De wereld is er vol mee. Het is maar goed dat er ook redelijke en verstandige mensen zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
iedere keer verbaas ik me weer over de idioten die er uberhaupt op deze aardkloot rondlopen
ik verbaas me er inmiddels bijna niet meer overquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
iedere keer verbaas ik me weer over de idioten die er uberhaupt op deze aardkloot rondlopen
In het AD staat een artikel over wapens op scholen. Volgens het artikel lopen ze in Zwitserland ook behoorlijk bewapend rond maar er gebeurt nooit wat. In Amerika is dat weer een ander verhaal. Heb nog niet het hele artikel gelezen, maar vraag me wel af waarom dat zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:45 schreef Disana het volgende:
[..]
De wereld is er vol mee. Het is maar goed dat er ook redelijke en verstandige mensen zijn.
Ik zal nooit begrijpen waarom mensen zo dom kunnen zijn. Het beangstigt me ook.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
ik verbaas me er inmiddels bijna niet meer over
ja maar elke keer is er wel weer een nieuw soort idioot zeg maarquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
ik verbaas me er inmiddels bijna niet meer over
Misschien door de heftige competitie en de tegenstellingen?quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
In het AD staat een artikel over wapens op scholen. Volgens het artikel lopen ze in Zwitserland ook behoorlijk bewapend rond maar er gebeurt nooit wat. In Amerika is dat weer een ander verhaal. Heb nog niet het hele artikel gelezen, maar vraag me wel af waarom dat zou kunnen zijn.
jij dan?quote:
Had het geregend?quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik weet, maar de keuken was centimeter unter water
Modeltekenen even pauzequote:
quote:
Mario woont 1 hoog.quote:
De USA is het veiligste land ter wereld, want iedereen kan een wapen kopen om zichzelf te verdedigenquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien door de heftige competitie en de tegenstellingen?
Daarom sterven er zeker zoveel mensen aan vuurwapengeweld.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:54 schreef cafca het volgende:
[..]
De USA is het veiligste land ter wereld, want iedereen kan een wapen kopen om zichzelf te verdedigen
Zelf zie ik wel wat vooruitgang sinds de laatste prent, maar zou jij je oordeel willen vellen over dit werkje?quote:
Ja, da's best onlogisch, hè?quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarom sterven er zeker zoveel mensen aan vuurwapengeweld.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zelf zie ik wel wat vooruitgang sinds de laatste prent, maar zou jij je oordeel willen vellen over dit werkje?![]()
[ afbeelding ]
Hangt er wel van af hoe je er mee omgaat.In Nederland liggen ze in kluisjes.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet. Vuurwapens bezitten doet vuurwapens gebruiken.
In de VS kunnen de peuters erbij om hun broertje dood te schieten. Oeps.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hangt er wel van af hoe je er mee omgaat.In Nederland liggen ze in kluisjes.
Ja, da's best onlogisch, hè?quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarom sterven er zeker zoveel mensen aan vuurwapengeweld.
Tja, maar volgens de logica van de wapenlobby ben je extra veilig als je maar een wapen hebt.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet. Vuurwapens bezitten doet vuurwapens gebruiken.
Ik snap je punt wel.Maar het recht om daar wapens te dragen te verbieden gaat de wijzen nooit lukkenquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
In de VS kunnen de peuters erbij om hun broertje dood te schieten. Oeps.
Denk dat bij mensen die toch al van plan zijn om een misdrijf te begaan, dat zonder vuurwapen ook zou gebeuren, maar dan met hamer, kettingzaag of iets anders, zoals een auto inderdaad.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
Een auto is ook een potentieel moordwapen.
Of bloem.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dat bij mensen die toch al van plan zijn om een misdrijf te begaan, dat zonder vuurwapen ook zou gebeuren, maar dan met hamer, kettingzaag of iets anders, zoals een auto inderdaad.
Ja helaas is de wapenlobby supermachtig. Hoeveel schietpartijen op scholen er ook zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel.Maar het recht om daar wapens te dragen te verbieden gaat de wijzen nooit lukken
De NRA is veel te sterk.
"Guns don't kill, people do" zeggen ze dan.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
In de VS kunnen de peuters erbij om hun broertje dood te schieten. Oeps.
Ja flauwekul.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:06 schreef cafca het volgende:
[..]
"Guns don't kill, people do" zeggen ze dan.
Soms te triest voor woorden.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook. Ik wil wel eens zien wat voor primitievelingen we in Nederland nog hebben.
Is het ook. Maar je draait zoiets echt niet terug. Niet alleen door de NRA, waar ook gewoon door de mentaliteitquote:
Fijn voor 'm, zolang hij maar niet gaat schieten, of ze van een gebouw afgooit.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:08 schreef Disana het volgende:
Een bekeerde homo vindt homoseksualiteit vies.
Ik vind het maar wat triest als mensen hun geaardheid ontkennen omwille van een opperwezen. Je leeft tenslotte maar een keer.quote:
We mogen blij zijn dat we die mentaliteit hier niet hebben.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Is het ook. Maar je draait zoiets echt niet terug. Niet alleen door de NRA, waar ook gewoon door de mentaliteit
De man die heel veel van die gay conversion camps opgezet heeft en er om bekend staat is ook uit de kast gekomen. En geeft zelf nu toe dat hij fout zat.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het maar wat triest als mensen hun geaardheid ontkennen omwille van een opperwezen. Je leeft tenslotte maar een keer.
Het is imo niet om het het opperwezen maar om de omgeving waar hij/zij in leeft .quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het maar wat triest als mensen hun geaardheid ontkennen omwille van een opperwezen. Je leeft tenslotte maar een keer.
waarom? nee gek is wat en politiker zei en kurz is boos overquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, oké! Jullie hebben in Oostenrijk een gekke Vizebürgermeister.
Dat wist ik niet. Het is wel moedig van hem.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:12 schreef Soulraven het volgende:
[..]
De man die heel veel van die gay conversion camps opgezet heeft en er om bekend staat is ook uit de kast gekomen. En geeft zelf nu toe dat hij fout zat.
Die Vizebürgermeister had een gek gedicht geschreven. Gelukkig is-ie nu afgetreden. Iedereen was boos.quote:Op dinsdag 23 april 2019 21:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom? nee gek is wat en politiker zei en kurz is boos over
dat heeft en ander geschreven je heeft falsche infoquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Die Vizebürgermeister had een gek gedicht geschreven. Gelukkig is-ie nu afgetreden. Iedereen was boos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |