abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 april 2019 @ 22:41:01 #298
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_186389078
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

https://www.vn.nl/pamflet-baudet-seksistisch-nationalistisch/

Dit is wel een goed stuk. Leestijd staat erboven maar beter lees je het als je wat meer tijd hebt dan dat.
Ga het zeker lezen, thanks.

Vrij Nederland was da bomb back in the day. Nog jaren gewerkt (als loonslaafje). En Rinus Ferdinandusse nog gevraagd of hij een stuk van me wilde lezen :D . Hij vond het idee goed en zei dat ik talent had :P . Maar het werd niet geplaatst :'( . Ging wel af en toe bij 'm buurten op de kloveniersburgwal/ Leuke gozert.
love & heet
pi_186389122
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 22:41 schreef sly-nl het volgende:

[..]

Ga het zeker lezen, thanks.

Vrij Nederland was da bomb back in the day. Nog jaren gewerkt (als loonslaafje). En Rinus Ferdinandusse nog gevraagd of hij een stuk van me wilde lezen :D . Hij vond het idee goed en zei dat ik talent had :P . Maar het werd niet geplaatst :'( . Ging wel af en toe bij 'm buurten op de kloveniersburgwal/ Leuke gozert.
Hij leeft nog, lees ik.
  dinsdag 23 april 2019 @ 22:46:35 #300
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_186389168
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Jawel, lekker lang weekendje gehad.
Hoe is 't met u? Nog steeds aan het herstellen?
Mooi. Ik las e.e.a.

Arm wel redelijk. Wel heel gevoelig maar mucho kracht en grip. Dus wel blij mee.

Alleen gisteren met m'n domme harses gebasketbald met irritante kereltjes (niet allemaal) en flinke beuk in ribben gehad. De laatste keer vorig jaar september ook op dezelfde plek gebeukt, dus dat blijft een zwakke plek. Me voorgenomen niet meer met die uiterst fanatieke teringlijertjes te gaan spelen.

Soury al ontmoet nu? Gaan jullie nog meeten?
love & heet
pi_186389221
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2019 22:46 schreef sly-nl het volgende:

[..]

Mooi. Ik las e.e.a.

Arm wel redelijk. Wel heel gevoelig maar mucho kracht en grip. Dus wel blij mee.
Geen krachtverlies is wel goed nieuws :Y
quote:
Alleen gisteren met m'n domme harses gebasketbald met irritante kereltjes (niet allemaal) en flinke beuk in ribben gehad. De laatste keer vorig jaar september ook op dezelfde plek gebeukt, dus dat blijft een zwakke plek. Me voorgenomen niet meer met die uiterst fanatieke teringlijertjes te gaan spelen.
Tja, ouwe lullen lopen alleen maar in de weg.
quote:
Soury al ontmoet nu? Gaan jullie nog meeten?
Ik loop nog steeds met een plaksnor op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')