quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:48 schreef Prisha het volgende: [..] euh....als ik jou was zou ik voor het slapen gaan even je bed controleren....
just sayin'quote:
Ja, moest ik ook aan denken.quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
Net als in die Bulgaarse (?) RLS van mario toen
Ik voel een liedje aankomen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je zit me toch niet in de maling te nemen met die bloem
Dat ze er stiekem kleine broodjes van bakken.quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Volgens mij moet het zelfrijzend bakmeel zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Volgens mij moet het zelfrijzend bakmeel zijn.
nee. M'n hulp had dat echt gedaan en ze waren heel erg rap verdwenen en ik was mega opgelucht.quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja ik denk het ook, omdat ze niet tegen gist kunnen. Maar ik weet niet meer wat ik in m’n bloemdinges heb gedaan.quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Volgens mij moet het zelfrijzend bakmeel zijn.
Hulp?quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee. M'n hulp had dat echt gedaan en ze waren heel erg rap verdwenen en ik was mega opgelucht.
Poolse illegale huishoudster.quote:
Nee,serieus. Dat zet uit als ze het opeten, knalt de mier uit elkaar. Niet leuk voor de beestjes, maar het schijnt wel te werken.quote:
Zal om natuurlijke gist gaan in de bloem, want in zelfrijzend bakmeel zit bakpoeder.quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja ik denk het ook, omdat ze niet tegen gist kunnen. Maar ik weet niet meer wat ik in m’n bloemdinges heb gedaan.Heel handig.
Oh hmm ben iig benieuwd wie de meesterbakker van de week wordtquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal om natuurlijke gist gaan in de bloem, want in zelfrijzend bakmeel zit bakpoeder.
Klein rietje erbij ook.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
Je moet de bloem wel in lijntjes leggen.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
Je moet de bloem wel in lijntjes leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |