Wat Sly post,dit is wel voldoende.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Inderdaad, maar volgens het ultrarechtse (storm)frontpagevolk is zo'n straf natuurlijk veeeeeel te laag.
Ik weiger dat te lezen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Die gasten schrijven overigens veel engere zaken dat dat wiefke. Zelden wordt er eentje aangepakt. Heul apart
Doet me denken aan het werruktheater, de titel van het stuk that is.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Een zwoele zomeravond in april. Bizawr.
Ach ja, het is een eigen kringetje, die vooral elkaar napraten. Maar een eng kringetje is het wel ja.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Die gasten schrijven overigens veel engere zaken dat dat wiefke. Zelden wordt er eentje aangepakt. Heul apart
24.000 euro.Rijdt hij in een Hummer of wah?quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:31 schreef Ghostbuster het volgende:
En dan Dion Gaus nog even, met zijn kilometer compensatie
Trusten Dis.quote:
https://www.vn.nl/pamflet-baudet-seksistisch-nationalistisch/quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dat las ik dan wel weer in de washington postquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Nee hij heeft Heerlen als woonadres opgegeven, en hij woont in Voorburg, zijn moeder woont in Heerlen op dat adres, en dan krijg je 1900 netto per maand vergoedingquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
24.000 euro.Rijdt hij in een Hummer of wah?
Nee joh. Gewoon overal bloem met honing strooien. Komt vast goedquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Efteling mieren vrij, dat zou pas een uitdaging zijn.
Dionneke zegt heel vaak dat hij iets al heel lang geroen heeft. Nu ook weer zegt hij dat hij al heel lang heeft geroepen dat er onderzoek naar zijn reis- en verblijfvergoeding. Yeah rightquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Jawel, lekker lang weekendje gehad.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Doet me denken aan het werruktheater, de titel van het stuk that is.
Alles oke, ouwe baas?
En zegeltjes voor handdoeken en zulks.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee hij heeft Heerlen als woonadres opgegeven, en hij woont in Voorburg, zijn moeder woont in Heerlen op dat adres, en dan krijg je 1900 netto per maand vergoeding
Is traditie in Polen, op tweede paasdag elkaar nat gooien met waterquote:Op dinsdag 23 april 2019 20:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik weet niet daar in polen hadden ze gisteren om 10 00 en waterschlacht,het kann dat ze deswegen nu fietsen en lopen moeten, gefietst hebben ze nu 330 kilometer
Kun je je iedere dag in zo'n verlengde Hummer voor laten rijden op het Binnenhof.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:35 schreef Ghostbuster het volgende:
En Voorburg Den Haag is 900 euro aan vergoeding, dus hij heeft 1000 euro per maand gestolen, nog debiel 900 euro voor 11 kilometer
Ga het zeker lezen, thanks.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
https://www.vn.nl/pamflet-baudet-seksistisch-nationalistisch/
Dit is wel een goed stuk. Leestijd staat erboven maar beter lees je het als je wat meer tijd hebt dan dat.
Hij leeft nog, lees ik.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:41 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ga het zeker lezen, thanks.
Vrij Nederland was da bomb back in the day. Nog jaren gewerkt (als loonslaafje). En Rinus Ferdinandusse nog gevraagd of hij een stuk van me wilde lezen. Hij vond het idee goed en zei dat ik talent had
. Maar het werd niet geplaatst
. Ging wel af en toe bij 'm buurten op de kloveniersburgwal/ Leuke gozert.
Mooi. Ik las e.e.a.quote:Op dinsdag 23 april 2019 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jawel, lekker lang weekendje gehad.
Hoe is 't met u? Nog steeds aan het herstellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |