Koffiedrinken voordat je gaat slapen? Direct na het schoonmaken weer vies gemaakt door te douchen? Slapen als de wasmachine draait? Word je dan niet wakker als-ie centrifugeert?quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:16 schreef FANN het volgende:
Mijn badkamer is schoon, ik heb gedouched, bed verschoond, wasmachine draait.
bakkie koffie en dan ga ik slapen
''einde mededeling''
[..]
Hallo debielie

Lees je de Libelle nie?quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Koffiedrinken voordat je gaat slapen? Direct na het schoonmaken weer vies gemaakt door te douchen? Slapen als de wasmachine draait? Word je dan niet wakker als-ie centrifugeert?
Zoveel vragen ... ik lijk wel een debielie.

nee hoor dat met de knie is überhaupt niet grappig het moet nog deze jaar en operatie misschien in zomer en dann is zij lang wegquote:

quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Koffiedrinken voordat je gaat slapen? Direct na het schoonmaken weer vies gemaakt door te douchen? Slapen als de wasmachine draait? Word je dan niet wakker als-ie centrifugeert?
Zoveel vragen ... ik lijk wel een debielie.

Het was iig even schoonquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:24 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik doe het altijd een beetje anders een beetje debiel dat dan weer wel........

oh.... knieoperatie is niet grappig neequote:Op zaterdag 20 april 2019 14:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hoor dat met de knie is überhaupt niet grappig het moet nog deze jaar en operatie misschien in zomer en dann is zij lang weg

quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:25 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.... knieoperatie is niet grappig nee
sterkte voor Mutti dan!
dankequote:Op zaterdag 20 april 2019 14:25 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.... knieoperatie is niet grappig nee
sterkte voor Mutti dan!

Das minder leuk.. Ik ben ook ooit aan mn knie geopereerd en daarna nog steeds wel last van gehad..quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hoor dat met de knie is überhaupt niet grappig het moet nog deze jaar en operatie misschien in zomer en dann is zij lang weg

serieuze reacties wel....quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:28 schreef chufi het volgende:
In CUL noemen ze Humus anders...
CUL / Hoe lang gestampte kikkererwten bewaren?

Wat een kuttopic.quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:28 schreef chufi het volgende:
In CUL noemen ze Humus anders...
CUL / Hoe lang gestampte kikkererwten bewaren?

Altijd nog beter dan in bad zitten en...quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
schlecht was douchen en poepen gleichzeitig

das pas goorquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Schultenbrau moet je hebben.
[ afbeelding ]

dat drink ik niet, beeter villacher bier of gösserquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Schultenbrau moet je hebben.
[ afbeelding ]

kenn ik nietquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik drink alleen Krönsteinerbächer. Dat is Oostenrijks, geloof ik.

Heineken is geen bierquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
heineken is bier,onderwegs trink ik puntigamer bier of villacher bier

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |