Koffiedrinken voordat je gaat slapen? Direct na het schoonmaken weer vies gemaakt door te douchen? Slapen als de wasmachine draait? Word je dan niet wakker als-ie centrifugeert?quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:16 schreef FANN het volgende:
Mijn badkamer is schoon, ik heb gedouched, bed verschoond, wasmachine draait.
bakkie koffie en dan ga ik slapen
''einde mededeling''
[..]
Hallo debielie
Lees je de Libelle nie?quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Koffiedrinken voordat je gaat slapen? Direct na het schoonmaken weer vies gemaakt door te douchen? Slapen als de wasmachine draait? Word je dan niet wakker als-ie centrifugeert?
Zoveel vragen ... ik lijk wel een debielie.
nee hoor dat met de knie is überhaupt niet grappig het moet nog deze jaar en operatie misschien in zomer en dann is zij lang wegquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Koffiedrinken voordat je gaat slapen? Direct na het schoonmaken weer vies gemaakt door te douchen? Slapen als de wasmachine draait? Word je dan niet wakker als-ie centrifugeert?
Zoveel vragen ... ik lijk wel een debielie.
Het was iig even schoonquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:24 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ja ik doe het altijd een beetje anders een beetje debiel dat dan weer wel........
oh.... knieoperatie is niet grappig neequote:Op zaterdag 20 april 2019 14:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hoor dat met de knie is überhaupt niet grappig het moet nog deze jaar en operatie misschien in zomer en dann is zij lang weg
quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:25 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.... knieoperatie is niet grappig nee![]()
sterkte voor Mutti dan!
dankequote:Op zaterdag 20 april 2019 14:25 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.... knieoperatie is niet grappig nee![]()
sterkte voor Mutti dan!
Das minder leuk.. Ik ben ook ooit aan mn knie geopereerd en daarna nog steeds wel last van gehad..quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hoor dat met de knie is überhaupt niet grappig het moet nog deze jaar en operatie misschien in zomer en dann is zij lang weg
serieuze reacties wel....quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:28 schreef chufi het volgende:
In CUL noemen ze Humus anders...
CUL / Hoe lang gestampte kikkererwten bewaren?
Wat een kuttopic.quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:28 schreef chufi het volgende:
In CUL noemen ze Humus anders...
CUL / Hoe lang gestampte kikkererwten bewaren?
Altijd nog beter dan in bad zitten en...quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
schlecht was douchen en poepen gleichzeitig
das pas goorquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Schultenbrau moet je hebben.
[ afbeelding ]
dat drink ik niet, beeter villacher bier of gösserquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Schultenbrau moet je hebben.
[ afbeelding ]
kenn ik nietquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik drink alleen Krönsteinerbächer. Dat is Oostenrijks, geloof ik.
Heineken is geen bierquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
heineken is bier,onderwegs trink ik puntigamer bier of villacher bier
Straks kan je het beter zien.quote:
daarom.. ff op later afspelen gezetquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Straks kan je het beter zien.
weinigsteens hadde ik het in koelkastquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Wat jij drinkt is export Heineken. Dat komt uit Den Bosch
Morgen wordt mijn kamer afgewerkt en dan kan ik een baan gaan bouwen.quote:
En wat je nu hebt is een testbaan?quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morgen wordt mijn kamer afgewerkt en dan kan ik een baan gaan bouwen.
Ik zit hier te kijkenquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Staat vast ook in het Grieks op de achterkant. Hihaho.
Smakelijk voor straksquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:01 schreef Soury het volgende:
RookMijn rookmot is binnen en er ligt een stuk sparerib in het ruikt heerlijk
Ga je nu t-shirts uitdelen ?quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zit hier te kijken![]()
https://www.spreadshirt.n(...)nJVrUrMramOe4w-943-8
deze is leuk voor Petzi![]()
[ afbeelding ]
maar er zitten nog meer héle leuke bij
Lijkt wel Is photoshop. Wat slechtquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:01 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad. Het is niets in vergelijking wat ik heb.quote:
hoeveel meter denk je te hebben liggen?quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is niets in vergelijking wat ik heb.
Ik heb mijn "Ben jij Soury?" T-shirt daar ook besteld.quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:01 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zoek een kadootje voor Papadopoulos...quote:
waarom zou ik die nodig hebben dan?quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb mijn "Ben jij Soury?" T-shirt daar ook besteld.
Je kunt ze tegenwoordig zelf samenstellen toch of niet ?quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zoek een kadootje voor Papadopoulos...
maar dan in de Herenmaat natuurlijk, hoewel.... maakt niet zoveel uit natuurlijk....
[ afbeelding ]
Hij is Vegan
ja dat zal wel... ik zit nu alvast te kijken wat ze allemaal hebbenquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt ze tegenwoordig zelf samenstellen toch of niet ?
Wanneer komt ie weer? Of stuur je het op?quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat zal wel... ik zit nu alvast te kijken wat ze allemaal hebben
Ik heb strijkpapier dus ik kan ze zelf printen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat zal wel... ik zit nu alvast te kijken wat ze allemaal hebben
Ik ben benieuwd ...quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:15 schreef Soury het volgende:
T shirts met teksten zijn sowieso kansloos. Behalve mijn Scrut shirt.
Lekker.quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Nu verkrijgbaar bij AH.
Over datum Moquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Nu verkrijgbaar bij AH.
QFT.quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:15 schreef Soury het volgende:
Vis is niet veganquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zoek een kadootje voor Papadopoulos...
maar dan in de Herenmaat natuurlijk, hoewel.... maakt niet zoveel uit natuurlijk....
[ afbeelding ]
Hij is Vegan
maar wel leukquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij niet. Ik wel.
Dat Vegan shirt is wel heel erg hoor.
Deze heb ik nog wel ergens in de kast liggen, vrees ik.quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:15 schreef Soury het volgende:
quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik drink alleen Krönsteinerbächer. Dat is Oostenrijks, geloof ik.
Ik ken dr niet.. Wie is dat?quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:19 schreef FANN het volgende:
[..]
maar wel leuk![]()
ik koop altijd een leuk kadootje als hij weer hierheen komt
ik heb hem ook een leuk koelkastmagneet gegeven, ik heb hem zelf ook op de koelkast![]()
[ afbeelding ]
Hij wil gewoon niet in beeld.quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Lekker dan kat, camera op de achtertuin, gaat die klojo achter een boom zitten
quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:19 schreef FANN het volgende:
[..]
maar wel leuk![]()
ik koop altijd een leuk kadootje als hij weer hierheen komt
ik heb hem ook een leuk koelkastmagneet gegeven, ik heb hem zelf ook op de koelkast![]()
[ afbeelding ]
Is ook leuk voor op een shirt of als leuke spreuk op de deur van de ouderslaapkamer.quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Op hoeren kut kinderen ik lig hier voor m'n rust
Ik zou het op al mijn condooms laten drukkenquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is ook leuk voor op een shirt of als leuke spreuk op de deur van de ouderslaapkamer.
Ga lekker in de stad wonen zou ik zeggen,.. nergens last vanquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Op hoeren kut kinderen ik lig hier voor m'n rust
Nou het speel kwartiertje is hier aardig wel.quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga lekker in de stad wonen zou ik zeggen,.. nergens last van
Je moet ook niet aan een binnenplaats gaan wonenquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou het speel kwartiertje is hier aardig wel.
smelten die dan niet ?quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou het op al mijn condooms laten drukken
Woon ik ook niet is wat verderop. Maar die kunnen best wel eens wat herrie produceren. Ze hebben ook wel eens spelletjes buiten. Maar ik ben er al aan gewend.quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet ook niet aan een binnenplaats gaan wonen
Ik wilde eerst tatoeëren tikken maar dat leek me een slecht plan.quote:
Ben blij dat ik rustig woon wat dat betreft.quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet ook niet aan een binnenplaats gaan wonen
Rustig wonen is een utopia in de stad.quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben blij dat ik rustig woon wat dat betreft.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is ook leuk voor op een shirt of als leuke spreuk op de deur van de ouderslaapkamer.
Ja hier lopen 2 meisjes van 3 gok ik, nou het is niet normaal gewoonquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Woon ik ook niet is wat verderop. Maar die kunnen best wel eens wat herrie produceren. Ze hebben ook wel eens spelletjes buiten. Maar ik ben er al aan gewend.
Je hoort altijd wel iets, het is pas een probleem als het storend wordt.quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Rustig wonen is een utopia in de stad.
Ja die wijven gillen het hardsquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja hier lopen 2 meisjes van 3 gok ik, nou het is niet normaal gewoon
Die zijn ruim drie jaar over de uiterste houdbaarheidsdatum heen, zie ik. Die zullen er volgende week wel weer af moeten.quote:
Da's de datum niet joh.quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die zijn ruim drie jaar over de uiterste houdbaarheidsdatum heen, zie ik. Die zullen er volgende week wel weer af moeten.
Ik heb nog nooit een normale kat gezien, die beesten zijn allemaal vrij gestoord.quote:
Albino muisquote:
Ok altijd zo lief met kindjes jijquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Woon ik ook niet is wat verderop. Maar die kunnen best wel eens wat herrie produceren. Ze hebben ook wel eens spelletjes buiten. Maar ik ben er al aan gewend.
Echt ja dat maakt ze ook wel weer leuk, dat onvoorspelbarequote:Op zaterdag 20 april 2019 15:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een normale kat gezien, die beesten zijn allemaal vrij gestoord.
Ok boskatquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Albino muisnou je ziet net wit het is een fooking ninja, en ik zoomen met die bewakingscamera
Ja wel he?quote:
Daarom hou ik van ze.quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt ja dat maakt ze ook wel weer leuk, dat onvoorspelbare
Ik ben redelijk bevoorrecht wat dat betreftquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Rustig wonen is een utopia in de stad.
Ik zit hoog, dat scheelt een hoop.quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben redelijk bevoorrecht wat dat betreft
Jij zit buiten de ringquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben redelijk bevoorrecht wat dat betreft
Etenstijd zekerquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij is weer in beeld![]()
[ afbeelding ]
Ik woonde hiervoor tegenover een speelveldje, maar dat kwam toen goed uit, mijn kinderen zijn er opgegroeid.quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou ik zit vlakbij een speeltuin toen ik hier net woonde, was het echt een gekkenhuis maar kinderen spelen amper meer buiten tegenwoordig
Hij heeft wel in de gaten dat je 'm bespiedt.quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zijn de isolerende platen daaroverheen komen de pannen.quote:
Pannen van kevlar, zeker?quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zijn de isolerende platen daaroverheen komen de pannen.
Ik kan ook praten er door, maar dan denkt de buuf dat ik niet goed benquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft wel in de gaten dat je 'm bespiedt.
OK ..quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zijn de isolerende platen daaroverheen komen de pannen.
Geen idee, maar heb vertrouwen dat het goed gaat komen.,quote:
Kun je er ook mee tegen de buuf praten?quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik kan ook praten er door, maar dan denkt de buuf dat ik niet goed ben
Ja zou kunnen in principe soort intercomquote:Op zaterdag 20 april 2019 16:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kun je er ook mee tegen de buuf praten?
Gelijk had iequote:Op zaterdag 20 april 2019 16:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik was een keer in een hengelsportzaak, en die verkoper zei Kevlar niet te breken zeehengel, ga er maar aan hangen en die vriend van mij pakt de top en knak![]()
Die hoef ik niet zei die
quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik was een keer in een hengelsportzaak, en die verkoper zei Kevlar niet te breken zeehengel, ga er maar aan hangen en die vriend van mij pakt de top en knak![]()
Die hoef ik niet zei die
Zijn wel gruwelijk sterk ik had er 1 van 50 kilo trekkracht, Big Game hengelquote:
Goed dingetjequote:Op zaterdag 20 april 2019 16:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Die hoef ik niet zei die
ik ook niet eigenlijkquote:
Of ze is terminaal ziek, kan ook nogquote:
Ik heb weinig met hengelen .. hossel dan nog lieverquote:Op zaterdag 20 april 2019 16:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zijn wel gruwelijk sterk ik had er 1 van 50 kilo trekkracht, Big Game hengel, keer mee wezen snoeken hier ik draaide de snoek er zo uit
hij bewoog geen eens
dat zou kunnen........quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze heeft een kort lontje, denk ik.
Nou ik wacht in spanning afquote:Op zaterdag 20 april 2019 16:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook niet eigenlijk![]()
maar ik ga later verder zoeken, ik heb nog niet gevonden wat ik zocht........
quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik schenk dr wel een glaasje bubbels insteadquote:Op zaterdag 20 april 2019 16:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moest eens werken met iemand van een facilitair bedrijf die het een goed idee leek om op haar eerste werkdag een T shirt met de tekst "Fuck you, you fucking fuck" te dragen.
Nee vraag om verkeerde aandacht op je tieten. Als iemand een opmerking maakt fel uithalenquote:Op zaterdag 20 april 2019 16:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Denk niet dat je lang rustig rond loopt met z'on shirt ook
dat is écht slim ja...quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moest eens werken met iemand van een facilitair bedrijf die het een goed idee leek om op haar eerste werkdag een T shirt met de tekst "Fuck you, you fucking fuck" te dragen.
Je kijkt naar andere dingen die je fok vertragenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Ze voelde zich veel te goed om voor ons te werken en dat wou ze van meet af aan even duidelijk maken.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kijkt naar andere dingen die je fok vertragennee dat italie heb ik op vpnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is dan wel duidelijkquote:Op zaterdag 20 april 2019 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt. Ze voelde zich veel te goed om voor ons te werken en dat wou ze van meet af aan even duidelijk maken.
EN dr maar niet ontslaan ... So van "We get you back , bitch"quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt. Ze voelde zich veel te goed om voor ons te werken en dat wou ze van meet af aan even duidelijk maken.
Moeten die kruiden niet in de pan ipv van op haar lichaam?quote:
Volgens mij was de sfeer in die periode goed verziekt, tot aan mensen die met elkaar op de vuist gingen. Daar speelde zij een flinke rol in.quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:28 schreef chufi het volgende:
[..]
EN dr maar niet ontslaan ... So van "We get you back , bitch"
Ga je 'Mo-en'?quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:31 schreef TillyB het volgende:
Zo babyshower overleefdnu twee dagen helemaal niets
Trustenquote:Op zaterdag 20 april 2019 16:32 schreef FANN het volgende:
genoeg T Shirts gezien...
[ afbeelding ]
effe dutten
Wat een belachelijk iets is dat. Babyshowerquote:Op zaterdag 20 april 2019 16:31 schreef TillyB het volgende:
Zo babyshower overleefdnu twee dagen helemaal niets
Aww Morrisjequote:Op zaterdag 20 april 2019 15:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Iets douchen dat er nog niet eens isquote:Op zaterdag 20 april 2019 16:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een belachelijk iets is dat. Babyshower
Kadootjes scoren en na de geboorte kan je weer "op afspraak" opdraven. Dikke lulquote:
Was wel leuk, cheesecake en familie weer eens gezienquote:Op zaterdag 20 april 2019 16:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een belachelijk iets is dat. Babyshower
Ik zag alleen ongestamptequote:Op zaterdag 20 april 2019 16:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan stampen ze toch ook de muisjes?
Volgens mij is er een stap tussen gezet. Dat het geslacht word medegedeeld door een roze of blauwe taart. M.a.w. Je kan drie keer op komen draven.quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan stampen ze toch ook de muisjes?
Had je de cheesecake al lang niet meer gezien?quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Was wel leuk, cheesecake en familie weer eens gezien
met meer kadoos ... zo leuk een kindje ..quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Kadootjes scoren en na de geboorte kan je weer "op afspraak" opdraven. Dikke lul
Ja ik was er aan toequote:Op zaterdag 20 april 2019 16:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Had je de cheesecake al lang niet meer gezien?
Liefquote:Op zaterdag 20 april 2019 16:38 schreef chufi het volgende:
[..]
met meer kadoos ... zo leuk een kindje ..
Prish gezien ? Of wie anders is Cheesecake?quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee geen conjo gesignaleerdquote:Op zaterdag 20 april 2019 16:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Prish gezien ? Of wie anders is Cheesecake?
Ja, dan gaan ze met een dichte envelop van de gynaecoloog naar een gespecialiseerd bedrijf en dan op het feestje prikken ze een ballon door die dat bedrijf geleverd heeft om te zien of het een jongetje of een meisje wordt. Compleet debiel.quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij is er een stap tussen gezet. Dat het geslacht word medegedeeld door een roze of blauwe taart. M.a.w. Je kan drie keer op komen draven.
Nee en kopen al helemaal nietquote:
De vent van mijn nichtje had iets in zijn uitlaat van zijn motor gedaan. Iets roze dus. Ach dat was wel schattig die motor starten en poef een roze wolk. Ik was er uiteraard niet bij.quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dan gaan ze met een dichte envelop van de gynaecoloog naar een gespecialiseerd bedrijf en dan op het feestje prikken ze een ballon door die dat bedrijf geleverd heeft om te zien of het een jongetje of een meisje wordt. Compleet debiel.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Stelletje zure bommen hier zeg jezus
Brandende giraffenquote:Op zaterdag 20 april 2019 16:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat ging conjo dit weekend doen? Met brandende giraffen door hoepels springen, geloof ik?
Wtf?quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Joder wat een kutwijf .. Oh ja die had een asperger party gister
Zelfs dan hoef ik dat gezeik nietquote:Op zaterdag 20 april 2019 16:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ideaal toch op de babyshower is er nog geen baby
Ga jij ook showeren en zo bij jouw baby's?quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kan me er niet druk om maken, als ze dat nou leuk vinden gun ik het ze wel
quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ga jij ook showeren en zo bij jouw baby's?
Ik maak de beste en die vreet ik lekker helemaal alleen op. Of met niet zwanger gezelschapquote:
Ja die krijgen inmiddels ook weer kinderen, en verjaardagen en en en... Ik ben er klaar meequote:Op zaterdag 20 april 2019 16:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Gezellig doen met je niet zwangere inmiddels al moeder zijnde vriendinnen
Niet meer aan begin Soury ..quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die krijgen inmiddels ook weer kinderen, en verjaardagen en en en... Ik ben er klaar mee
404 errorquote:
Wat zijn het toch soms mooie inkijkjes in iemands leven in jouw topic. Ik vind die drang om alles maar te delen heel bijzonder.quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:48 schreef TillyB het volgende:
[..]Die had zich er ook wel vermaakt denk ik
Ja ik snap het niet helemaal. Maar aan de andere kant wel ‘leuk’ dat ze al die onzin delen, hebben we wat te loeren.quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat zijn het toch soms mooie inkijkjes in iemands leven in jouw topic. Ik vind die drang om alles maar te delen heel bijzonder.
Het is best apart ja al die happy en gelukkige mensen. Maar ja je zet je mislukte macaroni er niet op of die telefoon die naar je hoofd was gegooid tijdens een kleine ruzie.quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat zijn het toch soms mooie inkijkjes in iemands leven in jouw topic. Ik vind die drang om alles maar te delen heel bijzonder.
Is daar een Award voor?quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Mario zit gewoon op z'n vrije dag de snelheid van FOK! te testen. Dat is nog eens hart voor de zaak.
Eén keer is wel genoeg hoorquote:
quote:
Ohquote:
Sommige mensen hebben volgens mij het allergrappigste leven wat je maar kunt hebben. Die hebben op iedere foto de allergrootste lol met steeds weer nieuwe bff's.quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is best apart ja al die happy en gelukkige mensen. Maar ja je zet je mislukte macaroni er niet op of die telefoon die naar je hoofd was gegooid tijdens een kleine ruzie.
Tong80-award. Die mocht jarenlang z'n computer niet uitzetten omdat anders FOK! ook uit zou gaan.quote:
Het zijn allemaal Sylviesquote:Op zaterdag 20 april 2019 16:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben volgens mij het allergrappigste leven wat je maar kunt hebben. Die hebben op iedere foto de allergrootste lol met steeds weer nieuwe bff's.
Reums die elke dag een liefdesbevestiging nodig heeft voor haar vriend en vriendinnen. Zo vermoeiend lijkt me dat.quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben volgens mij het allergrappigste leven wat je maar kunt hebben. Die hebben op iedere foto de allergrootste lol met steeds weer nieuwe bff's.
Hij heeft wel 0 score op de lijst van Dannyquote:Op zaterdag 20 april 2019 16:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tong80-award. Die mocht jarenlang z'n computer niet uitzetten omdat anders FOK! ook uit zou gaan.
Nog vermoeiender lijkt het me om al die camerageile mensen ook nog te volgen en te reposten in je eigen topic ...quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Reums die elke dag een liefdesbevestiging nodig heeft voor haar vriend en vriendinnen. Zo vermoeiend lijkt me dat.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog vermoeiender lijkt het me om al die camerageile mensen ook nog te volgen en te reposten in je eigen topic ...
Maar ze dumpt ze net zo makkelijk weer.quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Reums die elke dag een liefdesbevestiging nodig heeft voor haar vriend en vriendinnen. Zo vermoeiend lijkt me dat.
Maar daar is dan wel een toepasselijke inspirational quote excuus voor te vindenquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar ze dumpt ze net zo makkelijk weer.
Kun je niet vragen aan je vriend de bedrijfsleider naar de openingstijden ?quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
Toch nog maar een keer de Jumbo gedaan, je weet tenslotte maar nooit, heb nu voldoende in huis.
Eentje die niet zo onder de tattoo's zit.quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:55 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wat vind jij nou een leuke vrouw om te zien?
Ik heb een tijdje Nienke Plas op yt gevolgd. Ik vond haar wel grappig maar op een gegeven moment was ik haar zooo zat ook haar kind werd er in betrokkenquote:Op zaterdag 20 april 2019 16:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Does een foto?quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eentje die niet zo onder de tattoo's zit.
Wie zit er onder dan ?quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eentje die niet zo onder de tattoo's zit.
Ja ik volg haar ook niet meer. En met die kinderen sjaquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje Nienke Plas op yt gevolgd. Ik vond haar wel grappig maar op een gegeven moment was ik haar zooo zat ook haar kind werd er in betrokken
Denk jij ook dat Reums foto's of filmpjes maakt als zij en Cemal seksen? Volgens mij zien we al vaak afterglow-stories.quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Maar daar is dan wel een toepasselijke inspirational quote excuus voor te vinden
Daar chanteert ze Cemal mee ... dat ie het maar weetquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Denk jij ook dat Reums foto's of filmpjes maakt als zij en Cemal seksen? Volgens mij zien we al vaak afterglow-stories.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het lezen van de berichten van, ik noem geen namen, Nicoline is veel vermoeiender.
Gadverquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Stap je de lift in zie je dit...
Leuk hč, die mensen met hondjes, ruim die zooi godverdomme op, het is elke keer weer raak.
Ja hier ook wel eens gebeurt.. print het uit en plak het in de lift..quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Stap je de lift in zie je dit...
Leuk hč, die mensen met hondjes, ruim die zooi godverdomme op, het is elke keer weer raak.
Zou me niks verbazen idd. Cemal zat toch al half sort of in de porno industrie. En daar deed zij dan weer heel afkeurend over in utopia maar dat kan ook alleen voor tv zijn geweest die houding van haar daarover.quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Denk jij ook dat Reums foto's of filmpjes maakt als zij en Cemal seksen? Volgens mij zien we al vaak afterglow-stories.
Er hangt een mededeling van de huismeester waarin ie eigenaren verzoekt het zelf op te ruimen wanneer dit gebeurt, maar daar heeft men blijkbaar schijt aan.quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hier ook wel eens gebeurt.. print het uit en plak het in de lift..
Oh, dat heb ik gelukkig gemist. Dat zaklopen in het park was echt debielquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:06 schreef TillyB het volgende:
[..]ze heeft nog wel zo mooi voor je gedanst
Ok..quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er hangt een mededeling van de huismeester waarin ie eigenaren verzoekt het zelf op te ruimen wanneer dit gebeurt, maar daar heeft men blijkbaar schijt aan.
Ik ben na het vertrek van Peter vrij gauw afgehaakt.quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik weet vooral wat er in het eerste kwartaal van 2015 gebeurde in Uto
quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik gelukkig gemist. Dat zaklopen in het park was echt debiel
dat is 4 jaar herquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik weet vooral wat er in het eerste kwartaal van 2015 gebeurde in Uto
Time flies when you're having streamsquote:
Je kunt ook aan de manier van bewegen zien dat ze eigenlijk de pest in heeft dat het niet lukt. Dat zie ik wel graag bij zo'n zelfverklaard gelukkig wezen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:12 schreef TillyB het volgende:
[..]ik dacht meteen oh Scrut zou daar toevallig zitten zeg, had je kapot gegaan van ergernis
Ja geen idee.. was niet op de streams.. Shelly dingetje #metoo Greet en zoquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zie en melding op facebook,maar was het serieus?
quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Daar gaat ze wel weer een levensles uithalen en uitmelken in 3 posts, 50 stories en 5 podcastafleveringenquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je kunt ook aan de manier van bewegen zien dat ze eigenlijk de pest in heeft dat het niet lukt. Dat zie ik wel graag bij zo'n zelfverklaard gelukkig wezen.
EENSquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Zal mijn schoonzusje is even appen over Cheesecake voor de paasbrunch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |