Dat dus.quote:
gewone bloem gist niet zo snel vanzelf. Uiteindelijk wel, maar lijkt me minder effectief dan bakpoederquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal om natuurlijke gist gaan in de bloem, want in zelfrijzend bakmeel zit bakpoeder.
Decadente Dees.quote:
Briefje van ¤5 is een beetje pauper natuurlijk.quote:
Ik heb ook wel wat muizen vermoord. Ja pech verkeerde huisquote:
Denk ook dat het in dit geval om bakpoeder gaat. Daar willen ze wel van exploderen ja. Morgen uitproberen, want alle paden blijven verzakken door die nesten. Mogen ze nog zo nuttig zijn, maar het moet geen plaag worden.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:02 schreef cafca het volgende:
[..]
gewone bloem gist niet zo snel vanzelf. Uiteindelijk wel, maar lijkt me minder effectief dan bakpoeder
Vanmiddag luisterden ze niet echtquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vertel ze maar dat ze hier welkom zijn.
Leg m’n sleutelbos er wel bijquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Briefje van ¤5 is een beetje pauper natuurlijk.
quote:De werksters van de mierenkolonie zijn altijd op zoek naar voedsel. Een goede truc is om meel, witte bloem of bakpoeder met honing te mengen. De werksters komen op de zoetigheid van de honing af. Ze nemen het voedsel dan mee naar het mierennest. Daar eten alle mieren van het mengsel. Vervolgens overleven ze het niet omdat mieren niet tegen gist kunnen. Mieren zetten namelijk uit van gist.
Hoe? Met van die muizenvallen?quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat muizen vermoord. Ja pech verkeerde huis
Nee gifquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben over het algemeen best diervriendelijk, maar mieren probeer ik over het algemeen wel zoveel mogelijk binnen de perken te houden. Kokend water helpt ook wel.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk ook dat het in dit geval om bakpoeder gaat. Daar willen ze wel van exploderen ja. Morgen uitproberen, want alle paden blijven verzakken door die nesten. Mogen ze nog zo nuttig zijn, maar het moet geen plaag worden.
Dank je.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |