Ik ben benieuwd ...quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:15 schreef Soury het volgende:
T shirts met teksten zijn sowieso kansloos. Behalve mijn Scrut shirt.

Lekker.quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Nu verkrijgbaar bij AH.

Over datum Moquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Nu verkrijgbaar bij AH.

QFT.quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:15 schreef Soury het volgende:

Vis is niet veganquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zoek een kadootje voor Papadopoulos...
maar dan in de Herenmaat natuurlijk, hoewel.... maakt niet zoveel uit natuurlijk....
[ afbeelding ]
Hij is Vegan

maar wel leukquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij niet. Ik wel.
Dat Vegan shirt is wel heel erg hoor.

Deze heb ik nog wel ergens in de kast liggen, vrees ik.quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:15 schreef Soury het volgende:

quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik drink alleen Krönsteinerbächer. Dat is Oostenrijks, geloof ik.

Ik ken dr niet.. Wie is dat?quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:19 schreef FANN het volgende:
[..]
maar wel leuk![]()
ik koop altijd een leuk kadootje als hij weer hierheen komt
ik heb hem ook een leuk koelkastmagneet gegeven, ik heb hem zelf ook op de koelkast![]()
[ afbeelding ]

Hij wil gewoon niet in beeld.quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Lekker dan kat, camera op de achtertuin, gaat die klojo achter een boom zitten

quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:19 schreef FANN het volgende:
[..]
maar wel leuk![]()
ik koop altijd een leuk kadootje als hij weer hierheen komt
ik heb hem ook een leuk koelkastmagneet gegeven, ik heb hem zelf ook op de koelkast![]()
[ afbeelding ]

Is ook leuk voor op een shirt of als leuke spreuk op de deur van de ouderslaapkamer.quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Op hoeren kut kinderen ik lig hier voor m'n rust

Ik zou het op al mijn condooms laten drukkenquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is ook leuk voor op een shirt of als leuke spreuk op de deur van de ouderslaapkamer.

Ga lekker in de stad wonen zou ik zeggen,.. nergens last vanquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Op hoeren kut kinderen ik lig hier voor m'n rust

Nou het speel kwartiertje is hier aardig wel.quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga lekker in de stad wonen zou ik zeggen,.. nergens last van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |