Niet meer aan begin Soury ..quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die krijgen inmiddels ook weer kinderen, en verjaardagen en en en... Ik ben er klaar mee
404 errorquote:
Wat zijn het toch soms mooie inkijkjes in iemands leven in jouw topic. Ik vind die drang om alles maar te delen heel bijzonder.quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:48 schreef TillyB het volgende:
[..]Die had zich er ook wel vermaakt denk ik
Ja ik snap het niet helemaal. Maar aan de andere kant wel ‘leuk’ dat ze al die onzin delen, hebben we wat te loeren.quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat zijn het toch soms mooie inkijkjes in iemands leven in jouw topic. Ik vind die drang om alles maar te delen heel bijzonder.
Het is best apart ja al die happy en gelukkige mensen. Maar ja je zet je mislukte macaroni er niet op of die telefoon die naar je hoofd was gegooid tijdens een kleine ruzie.quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat zijn het toch soms mooie inkijkjes in iemands leven in jouw topic. Ik vind die drang om alles maar te delen heel bijzonder.
Is daar een Award voor?quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Mario zit gewoon op z'n vrije dag de snelheid van FOK! te testen. Dat is nog eens hart voor de zaak.
Eén keer is wel genoeg hoorquote:
quote:
Ohquote:
Sommige mensen hebben volgens mij het allergrappigste leven wat je maar kunt hebben. Die hebben op iedere foto de allergrootste lol met steeds weer nieuwe bff's.quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is best apart ja al die happy en gelukkige mensen. Maar ja je zet je mislukte macaroni er niet op of die telefoon die naar je hoofd was gegooid tijdens een kleine ruzie.
Tong80-award. Die mocht jarenlang z'n computer niet uitzetten omdat anders FOK! ook uit zou gaan.quote:
Het zijn allemaal Sylviesquote:Op zaterdag 20 april 2019 16:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben volgens mij het allergrappigste leven wat je maar kunt hebben. Die hebben op iedere foto de allergrootste lol met steeds weer nieuwe bff's.
Reums die elke dag een liefdesbevestiging nodig heeft voor haar vriend en vriendinnen. Zo vermoeiend lijkt me dat.quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben volgens mij het allergrappigste leven wat je maar kunt hebben. Die hebben op iedere foto de allergrootste lol met steeds weer nieuwe bff's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |