er schijnt ook een mierentruukje te zijn met stuivers maar daar vertrouw ik mijn moedàh niet meequote:Op dinsdag 23 april 2019 19:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zorg dat je altijd bloem in huis hebt.
Zal ik wel een veenbrand mee veroorzaken.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:24 schreef Deisyy het volgende:
Spiritus gieten en de fik erin! Werkt als een tierelier!
Die jat de stuiversquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:24 schreef sacha het volgende:
[..]
er schijnt ook een mierentruukje te zijn met stuivers maar daar vertrouw ik mijn moedàh niet mee
Bamzaaien?quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:24 schreef sacha het volgende:
[..]
er schijnt ook een mierentruukje te zijn met stuivers maar daar vertrouw ik mijn moedàh niet mee
Scheelt ook weer in kosten voor de uiteindelijke crematie, zeker?quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:24 schreef Deisyy het volgende:
Spiritus gieten en de fik erin! Werkt als een tierelier!
Daar veroorzaak je ook een veenbrand mee.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal ik wel een veenbrand mee veroorzaken.
Of heb je het over die moeder?
Drastisch.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had het topic beter "Handleiding voor genocide en moedermoord" kunnen noemen.
Win-win.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Scheelt ook weer in kosten voor de uiteindelijke crematie, zeker?
Snuiven met je schoonmoeder.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Is wel goedkoper dan die briefjes van 100 van Dees
Als je lang zoekt kom je er ook welquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:35 schreef cafca het volgende:
[..]
Is wel goedkoper dan die briefjes van 100 van Dees
Snuifje tuinaarde kan mijn schoonmoeder krijgen!quote:
sorryquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had het topic beter "Handleiding voor genocide en moedermoord" kunnen noemen.
Geloof me ze overleeft jequote:Op dinsdag 23 april 2019 19:37 schreef sacha het volgende:
maar de f*cking dag dat ik mijn moedàh ga achterlaten in het graf van mijn vader zal er één zijn van opluchting voor mij maar spijt voor mijn vader...
*genoeg*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |