Hoe is het met jou eendje?quote:Op zaterdag 20 april 2019 09:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaten met kaas is ook niet mijn smaak.
Prima.quote:
Hier ook en puntjes camembert en nog het één en ander aan aan plakken gesneden dode diertjes.quote:
lammetjesquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier ook en puntjes camembert en nog het één en ander aan aan plakken gesneden dode diertjes.
sardientjesquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier ook en puntjes camembert en nog het één en ander aan aan plakken gesneden dode diertjes.
Salaaaamiquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
ga zondag pasen vieren in de kerkgemeente, en verder niets.quote:
Wat moet ik zeggen dan: vrolijk paaskonijn of zo?quote:Op zaterdag 20 april 2019 09:24 schreef Petzi het volgende:
[..]
ga zondag pasen vieren in de kerkgemeente, en verder niets.
En als je je familie niets laat horen zijn ze boos, terwijl ze nooit iets aan pasen hebben gedaan en niet eens de betekenis kennen. Beetje vreemd toch?
Daar zou ik me niets van aantrekken, Petz. Tis goed met iedereen en hun eisen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 09:24 schreef Petzi het volgende:
[..]
ga zondag pasen vieren in de kerkgemeente, en verder niets.
En als je je familie niets laat horen zijn ze boos, terwijl ze nooit iets aan pasen hebben gedaan en niet eens de betekenis kennen. Beetje vreemd toch?
quote:Op zaterdag 20 april 2019 09:25 schreef Petzi het volgende:
[..]
Wat moet ik zeggen dan: vrolijk paaskonijn of zo?
quote:Op zaterdag 20 april 2019 09:29 schreef chufi het volgende:
Ik heb vandaag geen puntmutsen in de aanbieding
ik heb geen tuinquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik pleit voor vrije uitloop feestdagen.
Goed ideequote:Op zaterdag 20 april 2019 09:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou toen had je nog niet dat je uitgebreid ontbijten/brunchen of lunchen moest en gourmettenquote:
Uitloopkippen. Ik ben voor. Bevrijd de kippenquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is juist nuquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Goed idee
[..]
Nou toen had je nog niet dat je uitgebreid ontbijten/brunchen of lunchen moest en gourmetten
quote:Op zaterdag 20 april 2019 09:33 schreef Petzi het volgende:
[..]
Uitloopkippen. Ik ben voor. Bevrijd de kippen
Fipronil viering.quote:Op zaterdag 20 april 2019 09:39 schreef Petzi het volgende:
Oke, effe snel. Wat is de betekenis van \Pasen. Wie antwoord als eerste ben ik altijd lief tegen
kleine stukjes vlees op een onhandig apparaat gaar zien te krijgen ...quote:Op zaterdag 20 april 2019 09:35 schreef Petzi het volgende:
[..]
Winkels vol met gourmetfrutvlees. Dat verzin ik toch niet
You win miss Lovely. Goed gegoogled en snelquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:40 schreef Mrsloveable het volgende:
Pasen is het belangrijkste christelijke feest in het liturgische jaar, volgend op de Goede Week. Christenen vieren deze dag vanuit hun geloof dat Jezus opgestaan is uit de dood, op de derde dag na zijn kruisiging.
Yeah i won i wonquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:41 schreef Petzi het volgende:
[..]
You win miss Lovely. Goed gegoogled en snel
Bedankt, eet die vanmiddag wel op dan..als dat magquote:
google googlequote:Op zaterdag 20 april 2019 09:45 schreef Petzi het volgende:
[..]
Maar nu een snelle, wat is witte donderdag.
Mijn zegen heb jequote:Op zaterdag 20 april 2019 09:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bedankt, eet die vanmiddag wel op dan..als dat mag
sneeuw op de tempelberg met water bij de wijn aan het laatste avondmaal de dag voor zn kruizigingquote:Op zaterdag 20 april 2019 09:45 schreef Petzi het volgende:
[..]
Maar nu een snelle, wat is witte donderdag.
POEP net als gisteren.... ik had nog een kliekjequote:Op zaterdag 20 april 2019 09:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
@:FANN, wat gaan jullie eten vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |