Eerst citroensap. Azijn pas tegen het einde.quote:Op zaterdag 20 april 2019 13:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Heb je eerst het limoensap of eerst de azijn er bij gedaan?

Ah oke dan kan je het niet heel lang bewaren helaas.quote:Op zaterdag 20 april 2019 13:59 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Eerst citroensap. Azijn pas tegen het einde.

Zouden ze wel moeten uitvinden. Zonnebrand dat je kan eten zodat je niet hoeft te smerenquote:Op zaterdag 20 april 2019 13:59 schreef wietparkiet het volgende:
als je er zonnebrand overheen giet kun je het sowieso tot eind april bewaren

1 dag, 2 dagen?quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oke dan kan je het niet heel lang bewaren helaas.

Mits goed afgedekt en niet van plan om telkens kleine beetjes uit te halen; ik denk een week.quote:Op zaterdag 20 april 2019 13:56 schreef Mikeytt het volgende:
Hoe lang kun je dat in de koelkast bewaren??

je kan zonnebrand gewoon eten hoorquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:00 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zouden ze wel moeten uitvinden. Zonnebrand dat je kan eten zodat je niet hoeft te smeren

2 of 3 dagen denk ik.quote:

Ooooh.quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:00 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Mits goed afgedekt en niet van plan om telkens kleine beetjes uit te halen; ik denk een week.
 dacht 1/2 dagen... Binnen 4 dagen is het denk ik wel op.
 dacht 1/2 dagen... Binnen 4 dagen is het denk ik wel op.  

Maar dan mot het wel goed smakenquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je kan zonnebrand gewoon eten hoor

Dan verdunt het teveel en is de zonnebrand niet meer erg effectiefquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
aanmaken met limonade of likeur

maar bij je ingewanden komt de zon toch niet dus dat maakt niks uitquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:03 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dan verdunt het teveel en is de zonnebrand niet meer erg effectief

JA GODVER IK BEDOEL DAT ZE ZONNEBRAND UITVINDEN DAT JE EET EN DAN UITZWEET ZODAT HET OP JE HUID ZIT EN JE NIET HOEFT SMERENquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar bij je ingewanden komt de zon toch niet dus dat maakt niks uit

je moet sowieso geen zonnebrand smeren daar krijg je rare huidziektes vanquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:05 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
JA GODVER IK BEDOEL DAT ZE ZONNEBRAND UITVINDEN DAT JE EET EN DAN UITZWEET ZODAT HET OP JE HUID ZIT EN JE NIET HOEFT SMEREN

Van geen zonnebrand smeren krijg je ook een rare huidziekte. Kankerquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je moet sowieso geen zonnebrand smeren daar krijg je rare huidziektes van

dat is echt onzin manquote:Op zaterdag 20 april 2019 14:07 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Van geen zonnebrand smeren krijg je ook een rare huidziekte. Kanker

quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is echt onzin man
dat willen de bedrijven graag dat je dat denkt zodat ze op je kunnen kapitaliseren en hun producten koopt. van diezelfde producten krijg je juist kanker

quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
geloof je me niet joh
ik kom je over 20 jaar wel opzoeken in het hospice

als je niet ziek wordt waarom gebruik je dan zonnebrand?quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:11 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik ben geen inferieur dat ziek wordt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |