Ik ben lekker de stad in geweest en ben nog geslaagd ook.quote:
oh.... en wat heb je gekocht?quote:Op zaterdag 20 april 2019 13:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben lekker de stad in geweest en ben nog geslaagd ook.
Ik moest een rookgenerator voor mijn trein hebben. Ik zocht al een tijdje naar een bouwpakket en die hadden ze ook liggen.quote:
Oh... ik dat is heel watquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest een rookgenerator voor mijn trein hebben. Ik zocht al een tijdje naar een bouwpakket en die hadden ze ook liggen.![]()
Nieuwe schoenen gekocht, T-shirts en wat keukenspullen.
na ja de broeder van mutti eet altijd zo snell dat alles leg isquote:Op zaterdag 20 april 2019 13:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen.. Was het gezellig?
Toe maar.. grootse plannen ...quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest een rookgenerator voor mijn trein hebben. Ik zocht al een tijdje naar een bouwpakket en die hadden ze ook liggen.![]()
Nieuwe schoenen gekocht, T-shirts en wat keukenspullen.
Dan moet je er eens wat van zeggen ...quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
na ja de broeder van mutti eet altijd zo snell dat alles leg is
nee ik hadde eigen teller en eieren met kren-jogurtsaus dat makt zij vor mij alleinquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je er eens wat van zeggen ...
Hallo debieliequote:
Je hebt toch maar geluk met zo'n moederquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik hadde eigen teller en eieren met kren-jogurtsaus dat makt zij vor mij allein
OK tot de volgende verschijningquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:16 schreef FANN het volgende:
Mijn badkamer is schoon, ik heb gedouched, bed verschoond, wasmachine draait.
bakkie koffie en dan ga ik slapen
''einde mededeling''
[..]
Hallo debielie
ja de hele dag heeft zij me vandaag herom kommandiert dann heb ik nog 6 flessen drankjes nach huis schleppen moetenquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt toch maar geluk met zo'n moeder
quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja de hele dag heeft zij me vandaag herom kommandiert dann heb ik nog 6 flessen drankjes nach huis schleppen moeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |