Ok..quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er hangt een mededeling van de huismeester waarin ie eigenaren verzoekt het zelf op te ruimen wanneer dit gebeurt, maar daar heeft men blijkbaar schijt aan.
Ik ben na het vertrek van Peter vrij gauw afgehaakt.quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik weet vooral wat er in het eerste kwartaal van 2015 gebeurde in Uto
quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik gelukkig gemist. Dat zaklopen in het park was echt debiel
dat is 4 jaar herquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik weet vooral wat er in het eerste kwartaal van 2015 gebeurde in Uto
Time flies when you're having streamsquote:
Je kunt ook aan de manier van bewegen zien dat ze eigenlijk de pest in heeft dat het niet lukt. Dat zie ik wel graag bij zo'n zelfverklaard gelukkig wezen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:12 schreef TillyB het volgende:
[..]ik dacht meteen oh Scrut zou daar toevallig zitten zeg, had je kapot gegaan van ergernis
Ja geen idee.. was niet op de streams.. Shelly dingetje #metoo Greet en zoquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik zie en melding op facebook,maar was het serieus?
quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
Was wel leuk, cheesecake en familie weer eens gezien
Daar gaat ze wel weer een levensles uithalen en uitmelken in 3 posts, 50 stories en 5 podcastafleveringenquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je kunt ook aan de manier van bewegen zien dat ze eigenlijk de pest in heeft dat het niet lukt. Dat zie ik wel graag bij zo'n zelfverklaard gelukkig wezen.
EENSquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Zal mijn schoonzusje is even appen over Cheesecake voor de paasbrunch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |