daar kijk ik het hele jaar naar uitquote:Op zaterdag 20 april 2019 11:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Zijn er serieus mensen die met Pasen daar gaan ontbijten?
Zijn je gordijnen dicht?quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Voel mij raar.....
Het is zo donker hier.
goffer, dat vertel je mij nu?quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Fake News, er is helemaal geen Ikea op jouw eiland
Daar had ik nog niet eens aan gedacht, hier is er een op 3 km van mijn huis.quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Fake News, er is helemaal geen Ikea op jouw eiland
Ze hebben het hele raam compleet afgedekt.quote:
Dat is klote nu, vooral met dit weer.quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze hebben het hele raam compleet afgedekt.
die moet toerist spelen, veelste drukquote:Op zaterdag 20 april 2019 11:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfs je broertje wilt niet mee... tis toch erg gesteld hier
Kan balkon ook niet op, daar staat een steiger.quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is klote nu, vooral met dit weer.
Ik lees net dat je naar Mo moet. Daar is het lekker donker, én die woont vlak bij de Ikea, dus kun je van daar uit morgen samen naar het Ikea ontbijt!quote:
verlicht keyboard helpt welquote:Op zaterdag 20 april 2019 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel knap hoor, blind typen.
ik zal de beveiliging alvast inlichtenquote:Op zaterdag 20 april 2019 11:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik lees net dat je naar Mo moet. Daar is het lekker donker, én die woont vlak bij de Ikea, dus kun je van daar uit morgen samen naar het Ikea ontbijt!
Heeft ie een Duitse pet op?quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:53 schreef sacha het volgende:
[..]
die moet toerist spelen, veelste druk
Is toch zonde.quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dadelijk even snel door de Jumbo voor een paar dingetjes en daarna trek ik de deur achter mij dicht en ga drie dagen helemaal niks doen, hooguit slapen.
Die signaleren mij direct bij binnenkomst, ben een soort van magneet voor zulke gasten.quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:56 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zal de beveiliging alvast inlichten
Yeps, ben er aan toe, en ik moet weer eens iets gaan eten, het is alweer twee dagen hommeles.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan balkon ook niet op, daar staat een steiger.
Met de kerst had ik een kapotte verwarmingsketel....ik haat 'feestdagen'.
Voor al jullie zondenquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:40 schreef Mrsloveable het volgende:
Pasen is het belangrijkste christelijke feest in het liturgische jaar, volgend op de Goede Week. Christenen vieren deze dag vanuit hun geloof dat Jezus opgestaan is uit de dood, op de derde dag na zijn kruisiging.
Smakelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog even en ik ga met stenen gooien.quote:Op zaterdag 20 april 2019 12:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Jesus died for somebody's sins, not mine.
Dat schip voer gewoon door hoorquote:Op zaterdag 20 april 2019 12:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ikea ?
Alle eiland bewoners hebben toch pas nieuwe meubels van dat gestrande containerschip ?
Nou snap ik sacha! Die gaat morgen gewoon op het strand staan om te wachten tot het bijbehorende ontbijt aanspoelt.quote:Op zaterdag 20 april 2019 12:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ikea ?
Alle eiland bewoners hebben toch pas nieuwe meubels van dat gestrande containerschip ?
quote:Op zaterdag 20 april 2019 12:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Jesus died for somebody's sins, not mine.
portie gezouten pekelvlees.... met wiskyquote:Op zaterdag 20 april 2019 12:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou snap ik sacha! Die gaat morgen gewoon op het strand staan om te wachten tot het bijbehorende ontbijt aanspoelt.
Ik ga ook ff naar de toekomstige Jumboquote:Op zaterdag 20 april 2019 12:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb verdomme een kater maar zal toch even naar de Jumbo moeten.
Morgen is ie hier gesloten.quote:Op zaterdag 20 april 2019 12:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ga ook ff naar de toekomstige Jumbo
Wat is het nu dan? Hier was het de Aldiquote:Op zaterdag 20 april 2019 12:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ga ook ff naar de toekomstige Jumbo
Emte. Die worden allemaal Jumboquote:Op zaterdag 20 april 2019 12:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is het nu dan? Hier was het de Aldi
Ik heb ook een kater maar die is weggevlucht voor een stuiterbalquote:Op zaterdag 20 april 2019 12:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb verdomme een kater maar zal toch even naar de Jumbo moeten.
Geen idee, kan ik niet zien, maar ga er vanuit dat ze dan tot 18 u open zijn.quote:
Ik zou het toch maar even checken voor het geval dat ze toch dicht blijken te zijnquote:Op zaterdag 20 april 2019 13:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, kan ik niet zien, maar ga er vanuit dat ze dan tot 18 u open zijn.
Net geweest, hier morgen gesloten, maandag open als op zondag, 10-17uquote:Op zaterdag 20 april 2019 13:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, kan ik niet zien, maar ga er vanuit dat ze dan tot 18 u open zijn.
Ik heb hier de Vomar , regionaal in het westen en gewoon beide dagen openquote:Op zaterdag 20 april 2019 13:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, Emte was redelijk regionaal midden Brabant volgens mij
Vomar zie je hier in de regio dan weer totaal niet.quote:Op zaterdag 20 april 2019 13:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb hier de Vomar , regionaal in het westen en gewoon beide dagen open
Ik maak meestal dagelijks een loopje maar kan ook wel een dagje zonder als het zou moetenquote:Op zaterdag 20 april 2019 13:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Vomar zie je hier in de regio dan weer totaal niet.
Ik vind het prima hoor, dat ze morgen dicht zijn. Kan best een dagje zonder supermarkt
Zolang ik van tevoren weet dat ze gesloten zijn en ik er rekening mee kan houden.quote:Op zaterdag 20 april 2019 13:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Vomar zie je hier in de regio dan weer totaal niet.
Ik vind het prima hoor, dat ze morgen dicht zijn. Kan best een dagje zonder supermarkt
Ik ben lekker de stad in geweest en ben nog geslaagd ook.quote:
oh.... en wat heb je gekocht?quote:Op zaterdag 20 april 2019 13:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben lekker de stad in geweest en ben nog geslaagd ook.
Ik moest een rookgenerator voor mijn trein hebben. Ik zocht al een tijdje naar een bouwpakket en die hadden ze ook liggen.quote:
Oh... ik dat is heel watquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest een rookgenerator voor mijn trein hebben. Ik zocht al een tijdje naar een bouwpakket en die hadden ze ook liggen.![]()
Nieuwe schoenen gekocht, T-shirts en wat keukenspullen.
na ja de broeder van mutti eet altijd zo snell dat alles leg isquote:Op zaterdag 20 april 2019 13:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen.. Was het gezellig?
Toe maar.. grootse plannen ...quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest een rookgenerator voor mijn trein hebben. Ik zocht al een tijdje naar een bouwpakket en die hadden ze ook liggen.![]()
Nieuwe schoenen gekocht, T-shirts en wat keukenspullen.
Dan moet je er eens wat van zeggen ...quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
na ja de broeder van mutti eet altijd zo snell dat alles leg is
nee ik hadde eigen teller en eieren met kren-jogurtsaus dat makt zij vor mij alleinquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je er eens wat van zeggen ...
Hallo debieliequote:
Je hebt toch maar geluk met zo'n moederquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik hadde eigen teller en eieren met kren-jogurtsaus dat makt zij vor mij allein
OK tot de volgende verschijningquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:16 schreef FANN het volgende:
Mijn badkamer is schoon, ik heb gedouched, bed verschoond, wasmachine draait.
bakkie koffie en dan ga ik slapen
''einde mededeling''
[..]
Hallo debielie
ja de hele dag heeft zij me vandaag herom kommandiert dann heb ik nog 6 flessen drankjes nach huis schleppen moetenquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt toch maar geluk met zo'n moeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |