Eis, toch?quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is wat die dame kreeg met haar uitspraak.
Oh ja, dat is ook zo.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat is wat die dame kreeg met haar uitspraak.
Je geeft eigenlijk antwoord op je statement.En een wicht was het niet.Ik hou niet zo van mensen die schreeuwen achter een doekje.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:02 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Belachelijk. Onzin om dat wicht een straf te geven voor eigenlijk niets. "Ja, voorbeeld stellen
".
Uitspraak.quote:
Die sukkel (Baudet) doet eigenlijk kwalijkere zaken dan die 'uiterst gevaarlijke' deerne: opruien en klootjesvolk mobiliseren.. Dat hij binnen de wet blijft maakt mij eigenlijk niets uit. Van mij mag hij elektroconvulsietherapie krijgen. 100 schokken per dagquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je geeft eigenlijk antwoord op je statement.En een wicht was het niet.Ik hou niet zo van mensen die schreeuwen achter een doekje.
Eensquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:13 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Die sukkel (Baudet) doet eigenlijk kwalijkere zaken dan die 'uiterst gevaarlijke' deerne: opruien en klootjesvolk mobiliseren.. Dat hij binnen de wet blijft maakt mij eigenlijk niets uit.
Dat vind ik dan weer een beetje ver gaan....quote:Van mij mag hij elektroconvulsietherapie krijgen. 100 schokken per dag
Doordeweekse ronde competitie Ajax - Vitesse, normaal niet echt boeiend, maar Ajax en PSV staan gelijk op puntenquote:
Kan ik je geen ongelijk in geven.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:14 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, ik lees eigenlijk de Nederlandse kranten nauwelijks meer..
Maar serieusquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Kan ik je geen ongelijk in geven.
Oh ja.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Doordeweekse ronde competitie Ajax - Vitesse, normaal niet echt boeiend, maar Ajax en PSV staan gelijk op punten
4-2 alweerquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou geef nog maar een penalty kado dan
Inderdaad, maar volgens het ultrarechtse (storm)frontpagevolk is zo'n straf natuurlijk veeeeeel te laag.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Maar serieus: op zich goed dat die meid een klein strafje krijgt.
Ja eh? gewoon met korte mouwen mijn ronde gedaanquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Een zwoele zomeravond in april. Bizawr.
Die gasten schrijven overigens veel engere zaken dat dat wiefke. Zelden wordt er eentje aangepakt. Heul apartquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Inderdaad, maar volgens het ultrarechtse (storm)frontpagevolk is zo'n straf natuurlijk veeeeeel te laag.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Als je van die D een M maakt, past het helemaal goed in dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |