Straks kan je het beter zien.quote:
daarom.. ff op later afspelen gezetquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Straks kan je het beter zien.
weinigsteens hadde ik het in koelkastquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Wat jij drinkt is export Heineken. Dat komt uit Den Bosch
Morgen wordt mijn kamer afgewerkt en dan kan ik een baan gaan bouwen.quote:
En wat je nu hebt is een testbaan?quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morgen wordt mijn kamer afgewerkt en dan kan ik een baan gaan bouwen.
Ik zit hier te kijkenquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Staat vast ook in het Grieks op de achterkant. Hihaho.
Smakelijk voor straksquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:01 schreef Soury het volgende:
RookMijn rookmot is binnen en er ligt een stuk sparerib in het ruikt heerlijk
Ga je nu t-shirts uitdelen ?quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zit hier te kijken![]()
https://www.spreadshirt.n(...)nJVrUrMramOe4w-943-8
deze is leuk voor Petzi![]()
[ afbeelding ]
maar er zitten nog meer héle leuke bij
Lijkt wel Is photoshop. Wat slechtquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:01 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad. Het is niets in vergelijking wat ik heb.quote:
hoeveel meter denk je te hebben liggen?quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is niets in vergelijking wat ik heb.
Ik heb mijn "Ben jij Soury?" T-shirt daar ook besteld.quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:01 schreef FANN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zoek een kadootje voor Papadopoulos...quote:
waarom zou ik die nodig hebben dan?quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb mijn "Ben jij Soury?" T-shirt daar ook besteld.
Je kunt ze tegenwoordig zelf samenstellen toch of niet ?quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zoek een kadootje voor Papadopoulos...
maar dan in de Herenmaat natuurlijk, hoewel.... maakt niet zoveel uit natuurlijk....
[ afbeelding ]
Hij is Vegan
ja dat zal wel... ik zit nu alvast te kijken wat ze allemaal hebbenquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt ze tegenwoordig zelf samenstellen toch of niet ?
Wanneer komt ie weer? Of stuur je het op?quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat zal wel... ik zit nu alvast te kijken wat ze allemaal hebben
Ik heb strijkpapier dus ik kan ze zelf printen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ja dat zal wel... ik zit nu alvast te kijken wat ze allemaal hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |