Ik ga ook ff naar de toekomstige Jumboquote:Op zaterdag 20 april 2019 12:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb verdomme een kater maar zal toch even naar de Jumbo moeten.

Morgen is ie hier gesloten.quote:Op zaterdag 20 april 2019 12:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ga ook ff naar de toekomstige Jumbo

Wat is het nu dan? Hier was het de Aldiquote:Op zaterdag 20 april 2019 12:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ga ook ff naar de toekomstige Jumbo

Emte. Die worden allemaal Jumboquote:Op zaterdag 20 april 2019 12:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is het nu dan? Hier was het de Aldi

Ik heb ook een kater maar die is weggevlucht voor een stuiterbalquote:Op zaterdag 20 april 2019 12:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb verdomme een kater maar zal toch even naar de Jumbo moeten.

Geen idee, kan ik niet zien, maar ga er vanuit dat ze dan tot 18 u open zijn.quote:

Ik zou het toch maar even checken voor het geval dat ze toch dicht blijken te zijnquote:Op zaterdag 20 april 2019 13:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, kan ik niet zien, maar ga er vanuit dat ze dan tot 18 u open zijn.

Net geweest, hier morgen gesloten, maandag open als op zondag, 10-17uquote:Op zaterdag 20 april 2019 13:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, kan ik niet zien, maar ga er vanuit dat ze dan tot 18 u open zijn.

Ik heb hier de Vomar , regionaal in het westen en gewoon beide dagen openquote:Op zaterdag 20 april 2019 13:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, Emte was redelijk regionaal midden Brabant volgens mij

Vomar zie je hier in de regio dan weer totaal niet.quote:Op zaterdag 20 april 2019 13:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb hier de Vomar , regionaal in het westen en gewoon beide dagen open

Ik maak meestal dagelijks een loopje maar kan ook wel een dagje zonder als het zou moetenquote:Op zaterdag 20 april 2019 13:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Vomar zie je hier in de regio dan weer totaal niet.
Ik vind het prima hoor, dat ze morgen dicht zijn. Kan best een dagje zonder supermarkt

Zolang ik van tevoren weet dat ze gesloten zijn en ik er rekening mee kan houden.quote:Op zaterdag 20 april 2019 13:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Vomar zie je hier in de regio dan weer totaal niet.
Ik vind het prima hoor, dat ze morgen dicht zijn. Kan best een dagje zonder supermarkt

Ik ben lekker de stad in geweest en ben nog geslaagd ook.quote:

oh.... en wat heb je gekocht?quote:Op zaterdag 20 april 2019 13:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben lekker de stad in geweest en ben nog geslaagd ook.

Ik moest een rookgenerator voor mijn trein hebben. Ik zocht al een tijdje naar een bouwpakket en die hadden ze ook liggen.quote:

Oh... ik dat is heel watquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest een rookgenerator voor mijn trein hebben. Ik zocht al een tijdje naar een bouwpakket en die hadden ze ook liggen.
Nieuwe schoenen gekocht, T-shirts en wat keukenspullen.

na ja de broeder van mutti eet altijd zo snell dat alles leg isquote:Op zaterdag 20 april 2019 13:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen.. Was het gezellig?

Toe maar.. grootse plannen ...quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest een rookgenerator voor mijn trein hebben. Ik zocht al een tijdje naar een bouwpakket en die hadden ze ook liggen.
Nieuwe schoenen gekocht, T-shirts en wat keukenspullen.

Dan moet je er eens wat van zeggen ...quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
na ja de broeder van mutti eet altijd zo snell dat alles leg is

nee ik hadde eigen teller en eieren met kren-jogurtsaus dat makt zij vor mij alleinquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je er eens wat van zeggen ...

Hallo debieliequote:

Je hebt toch maar geluk met zo'n moederquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik hadde eigen teller en eieren met kren-jogurtsaus dat makt zij vor mij allein

OK tot de volgende verschijningquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:16 schreef FANN het volgende:
Mijn badkamer is schoon, ik heb gedouched, bed verschoond, wasmachine draait.
bakkie koffie en dan ga ik slapen
''einde mededeling''
[..]
Hallo debielie

ja de hele dag heeft zij me vandaag herom kommandiert dann heb ik nog 6 flessen drankjes nach huis schleppen moetenquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt toch maar geluk met zo'n moeder

quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja de hele dag heeft zij me vandaag herom kommandiert dann heb ik nog 6 flessen drankjes nach huis schleppen moeten

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |