wat triest als mensen hun geaardheid ontkennen omwille van een opperwezen. Je leeft tenslotte maar een keer.
waarom? nee gek is wat en politiker zei en kurz is boos overquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, oké! Jullie hebben in Oostenrijk een gekke Vizebürgermeister.
Dat wist ik niet. Het is wel moedig van hem.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:12 schreef Soulraven het volgende:
[..]
De man die heel veel van die gay conversion camps opgezet heeft en er om bekend staat is ook uit de kast gekomen. En geeft zelf nu toe dat hij fout zat.
Die Vizebürgermeister had een gek gedicht geschreven. Gelukkig is-ie nu afgetreden. Iedereen was boos.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom? nee gek is wat en politiker zei en kurz is boos over
dat heeft en ander geschreven je heeft falsche infoquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Die Vizebürgermeister had een gek gedicht geschreven. Gelukkig is-ie nu afgetreden. Iedereen was boos.
Die zich beroept op een opperwezen dat zaken verbiedt en afstraft.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is imo niet om het het opperwezen maar om de omgeving waar hij/zij in leeft .
dat was niet de vizebürgermeister van oostenrijk sondern en van land oberösterreichquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Die Vizebürgermeister had een gek gedicht geschreven. Gelukkig is-ie nu afgetreden. Iedereen was boos.
FPÖ-Vizebürgermeister Christian Schilcher heeft dat gedicht geschreven en is afgetreden. Het was een totaal idioot gedicht waarin buitenlanders met ratten werden vergeleken.quote:
Ik haat het woord opperwezen.Het komt ook in andere dingen terug waar ik heel slecht tegen kan.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Die zich beroept op een opperwezen dat zaken verbiedt en afstraft.
Ja, van Braunau am Inn.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat was niet de vizebürgermeister van oostenrijk sondern en van land oberösterreich
Vervang het maar voor god dan. Het is een wezen dat de mens boven zichzelft stelt.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik haat het woord opperwezen.Het komt ook in andere dingen terug waar ik heel slecht tegen kan.
ja maar dat is en van 9 bundesländern ,oberösterreichquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, van Braunau am Inn.Het was hier in het nieuws.
En daar ga ik ook niet in mee,Jij kan ook god zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Vervang het maar voor god dan. Het is een wezen dat de mens boven zichzelft stelt.
Ja, dat weet ik. Het was niet heel belangrijk, maar wel idioot dat iemand zo'n gedicht schrijft.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar dat is en van 9 bundesländern ,oberösterreich
kurz is bundeskanzler vor dat hele land oostenrijk
Toch hebben die bekeerders iets boven zichzelf gesteld, mij maakt het niet uit hoe je het noemt. Er is iets dat ze legitimeert zo te denken.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En daar ga ik ook niet in mee,Jij kan ook god zijn.
Klopt,en ik gun ieders denken wanneer ze er niemand mee schaden.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch hebben die bekeerders iets boven zichzelf gesteld, mij maakt het niet uit hoe je het noemt. Er is iets dat ze legitimeert zo te denken.
David Matheson heet hij. Ik hoop dat velen hem navolgden.quote:
Mooiste vind ik dat hij erkend hoeveel schade het juist toebrengt.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
David Matheson heet hij. Ik hoop dat velen hem navolgden.
Ik heb medelijden met homo's in orthodoxe of blijchristelijke kringen. Zij moeten bergen verzetten om zich aan de mening van hun gemeenschap te ontworstelen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klopt,en ik gun ieders denken wanneer ze er niemand mee schaden.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Het was niet heel belangrijk, maar wel idioot dat iemand zo'n gedicht schrijft.
Ik zal er morgen naar kijken. Zijn die kampen van hem nu ook opgedoekt?quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:33 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Mooiste vind ik dat hij erkend hoeveel schade het juist toebrengt.
Ik weet van een neef van mij.Don`t ask,don`t tell.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met homo's in orthodoxe of blijchristelijke kringen. Zij moeten bergen verzetten om zich aan de mening van hun gemeenschap te ontworstelen.
Wat triest. Maar als je je losmaakt heb je kans je hele familie te verliezen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik weet van een neef van mij.Don`t ask,don`t tell.
En toch is het juist het NIET denken, maar het klakkeloos volgen van dogma's wat dit soort ellende veroorzaakt.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klopt,en ik gun ieders denken wanneer ze er niemand mee schaden.
Maar familie die een probleem heeft met jouw geaardheid kan je ook missen als kiespijn.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat triest. Maar als je je losmaakt heb je kans je hele familie te verliezen.
Ja, dat zou je denken. Maar je houdt toch van ze.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar familie die een probleem heeft met jouw geaardheid kan je ook missen als kiespijn.
Dat was hij imo altijd al.Lekker trappen zonder nuance.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:46 schreef Disana het volgende:
Linkse indoctrinatie. Wat is die Jensen een ultrarechtse bal geworden, of heb ik iets gemist en was hij het altijd al.
Ik heb hem nooit zo gevolgd, maar trappen is wel het juiste woord. Hij zit momenteel in het achterste van Baudet en roept maar wat.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat was hij imo altijd al.Lekker trappen zonder nuance.
En wat vond je ervan?quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik heb een paar van zijn podcats geluisterd.
Hij denkt een soort luis in de pels te zijn.Maar ik hecht weinig waarde aan zijn uitspraken.quote:
Dat merk ik nu ook, maar hij legt totaal geen gewicht in de schaal behalve bij Baudet.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij denkt een soort luis in de pels te zijn.Maar ik hecht weinig waarde aan zijn uitspraken.
Kontpijn, ouwe kozijnpijperdquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar familie die een probleem heeft met jouw geaardheid kan je ook missen als kiespijn.
Hey Sly.Wazzup?quote:
Wie dan?quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik weet van een neef van mij.Don`t ask,don`t tell.
In Friesland alles wel.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Yoo, groet je net. Alles goed, thnksz! Met jou ook, ouwe klunert?
Hola. Zou jij, ja jij Disana, ook problemen met de wet krijgen als je hier zou stellen dat Baudet een kogel dient te krijgen?quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat merk ik nu ook, maar hij legt totaal geen gewicht in de schaal behalve bij Baudet.
100 uren werkstraf.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:59 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hola. Zou jij, ja jij Disana, ook problemen met de wet krijgen als je hier zou stellen dat Baudet een kogel dient te krijgen?
Dat denk ik wel. En ik sta er ook niet achter, laat die pocher zijn tijd maar uitzitten, zijn populariteit blijft niet zo groot.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:59 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hola. Zou jij, ja jij Disana, ook problemen met de wet krijgen als je hier zou stellen dat Baudet een kogel dient te krijgen?
We hebben een strakke taakverdeling.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:00 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi!
Dat wiefke van je een beetje oke in het huishouden? Of doe jij allles?
Belachelijkquote:
Dat is wat die dame kreeg met haar uitspraak.quote:
nee 4 alquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
3 eh? ik kreeg nog 2 van jou las ik
Scan ff schema in en plaats hierquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
We hebben een strakke taakverdeling.
Eis, toch?quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is wat die dame kreeg met haar uitspraak.
Oh ja, dat is ook zo.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is wat die dame kreeg met haar uitspraak.
Je geeft eigenlijk antwoord op je statement.En een wicht was het niet.Ik hou niet zo van mensen die schreeuwen achter een doekje.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:02 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Belachelijk. Onzin om dat wicht een straf te geven voor eigenlijk niets. "Ja, voorbeeld stellen
".
Uitspraak.quote:
Die sukkel (Baudet) doet eigenlijk kwalijkere zaken dan die 'uiterst gevaarlijke' deerne: opruien en klootjesvolk mobiliseren.. Dat hij binnen de wet blijft maakt mij eigenlijk niets uit. Van mij mag hij elektroconvulsietherapie krijgen. 100 schokken per dagquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je geeft eigenlijk antwoord op je statement.En een wicht was het niet.Ik hou niet zo van mensen die schreeuwen achter een doekje.
Eensquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:13 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Die sukkel (Baudet) doet eigenlijk kwalijkere zaken dan die 'uiterst gevaarlijke' deerne: opruien en klootjesvolk mobiliseren.. Dat hij binnen de wet blijft maakt mij eigenlijk niets uit.
Dat vind ik dan weer een beetje ver gaan....quote:Van mij mag hij elektroconvulsietherapie krijgen. 100 schokken per dag
Doordeweekse ronde competitie Ajax - Vitesse, normaal niet echt boeiend, maar Ajax en PSV staan gelijk op puntenquote:
Kan ik je geen ongelijk in geven.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:14 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, ik lees eigenlijk de Nederlandse kranten nauwelijks meer..
Maar serieusquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Kan ik je geen ongelijk in geven.
Oh ja.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Doordeweekse ronde competitie Ajax - Vitesse, normaal niet echt boeiend, maar Ajax en PSV staan gelijk op punten
4-2 alweerquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou geef nog maar een penalty kado dan
Inderdaad, maar volgens het ultrarechtse (storm)frontpagevolk is zo'n straf natuurlijk veeeeeel te laag.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Maar serieus: op zich goed dat die meid een klein strafje krijgt.
Ja eh? gewoon met korte mouwen mijn ronde gedaanquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Een zwoele zomeravond in april. Bizawr.
Die gasten schrijven overigens veel engere zaken dat dat wiefke. Zelden wordt er eentje aangepakt. Heul apartquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Inderdaad, maar volgens het ultrarechtse (storm)frontpagevolk is zo'n straf natuurlijk veeeeeel te laag.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Als je van die D een M maakt, past het helemaal goed in dit topic
Wat Sly post,dit is wel voldoende.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Inderdaad, maar volgens het ultrarechtse (storm)frontpagevolk is zo'n straf natuurlijk veeeeeel te laag.
Ik weiger dat te lezen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Die gasten schrijven overigens veel engere zaken dat dat wiefke. Zelden wordt er eentje aangepakt. Heul apart
Doet me denken aan het werruktheater, de titel van het stuk that is.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Een zwoele zomeravond in april. Bizawr.
Ach ja, het is een eigen kringetje, die vooral elkaar napraten. Maar een eng kringetje is het wel ja.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Die gasten schrijven overigens veel engere zaken dat dat wiefke. Zelden wordt er eentje aangepakt. Heul apart
24.000 euro.Rijdt hij in een Hummer of wah?quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:31 schreef Ghostbuster het volgende:
En dan Dion Gaus nog even, met zijn kilometer compensatie
Trusten Dis.quote:
https://www.vn.nl/pamflet-baudet-seksistisch-nationalistisch/quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dat las ik dan wel weer in de washington postquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Nee hij heeft Heerlen als woonadres opgegeven, en hij woont in Voorburg, zijn moeder woont in Heerlen op dat adres, en dan krijg je 1900 netto per maand vergoedingquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
24.000 euro.Rijdt hij in een Hummer of wah?
Nee joh. Gewoon overal bloem met honing strooien. Komt vast goedquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Efteling mieren vrij, dat zou pas een uitdaging zijn.
Dionneke zegt heel vaak dat hij iets al heel lang geroen heeft. Nu ook weer zegt hij dat hij al heel lang heeft geroepen dat er onderzoek naar zijn reis- en verblijfvergoeding. Yeah rightquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Jawel, lekker lang weekendje gehad.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Doet me denken aan het werruktheater, de titel van het stuk that is.
Alles oke, ouwe baas?
En zegeltjes voor handdoeken en zulks.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee hij heeft Heerlen als woonadres opgegeven, en hij woont in Voorburg, zijn moeder woont in Heerlen op dat adres, en dan krijg je 1900 netto per maand vergoeding
Is traditie in Polen, op tweede paasdag elkaar nat gooien met waterquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik weet niet daar in polen hadden ze gisteren om 10 00 en waterschlacht,het kann dat ze deswegen nu fietsen en lopen moeten, gefietst hebben ze nu 330 kilometer
Kun je je iedere dag in zo'n verlengde Hummer voor laten rijden op het Binnenhof.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:35 schreef Ghostbuster het volgende:
En Voorburg Den Haag is 900 euro aan vergoeding, dus hij heeft 1000 euro per maand gestolen, nog debiel 900 euro voor 11 kilometer
Ga het zeker lezen, thanks.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
https://www.vn.nl/pamflet-baudet-seksistisch-nationalistisch/
Dit is wel een goed stuk. Leestijd staat erboven maar beter lees je het als je wat meer tijd hebt dan dat.
Hij leeft nog, lees ik.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:41 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ga het zeker lezen, thanks.
Vrij Nederland was da bomb back in the day. Nog jaren gewerkt (als loonslaafje). En Rinus Ferdinandusse nog gevraagd of hij een stuk van me wilde lezen. Hij vond het idee goed en zei dat ik talent had
. Maar het werd niet geplaatst
. Ging wel af en toe bij 'm buurten op de kloveniersburgwal/ Leuke gozert.
Mooi. Ik las e.e.a.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jawel, lekker lang weekendje gehad.
Hoe is 't met u? Nog steeds aan het herstellen?
Geen krachtverlies is wel goed nieuwsquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:46 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi. Ik las e.e.a.
Arm wel redelijk. Wel heel gevoelig maar mucho kracht en grip. Dus wel blij mee.
Tja, ouwe lullen lopen alleen maar in de weg.quote:Alleen gisteren met m'n domme harses gebasketbald met irritante kereltjes (niet allemaal) en flinke beuk in ribben gehad. De laatste keer vorig jaar september ook op dezelfde plek gebeukt, dus dat blijft een zwakke plek. Me voorgenomen niet meer met die uiterst fanatieke teringlijertjes te gaan spelen.
Ik loop nog steeds met een plaksnor op.quote:Soury al ontmoet nu? Gaan jullie nog meeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |