Dat was hij imo altijd al.Lekker trappen zonder nuance.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:46 schreef Disana het volgende:
Linkse indoctrinatie. Wat is die Jensen een ultrarechtse bal geworden, of heb ik iets gemist en was hij het altijd al.
Ik heb hem nooit zo gevolgd, maar trappen is wel het juiste woord. Hij zit momenteel in het achterste van Baudet en roept maar wat.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat was hij imo altijd al.Lekker trappen zonder nuance.
En wat vond je ervan?quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik heb een paar van zijn podcats geluisterd.
Hij denkt een soort luis in de pels te zijn.Maar ik hecht weinig waarde aan zijn uitspraken.quote:
Dat merk ik nu ook, maar hij legt totaal geen gewicht in de schaal behalve bij Baudet.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij denkt een soort luis in de pels te zijn.Maar ik hecht weinig waarde aan zijn uitspraken.
Kontpijn, ouwe kozijnpijperdquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar familie die een probleem heeft met jouw geaardheid kan je ook missen als kiespijn.
Hey Sly.Wazzup?quote:
Wie dan?quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik weet van een neef van mij.Don`t ask,don`t tell.
In Friesland alles wel.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Yoo, groet je net. Alles goed, thnksz! Met jou ook, ouwe klunert?
Hola. Zou jij, ja jij Disana, ook problemen met de wet krijgen als je hier zou stellen dat Baudet een kogel dient te krijgen?quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat merk ik nu ook, maar hij legt totaal geen gewicht in de schaal behalve bij Baudet.
100 uren werkstraf.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:59 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hola. Zou jij, ja jij Disana, ook problemen met de wet krijgen als je hier zou stellen dat Baudet een kogel dient te krijgen?
Dat denk ik wel. En ik sta er ook niet achter, laat die pocher zijn tijd maar uitzitten, zijn populariteit blijft niet zo groot.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:59 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hola. Zou jij, ja jij Disana, ook problemen met de wet krijgen als je hier zou stellen dat Baudet een kogel dient te krijgen?
We hebben een strakke taakverdeling.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:00 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi!
Dat wiefke van je een beetje oke in het huishouden? Of doe jij allles?
Belachelijkquote:
Dat is wat die dame kreeg met haar uitspraak.quote:
nee 4 alquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
3 eh? ik kreeg nog 2 van jou las ik
Scan ff schema in en plaats hierquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
We hebben een strakke taakverdeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |