quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik was een keer in een hengelsportzaak, en die verkoper zei Kevlar niet te breken zeehengel, ga er maar aan hangen en die vriend van mij pakt de top en knak![]()
Die hoef ik niet zei die
Zijn wel gruwelijk sterk ik had er 1 van 50 kilo trekkracht, Big Game hengelquote:
Goed dingetjequote:Op zaterdag 20 april 2019 16:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik was een keer in een hengelsportzaak, en die verkoper zei Kevlar niet te breken zeehengel, ga er maar aan hangen en die vriend van mij pakt de top en knak![]()
Die hoef ik niet zei die
ik ook niet eigenlijkquote:
Of ze is terminaal ziek, kan ook nogquote:
Ik heb weinig met hengelen .. hossel dan nog lieverquote:Op zaterdag 20 april 2019 16:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zijn wel gruwelijk sterk ik had er 1 van 50 kilo trekkracht, Big Game hengel, keer mee wezen snoeken hier ik draaide de snoek er zo uit
hij bewoog geen eens
dat zou kunnen........quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze heeft een kort lontje, denk ik.
Nou ik wacht in spanning afquote:Op zaterdag 20 april 2019 16:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook niet eigenlijk![]()
maar ik ga later verder zoeken, ik heb nog niet gevonden wat ik zocht........
quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik schenk dr wel een glaasje bubbels insteadquote:Op zaterdag 20 april 2019 16:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moest eens werken met iemand van een facilitair bedrijf die het een goed idee leek om op haar eerste werkdag een T shirt met de tekst "Fuck you, you fucking fuck" te dragen.
Nee vraag om verkeerde aandacht op je tieten. Als iemand een opmerking maakt fel uithalenquote:Op zaterdag 20 april 2019 16:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Denk niet dat je lang rustig rond loopt met z'on shirt ook
dat is écht slim ja...quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik moest eens werken met iemand van een facilitair bedrijf die het een goed idee leek om op haar eerste werkdag een T shirt met de tekst "Fuck you, you fucking fuck" te dragen.
Je kijkt naar andere dingen die je fok vertragenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Ze voelde zich veel te goed om voor ons te werken en dat wou ze van meet af aan even duidelijk maken.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kijkt naar andere dingen die je fok vertragennee dat italie heb ik op vpnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is dan wel duidelijkquote:Op zaterdag 20 april 2019 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt. Ze voelde zich veel te goed om voor ons te werken en dat wou ze van meet af aan even duidelijk maken.
EN dr maar niet ontslaan ... So van "We get you back , bitch"quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt. Ze voelde zich veel te goed om voor ons te werken en dat wou ze van meet af aan even duidelijk maken.
Moeten die kruiden niet in de pan ipv van op haar lichaam?quote:
Volgens mij was de sfeer in die periode goed verziekt, tot aan mensen die met elkaar op de vuist gingen. Daar speelde zij een flinke rol in.quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:28 schreef chufi het volgende:
[..]
EN dr maar niet ontslaan ... So van "We get you back , bitch"
Ga je 'Mo-en'?quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:31 schreef TillyB het volgende:
Zo babyshower overleefdnu twee dagen helemaal niets
Trustenquote:Op zaterdag 20 april 2019 16:32 schreef FANN het volgende:
genoeg T Shirts gezien...
[ afbeelding ]
effe dutten
Wat een belachelijk iets is dat. Babyshowerquote:Op zaterdag 20 april 2019 16:31 schreef TillyB het volgende:
Zo babyshower overleefdnu twee dagen helemaal niets
Aww Morrisjequote:Op zaterdag 20 april 2019 15:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij is weer in beeld![]()
[ afbeelding ]
Iets douchen dat er nog niet eens isquote:Op zaterdag 20 april 2019 16:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een belachelijk iets is dat. Babyshower
Kadootjes scoren en na de geboorte kan je weer "op afspraak" opdraven. Dikke lulquote:
Was wel leuk, cheesecake en familie weer eens gezienquote:Op zaterdag 20 april 2019 16:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een belachelijk iets is dat. Babyshower
Ik zag alleen ongestamptequote:Op zaterdag 20 april 2019 16:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan stampen ze toch ook de muisjes?
Volgens mij is er een stap tussen gezet. Dat het geslacht word medegedeeld door een roze of blauwe taart. M.a.w. Je kan drie keer op komen draven.quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan stampen ze toch ook de muisjes?
Had je de cheesecake al lang niet meer gezien?quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Was wel leuk, cheesecake en familie weer eens gezien
met meer kadoos ... zo leuk een kindje ..quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Kadootjes scoren en na de geboorte kan je weer "op afspraak" opdraven. Dikke lul
Ja ik was er aan toequote:Op zaterdag 20 april 2019 16:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Had je de cheesecake al lang niet meer gezien?
Liefquote:Op zaterdag 20 april 2019 16:38 schreef chufi het volgende:
[..]
met meer kadoos ... zo leuk een kindje ..
Prish gezien ? Of wie anders is Cheesecake?quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Was wel leuk, cheesecake en familie weer eens gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |