Daarom hou ik van ze.quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt ja dat maakt ze ook wel weer leuk, dat onvoorspelbare
Ik ben redelijk bevoorrecht wat dat betreftquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Rustig wonen is een utopia in de stad.
Ik zit hoog, dat scheelt een hoop.quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben redelijk bevoorrecht wat dat betreft
Jij zit buiten de ringquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben redelijk bevoorrecht wat dat betreft
Etenstijd zekerquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij is weer in beeld![]()
[ afbeelding ]
Ik woonde hiervoor tegenover een speelveldje, maar dat kwam toen goed uit, mijn kinderen zijn er opgegroeid.quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou ik zit vlakbij een speeltuin toen ik hier net woonde, was het echt een gekkenhuis maar kinderen spelen amper meer buiten tegenwoordig
Hij heeft wel in de gaten dat je 'm bespiedt.quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij is weer in beeld![]()
[ afbeelding ]
Dat zijn de isolerende platen daaroverheen komen de pannen.quote:
Pannen van kevlar, zeker?quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zijn de isolerende platen daaroverheen komen de pannen.
Ik kan ook praten er door, maar dan denkt de buuf dat ik niet goed benquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft wel in de gaten dat je 'm bespiedt.
OK ..quote:Op zaterdag 20 april 2019 15:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zijn de isolerende platen daaroverheen komen de pannen.
Geen idee, maar heb vertrouwen dat het goed gaat komen.,quote:
Kun je er ook mee tegen de buuf praten?quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik kan ook praten er door, maar dan denkt de buuf dat ik niet goed ben
Ja zou kunnen in principe soort intercomquote:Op zaterdag 20 april 2019 16:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kun je er ook mee tegen de buuf praten?
Gelijk had iequote:Op zaterdag 20 april 2019 16:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik was een keer in een hengelsportzaak, en die verkoper zei Kevlar niet te breken zeehengel, ga er maar aan hangen en die vriend van mij pakt de top en knak![]()
Die hoef ik niet zei die
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |