Worden we stiekem uitgezonden in Zuid Amerka ofzo?quote:Op zaterdag 20 april 2019 10:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Tante T schijnt ons allemaal in de gaten te houden.

Welk deel was dat ook al weer?quote:Op zaterdag 20 april 2019 10:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er weleens iets over gelezen
In een Suske en Wiske geloof ik

quote:Op zaterdag 20 april 2019 10:14 schreef D. het volgende:
[..]
Worden we stiekem uitgezonden in Zuid Amerka ofzo?
 Ze duikt ook ineens vanuit het niets op. En op de meest onmogelijke tijden.
 Ze duikt ook ineens vanuit het niets op. En op de meest onmogelijke tijden.

Laat maar, net of je hier met een stelletje debielies uit ikkeniewetedorp te mken hebtquote:Op zaterdag 20 april 2019 10:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... en wat wilde je weten dan over vleesetende plantjes dan?

nou.........quote:Op zaterdag 20 april 2019 10:21 schreef Petzi het volgende:
[..]
Laat maar, net of je hier met een stelletje debielies uit ikkeniewetedorp te mken hebt
 ik wilde juist je vraag juist serieus beantwoorden ..........
   ik wilde juist je vraag juist serieus beantwoorden .......... 

Je bent lief hoor, maar aangezien hier niemand is die ze ook heeft kan ik beter informeren op een forum waar ze ze ook hebben.quote:Op zaterdag 20 april 2019 10:24 schreef FANN het volgende:
[..]
nou.........ik wilde juist je vraag juist serieus beantwoorden ..........
laat die debielies uit ikkeniewetedorp maar lullen

oh.... ja ik heb ze zelf niet... dus ja misschien kan je dan beter effe googelen....quote:Op zaterdag 20 april 2019 10:29 schreef Petzi het volgende:
[..]
Je bent lief hoor, maar aangezien hier niemand is die ze ook heeft kan ik beter informeren op een forum waar ze ze ook hebben.

Ik voelde me niet aangesprokenquote:Op zaterdag 20 april 2019 10:24 schreef FANN het volgende:
[..]
nou.........ik wilde juist je vraag juist serieus beantwoorden ..........
laat die debielies uit ikkeniewetedorp maar lullen

ik zet je denken wat ik eens ga doen vandaag....quote:

Ik heb ze toevallig eergisteren nog allemaal verplaatst met opruimen, en vroeg me af wat ik ermee zal gaan doenquote:Op zaterdag 20 april 2019 10:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ze niet meer in bezit dus kan de archieven er ook niet meer op naslaan

Eerst de badkamer, dat slaapt lekkerderquote:Op zaterdag 20 april 2019 10:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zet je denken wat ik eens ga doen vandaag....
of eerst slapen of eerst de badkamer soppen...
dilemma ... dilemma...

Waar ga je de boterham mee beleggen?quote:Op zaterdag 20 april 2019 10:42 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is waar..
maar eerst een boterhammetje en een bakkie koffie... ik heb geen haast

Ik had er een belangstellende voor gevondenquote:Op zaterdag 20 april 2019 10:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ze toevallig eergisteren nog allemaal verplaatst met opruimen, en vroeg me af wat ik ermee zal gaan doen

poepquote:Op zaterdag 20 april 2019 10:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waar ga je de boterham mee beleggen?

quote:Vandaag en met Pasen super zonnig: 20 tot ruim 26 (!) graden

Misschien ook maar eentje zoekenquote:Op zaterdag 20 april 2019 10:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had er een belangstellende voor gevonden

Wanneer wordt de vierdaagse weer gelopen?quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wandelende takken weet ik wel alles van.

Niets dat je tegenhoudt om 4 dagen te gaan lopen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wanneer wordt de vierdaagse weer gelopen?

Voor geen goudquote:Op zaterdag 20 april 2019 11:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan jullie ook gezellig naar Ikea?

Nee het ontbijt is te sober geworden.quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan jullie ook gezellig naar Ikea?

Ik iig niet.quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Zijn er serieus mensen die met Pasen daar gaan ontbijten?

Je moet toch wat wanneer de Hema niet open is.quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:41 schreef cafca het volgende:
[..]

quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je moet toch wat wanneer de Hema niet open is.

daar kijk ik het hele jaar naar uitquote:Op zaterdag 20 april 2019 11:41 schreef cafca het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |