Bloed zweet en heel veel tranenquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Welk liedje voelen jullie nu aankomen?
z'n gangetje, even hier loerenquote:
niet veel inspiratie aan deze kantquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Het vorige lijkt net afgesloten, dus je mag een nieuwe kiezen
ik weet niet daar in polen hadden ze gisteren om 10 00 en waterschlacht,het kann dat ze deswegen nu fietsen en lopen moeten, gefietst hebben ze nu 330 kilometerquote:
Ik volg ge Polen nietquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik weet niet daar in polen hadden ze gisteren om 10 00 en waterschlacht,het kann dat ze deswegen nu fietsen en lopen moeten, gefietst hebben ze nu 330 kilometer
en dan iedereen straks slapen achter zijn/haar schermpje...let's notquote:
Daar heb ik wat over gelezen.Bah bah.quote:
Het schijnt dat het weer meer voorkomt in Nederland.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar heb ik wat over gelezen.Bah bah.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar heb ik wat over gelezen.Bah bah.
ik had een voorstukje gezienquote:
Daarom kijk ik ook. Ik wil wel eens zien wat voor primitievelingen we in Nederland nog hebben.quote:Op dinsdag 23 april 2019 20:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
[..]
ik had een voorstukje geziente zot voor woorden weer
iedere keer verbaas ik me weer over de idioten die er uberhaupt op deze aardkloot rondlopenquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarom kijk ik ook. Ik wil wel eens zien wat voor primitievelingen we in Nederland nog hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |