Die zich beroept op een opperwezen dat zaken verbiedt en afstraft.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is imo niet om het het opperwezen maar om de omgeving waar hij/zij in leeft .
dat was niet de vizebürgermeister van oostenrijk sondern en van land oberösterreichquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Die Vizebürgermeister had een gek gedicht geschreven. Gelukkig is-ie nu afgetreden. Iedereen was boos.
FPÖ-Vizebürgermeister Christian Schilcher heeft dat gedicht geschreven en is afgetreden. Het was een totaal idioot gedicht waarin buitenlanders met ratten werden vergeleken.quote:
Ik haat het woord opperwezen.Het komt ook in andere dingen terug waar ik heel slecht tegen kan.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Die zich beroept op een opperwezen dat zaken verbiedt en afstraft.
Ja, van Braunau am Inn.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat was niet de vizebürgermeister van oostenrijk sondern en van land oberösterreich
Vervang het maar voor god dan. Het is een wezen dat de mens boven zichzelft stelt.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik haat het woord opperwezen.Het komt ook in andere dingen terug waar ik heel slecht tegen kan.
ja maar dat is en van 9 bundesländern ,oberösterreichquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, van Braunau am Inn.Het was hier in het nieuws.
En daar ga ik ook niet in mee,Jij kan ook god zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Vervang het maar voor god dan. Het is een wezen dat de mens boven zichzelft stelt.
Ja, dat weet ik. Het was niet heel belangrijk, maar wel idioot dat iemand zo'n gedicht schrijft.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar dat is en van 9 bundesländern ,oberösterreich
kurz is bundeskanzler vor dat hele land oostenrijk
Toch hebben die bekeerders iets boven zichzelf gesteld, mij maakt het niet uit hoe je het noemt. Er is iets dat ze legitimeert zo te denken.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En daar ga ik ook niet in mee,Jij kan ook god zijn.
Klopt,en ik gun ieders denken wanneer ze er niemand mee schaden.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch hebben die bekeerders iets boven zichzelf gesteld, mij maakt het niet uit hoe je het noemt. Er is iets dat ze legitimeert zo te denken.
David Matheson heet hij. Ik hoop dat velen hem navolgden.quote:
Mooiste vind ik dat hij erkend hoeveel schade het juist toebrengt.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
David Matheson heet hij. Ik hoop dat velen hem navolgden.
Ik heb medelijden met homo's in orthodoxe of blijchristelijke kringen. Zij moeten bergen verzetten om zich aan de mening van hun gemeenschap te ontworstelen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klopt,en ik gun ieders denken wanneer ze er niemand mee schaden.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Het was niet heel belangrijk, maar wel idioot dat iemand zo'n gedicht schrijft.
Ik zal er morgen naar kijken. Zijn die kampen van hem nu ook opgedoekt?quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:33 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Mooiste vind ik dat hij erkend hoeveel schade het juist toebrengt.
Ik weet van een neef van mij.Don`t ask,don`t tell.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met homo's in orthodoxe of blijchristelijke kringen. Zij moeten bergen verzetten om zich aan de mening van hun gemeenschap te ontworstelen.
Wat triest. Maar als je je losmaakt heb je kans je hele familie te verliezen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik weet van een neef van mij.Don`t ask,don`t tell.
En toch is het juist het NIET denken, maar het klakkeloos volgen van dogma's wat dit soort ellende veroorzaakt.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Klopt,en ik gun ieders denken wanneer ze er niemand mee schaden.
Maar familie die een probleem heeft met jouw geaardheid kan je ook missen als kiespijn.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat triest. Maar als je je losmaakt heb je kans je hele familie te verliezen.
Ja, dat zou je denken. Maar je houdt toch van ze.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar familie die een probleem heeft met jouw geaardheid kan je ook missen als kiespijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |