Waar ga je de boterham mee beleggen?quote:Op zaterdag 20 april 2019 10:42 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is waar..
maar eerst een boterhammetje en een bakkie koffie... ik heb geen haast

Ik had er een belangstellende voor gevondenquote:Op zaterdag 20 april 2019 10:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ze toevallig eergisteren nog allemaal verplaatst met opruimen, en vroeg me af wat ik ermee zal gaan doen

poepquote:Op zaterdag 20 april 2019 10:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waar ga je de boterham mee beleggen?

quote:Vandaag en met Pasen super zonnig: 20 tot ruim 26 (!) graden

Misschien ook maar eentje zoekenquote:Op zaterdag 20 april 2019 10:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had er een belangstellende voor gevonden

Wanneer wordt de vierdaagse weer gelopen?quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wandelende takken weet ik wel alles van.

Niets dat je tegenhoudt om 4 dagen te gaan lopen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wanneer wordt de vierdaagse weer gelopen?

Voor geen goudquote:Op zaterdag 20 april 2019 11:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan jullie ook gezellig naar Ikea?

Nee het ontbijt is te sober geworden.quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan jullie ook gezellig naar Ikea?

Ik iig niet.quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Zijn er serieus mensen die met Pasen daar gaan ontbijten?

Je moet toch wat wanneer de Hema niet open is.quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:41 schreef cafca het volgende:
[..]

quote:Op zaterdag 20 april 2019 11:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je moet toch wat wanneer de Hema niet open is.

daar kijk ik het hele jaar naar uitquote:Op zaterdag 20 april 2019 11:41 schreef cafca het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |