dat heeft en ander geschreven je heeft falsche infoquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Die Vizebürgermeister had een gek gedicht geschreven. Gelukkig is-ie nu afgetreden. Iedereen was boos.
Die zich beroept op een opperwezen dat zaken verbiedt en afstraft.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is imo niet om het het opperwezen maar om de omgeving waar hij/zij in leeft .
dat was niet de vizebürgermeister van oostenrijk sondern en van land oberösterreichquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Die Vizebürgermeister had een gek gedicht geschreven. Gelukkig is-ie nu afgetreden. Iedereen was boos.
FPÖ-Vizebürgermeister Christian Schilcher heeft dat gedicht geschreven en is afgetreden. Het was een totaal idioot gedicht waarin buitenlanders met ratten werden vergeleken.quote:
Ik haat het woord opperwezen.Het komt ook in andere dingen terug waar ik heel slecht tegen kan.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Die zich beroept op een opperwezen dat zaken verbiedt en afstraft.
Ja, van Braunau am Inn.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat was niet de vizebürgermeister van oostenrijk sondern en van land oberösterreich
Vervang het maar voor god dan. Het is een wezen dat de mens boven zichzelft stelt.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik haat het woord opperwezen.Het komt ook in andere dingen terug waar ik heel slecht tegen kan.
ja maar dat is en van 9 bundesländern ,oberösterreichquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, van Braunau am Inn.Het was hier in het nieuws.
En daar ga ik ook niet in mee,Jij kan ook god zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Vervang het maar voor god dan. Het is een wezen dat de mens boven zichzelft stelt.
Ja, dat weet ik. Het was niet heel belangrijk, maar wel idioot dat iemand zo'n gedicht schrijft.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar dat is en van 9 bundesländern ,oberösterreich
kurz is bundeskanzler vor dat hele land oostenrijk
Toch hebben die bekeerders iets boven zichzelf gesteld, mij maakt het niet uit hoe je het noemt. Er is iets dat ze legitimeert zo te denken.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En daar ga ik ook niet in mee,Jij kan ook god zijn.
Klopt,en ik gun ieders denken wanneer ze er niemand mee schaden.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch hebben die bekeerders iets boven zichzelf gesteld, mij maakt het niet uit hoe je het noemt. Er is iets dat ze legitimeert zo te denken.
David Matheson heet hij. Ik hoop dat velen hem navolgden.quote:
Mooiste vind ik dat hij erkend hoeveel schade het juist toebrengt.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
David Matheson heet hij. Ik hoop dat velen hem navolgden.
Ik heb medelijden met homo's in orthodoxe of blijchristelijke kringen. Zij moeten bergen verzetten om zich aan de mening van hun gemeenschap te ontworstelen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klopt,en ik gun ieders denken wanneer ze er niemand mee schaden.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Het was niet heel belangrijk, maar wel idioot dat iemand zo'n gedicht schrijft.
Ik zal er morgen naar kijken. Zijn die kampen van hem nu ook opgedoekt?quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:33 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Mooiste vind ik dat hij erkend hoeveel schade het juist toebrengt.
Ik weet van een neef van mij.Don`t ask,don`t tell.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met homo's in orthodoxe of blijchristelijke kringen. Zij moeten bergen verzetten om zich aan de mening van hun gemeenschap te ontworstelen.
Wat triest. Maar als je je losmaakt heb je kans je hele familie te verliezen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik weet van een neef van mij.Don`t ask,don`t tell.
En toch is het juist het NIET denken, maar het klakkeloos volgen van dogma's wat dit soort ellende veroorzaakt.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klopt,en ik gun ieders denken wanneer ze er niemand mee schaden.
Maar familie die een probleem heeft met jouw geaardheid kan je ook missen als kiespijn.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat triest. Maar als je je losmaakt heb je kans je hele familie te verliezen.
Ja, dat zou je denken. Maar je houdt toch van ze.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar familie die een probleem heeft met jouw geaardheid kan je ook missen als kiespijn.
Dat was hij imo altijd al.Lekker trappen zonder nuance.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:46 schreef Disana het volgende:
Linkse indoctrinatie. Wat is die Jensen een ultrarechtse bal geworden, of heb ik iets gemist en was hij het altijd al.
Ik heb hem nooit zo gevolgd, maar trappen is wel het juiste woord. Hij zit momenteel in het achterste van Baudet en roept maar wat.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat was hij imo altijd al.Lekker trappen zonder nuance.
En wat vond je ervan?quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik heb een paar van zijn podcats geluisterd.
Hij denkt een soort luis in de pels te zijn.Maar ik hecht weinig waarde aan zijn uitspraken.quote:
Dat merk ik nu ook, maar hij legt totaal geen gewicht in de schaal behalve bij Baudet.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij denkt een soort luis in de pels te zijn.Maar ik hecht weinig waarde aan zijn uitspraken.
Kontpijn, ouwe kozijnpijperdquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar familie die een probleem heeft met jouw geaardheid kan je ook missen als kiespijn.
Hey Sly.Wazzup?quote:
Wie dan?quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik weet van een neef van mij.Don`t ask,don`t tell.
In Friesland alles wel.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Yoo, groet je net. Alles goed, thnksz! Met jou ook, ouwe klunert?
Hola. Zou jij, ja jij Disana, ook problemen met de wet krijgen als je hier zou stellen dat Baudet een kogel dient te krijgen?quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat merk ik nu ook, maar hij legt totaal geen gewicht in de schaal behalve bij Baudet.
100 uren werkstraf.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:59 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hola. Zou jij, ja jij Disana, ook problemen met de wet krijgen als je hier zou stellen dat Baudet een kogel dient te krijgen?
Dat denk ik wel. En ik sta er ook niet achter, laat die pocher zijn tijd maar uitzitten, zijn populariteit blijft niet zo groot.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:59 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hola. Zou jij, ja jij Disana, ook problemen met de wet krijgen als je hier zou stellen dat Baudet een kogel dient te krijgen?
We hebben een strakke taakverdeling.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:00 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi!
Dat wiefke van je een beetje oke in het huishouden? Of doe jij allles?
Belachelijkquote:
Dat is wat die dame kreeg met haar uitspraak.quote:
nee 4 alquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
3 eh? ik kreeg nog 2 van jou las ik
Scan ff schema in en plaats hierquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
We hebben een strakke taakverdeling.
Eis, toch?quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is wat die dame kreeg met haar uitspraak.
Oh ja, dat is ook zo.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is wat die dame kreeg met haar uitspraak.
Je geeft eigenlijk antwoord op je statement.En een wicht was het niet.Ik hou niet zo van mensen die schreeuwen achter een doekje.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:02 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Belachelijk. Onzin om dat wicht een straf te geven voor eigenlijk niets. "Ja, voorbeeld stellen
".
Uitspraak.quote:
Die sukkel (Baudet) doet eigenlijk kwalijkere zaken dan die 'uiterst gevaarlijke' deerne: opruien en klootjesvolk mobiliseren.. Dat hij binnen de wet blijft maakt mij eigenlijk niets uit. Van mij mag hij elektroconvulsietherapie krijgen. 100 schokken per dagquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je geeft eigenlijk antwoord op je statement.En een wicht was het niet.Ik hou niet zo van mensen die schreeuwen achter een doekje.
Eensquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:13 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Die sukkel (Baudet) doet eigenlijk kwalijkere zaken dan die 'uiterst gevaarlijke' deerne: opruien en klootjesvolk mobiliseren.. Dat hij binnen de wet blijft maakt mij eigenlijk niets uit.
Dat vind ik dan weer een beetje ver gaan....quote:Van mij mag hij elektroconvulsietherapie krijgen. 100 schokken per dag
Doordeweekse ronde competitie Ajax - Vitesse, normaal niet echt boeiend, maar Ajax en PSV staan gelijk op puntenquote:
Kan ik je geen ongelijk in geven.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:14 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, ik lees eigenlijk de Nederlandse kranten nauwelijks meer..
Maar serieusquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Kan ik je geen ongelijk in geven.
Oh ja.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Doordeweekse ronde competitie Ajax - Vitesse, normaal niet echt boeiend, maar Ajax en PSV staan gelijk op punten
4-2 alweerquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou geef nog maar een penalty kado dan
Inderdaad, maar volgens het ultrarechtse (storm)frontpagevolk is zo'n straf natuurlijk veeeeeel te laag.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Maar serieus: op zich goed dat die meid een klein strafje krijgt.
Ja eh? gewoon met korte mouwen mijn ronde gedaanquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Een zwoele zomeravond in april. Bizawr.
Die gasten schrijven overigens veel engere zaken dat dat wiefke. Zelden wordt er eentje aangepakt. Heul apartquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Inderdaad, maar volgens het ultrarechtse (storm)frontpagevolk is zo'n straf natuurlijk veeeeeel te laag.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Als je van die D een M maakt, past het helemaal goed in dit topic
Wat Sly post,dit is wel voldoende.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Inderdaad, maar volgens het ultrarechtse (storm)frontpagevolk is zo'n straf natuurlijk veeeeeel te laag.
Ik weiger dat te lezen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Die gasten schrijven overigens veel engere zaken dat dat wiefke. Zelden wordt er eentje aangepakt. Heul apart
Doet me denken aan het werruktheater, de titel van het stuk that is.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Een zwoele zomeravond in april. Bizawr.
Ach ja, het is een eigen kringetje, die vooral elkaar napraten. Maar een eng kringetje is het wel ja.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Die gasten schrijven overigens veel engere zaken dat dat wiefke. Zelden wordt er eentje aangepakt. Heul apart
24.000 euro.Rijdt hij in een Hummer of wah?quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:31 schreef Ghostbuster het volgende:
En dan Dion Gaus nog even, met zijn kilometer compensatie
Trusten Dis.quote:
https://www.vn.nl/pamflet-baudet-seksistisch-nationalistisch/quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dat las ik dan wel weer in de washington postquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Nee hij heeft Heerlen als woonadres opgegeven, en hij woont in Voorburg, zijn moeder woont in Heerlen op dat adres, en dan krijg je 1900 netto per maand vergoedingquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
24.000 euro.Rijdt hij in een Hummer of wah?
Nee joh. Gewoon overal bloem met honing strooien. Komt vast goedquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Efteling mieren vrij, dat zou pas een uitdaging zijn.
Dionneke zegt heel vaak dat hij iets al heel lang geroen heeft. Nu ook weer zegt hij dat hij al heel lang heeft geroepen dat er onderzoek naar zijn reis- en verblijfvergoeding. Yeah rightquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Jawel, lekker lang weekendje gehad.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Doet me denken aan het werruktheater, de titel van het stuk that is.
Alles oke, ouwe baas?
En zegeltjes voor handdoeken en zulks.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee hij heeft Heerlen als woonadres opgegeven, en hij woont in Voorburg, zijn moeder woont in Heerlen op dat adres, en dan krijg je 1900 netto per maand vergoeding
Is traditie in Polen, op tweede paasdag elkaar nat gooien met waterquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik weet niet daar in polen hadden ze gisteren om 10 00 en waterschlacht,het kann dat ze deswegen nu fietsen en lopen moeten, gefietst hebben ze nu 330 kilometer
Kun je je iedere dag in zo'n verlengde Hummer voor laten rijden op het Binnenhof.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:35 schreef Ghostbuster het volgende:
En Voorburg Den Haag is 900 euro aan vergoeding, dus hij heeft 1000 euro per maand gestolen, nog debiel 900 euro voor 11 kilometer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |