Zijn je gordijnen dicht?quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Voel mij raar.....
Het is zo donker hier.

goffer, dat vertel je mij nu?quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Fake News, er is helemaal geen Ikea op jouw eiland

Daar had ik nog niet eens aan gedacht, hier is er een op 3 km van mijn huis.quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Fake News, er is helemaal geen Ikea op jouw eiland

Ze hebben het hele raam compleet afgedekt.quote:

Dat is klote nu, vooral met dit weer.quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze hebben het hele raam compleet afgedekt.

die moet toerist spelen, veelste drukquote:Op zaterdag 20 april 2019 11:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfs je broertje wilt niet mee... tis toch erg gesteld hier

Kan balkon ook niet op, daar staat een steiger.quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is klote nu, vooral met dit weer.

Ik lees net dat je naar Mo moet. Daar is het lekker donker, én die woont vlak bij de Ikea, dus kun je van daar uit morgen samen naar het Ikea ontbijt!quote:

verlicht keyboard helpt welquote:Op zaterdag 20 april 2019 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel knap hoor, blind typen.

ik zal de beveiliging alvast inlichtenquote:Op zaterdag 20 april 2019 11:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik lees net dat je naar Mo moet. Daar is het lekker donker, én die woont vlak bij de Ikea, dus kun je van daar uit morgen samen naar het Ikea ontbijt!

Heeft ie een Duitse pet op?quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:53 schreef sacha het volgende:
[..]
die moet toerist spelen, veelste druk

Is toch zonde.quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dadelijk even snel door de Jumbo voor een paar dingetjes en daarna trek ik de deur achter mij dicht en ga drie dagen helemaal niks doen, hooguit slapen.

Die signaleren mij direct bij binnenkomst, ben een soort van magneet voor zulke gasten.quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:56 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zal de beveiliging alvast inlichten

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |