Je moet ook niet aan een binnenplaats gaan wonenquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou het speel kwartiertje is hier aardig wel.
smelten die dan niet ?quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou het op al mijn condooms laten drukken
Woon ik ook niet is wat verderop. Maar die kunnen best wel eens wat herrie produceren. Ze hebben ook wel eens spelletjes buiten. Maar ik ben er al aan gewend.quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet ook niet aan een binnenplaats gaan wonen
Ik wilde eerst tatoeëren tikken maar dat leek me een slecht plan.quote:
Ben blij dat ik rustig woon wat dat betreft.quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet ook niet aan een binnenplaats gaan wonen
Rustig wonen is een utopia in de stad.quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben blij dat ik rustig woon wat dat betreft.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is ook leuk voor op een shirt of als leuke spreuk op de deur van de ouderslaapkamer.
Ja hier lopen 2 meisjes van 3 gok ik, nou het is niet normaal gewoonquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Woon ik ook niet is wat verderop. Maar die kunnen best wel eens wat herrie produceren. Ze hebben ook wel eens spelletjes buiten. Maar ik ben er al aan gewend.
Je hoort altijd wel iets, het is pas een probleem als het storend wordt.quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Rustig wonen is een utopia in de stad.
Ja die wijven gillen het hardsquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja hier lopen 2 meisjes van 3 gok ik, nou het is niet normaal gewoon
Die zijn ruim drie jaar over de uiterste houdbaarheidsdatum heen, zie ik. Die zullen er volgende week wel weer af moeten.quote:
Da's de datum niet joh.quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die zijn ruim drie jaar over de uiterste houdbaarheidsdatum heen, zie ik. Die zullen er volgende week wel weer af moeten.
Ik heb nog nooit een normale kat gezien, die beesten zijn allemaal vrij gestoord.quote:
Albino muisquote:
Ok altijd zo lief met kindjes jijquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Woon ik ook niet is wat verderop. Maar die kunnen best wel eens wat herrie produceren. Ze hebben ook wel eens spelletjes buiten. Maar ik ben er al aan gewend.
Echt ja dat maakt ze ook wel weer leuk, dat onvoorspelbarequote:Op zaterdag 20 april 2019 15:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een normale kat gezien, die beesten zijn allemaal vrij gestoord.
Ok boskatquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Albino muisnou je ziet net wit het is een fooking ninja, en ik zoomen met die bewakingscamera
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |