Amerikaanse otoosquote:Op donderdag 18 april 2019 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja dikkke Amerikaanse otoos bloed ... die zien nooit een fiets in hun leven
Ja loop hele Myrna ff te verpesten voor mequote:Op donderdag 18 april 2019 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee, buiten beeld deed Nico alles.
al wel een tijdje. Heb hier gestudeerd.quote:
V8quote:
Vooral handtastelijk geloof ikquote:Op donderdag 18 april 2019 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Welnee, buiten beeld deed Nico alles.
Dikke hummer onder je kont.quote:
Had wel ooit een hommel onder mijn kont.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dikke hummer onder je kont.
voor geen goudquote:Op donderdag 18 april 2019 21:49 schreef Prisha het volgende:
Heeft iemand hier ooit paintball gedaan?
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Had wel ooit een hommel onder mijn kont.
Myrna al helemaal niet, slettebak eersteklas.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja loop hele Myrna ff te verpesten voor meis er dan helemaal niks meer heilig
Yess!quote:Op donderdag 18 april 2019 21:49 schreef Prisha het volgende:
Ho ho ho ff dimmen jijquote:Op donderdag 18 april 2019 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Myrna al helemaal niet, slettebak eersteklas.
Godver.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Had wel ooit een hommel onder mijn kont.
owjjj hoe was dat? leuk? Deed het pijn? Ik ga Paintball Jungle doen. Geen idee wat ik moet verwachtenquote:
Myrna??? Die zag er altijd zo truttig en zijig uitquote:Op donderdag 18 april 2019 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Myrna al helemaal niet, slettebak eersteklas.
Nouja, dan bij voorkeur iets sportieversquote:Op donderdag 18 april 2019 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dikke hummer onder je kont.
Helm op met gelaatsbescherming, borstplaat, kan pijn doen.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
owjjj hoe was dat? leuk? Deed het pijn? Ik ga Paintball Jungle doen. Geen idee wat ik moet verwachten
Ik wil ook.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
owjjj hoe was dat? leuk? Deed het pijn? Ik ga Paintball Jungle doen. Geen idee wat ik moet verwachten
Stond ook in de Playboy toch?quote:Op donderdag 18 april 2019 21:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Myrna??? Die zag er altijd zo truttig en zijig uit
flinke blauwe plekkenquote:Op donderdag 18 april 2019 21:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
WAAAAAT??? myrna?? ga wegquote:
Het is meer schrikken dat je geraakt bent dn dat het echt pijn deed haha.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Achterin de Daf. Beetje zo'n liev jochie in z'n reet prikken. Dat moet een kloothommel zijn geweest.quote:
Komen ze hard aan?quote:Op donderdag 18 april 2019 21:51 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Helm op met gelaatsbescherming, borstplaat, kan pijn doen.
Die stond toch ooit in de playboy?quote:Op donderdag 18 april 2019 21:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik durf niet te googlenquote:
quote:
Dat zijn de ergste. Helemaal de gelovigen.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat wel jaquote:Op donderdag 18 april 2019 21:51 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Helm op met gelaatsbescherming, borstplaat, kan pijn doen.
Stille wateren ......quote:Op donderdag 18 april 2019 21:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja 1x.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:49 schreef Prisha het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Die stond toch ooit in de playboy?
Dat weet ik dan weer
Vooraan in de kerk : Loof de Heer en neuck de buurvrouwquote:Op donderdag 18 april 2019 21:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zijn de ergste. Helemaal de gelovigen.
Zo indrukwekkend was het ook weer nietquote:
Mooi om te zien hoe geïnspireerd jullie raken door de Passionquote:Op donderdag 18 april 2019 21:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Vooraan in de kerk : Loof de Heer en neuck de buurvrouw
Dat beweerde ook niemandquote:Op donderdag 18 april 2019 21:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo indrukwekkend was het ook weer niet
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Vooraan in de kerk : Loof de Heer en neuck de buurvrouw
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mooi om te zien hoe geïnspireerd jullie raken door de Passion
oh hey dat klinkt goedquote:Op donderdag 18 april 2019 21:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer je klein bent is het lastiger om te raken
Ik wens je een prettig drinkenquote:Op donderdag 18 april 2019 21:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Speciaal voor deze 40+ gelegenheid heb ik een Bronckhorster Dubbelganger opengetrokken.
Niet onaardig, lekker bittertje, maar toch wat aan de vlakke kant. 7,5 %.
Ja geen leuk mens. Maar klússen dat ze kon!quote:Op donderdag 18 april 2019 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Myrna is wel een mooie vrouw, maar ik vond haar altijd zo irritant blij.
Dank u!quote:Op donderdag 18 april 2019 21:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik wens je een prettig drinken![]()
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik doe alleen maar mee als ik met de M134 Minigun Paintball mag spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:58 schreef chufi het volgende:
Live vanuit SpainMaria gaat spontaan licht geven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, heb daar helemaal niets bij.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mooi om te zien hoe geïnspireerd jullie raken door de Passion
Ik schoot eens een stuiver uit iemands hand.quote:
Proost!quote:Op donderdag 18 april 2019 21:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Speciaal voor deze 40+ gelegenheid heb ik een Bronckhorster Dubbelganger opengetrokken.
Niet onaardig, lekker bittertje, maar toch wat aan de vlakke kant. 7,5 %.
pffff. Dom mens. Ik kan t veel beterquote:Op donderdag 18 april 2019 21:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja geen leuk mens. Maar klússen dat ze kon!
Live vanuit SpainStaat er weer een kerk in de fik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Werd altijd bloedje geil als ze een decoupeerzaag ter hand nam. Ze keek er ook zo lekker streng en toch nonchalant bij.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja geen leuk mens. Maar klússen dat ze kon!
Dat ga jij dik winnen uiteraard!quote:Op donderdag 18 april 2019 21:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat drinkt wel beter.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
pffff. Dom mens. Ik kan t veel beterZe wist niet eens wat een waterpomptang was...kwam ze met een baco aanzetten
Ik hoop dat Myrna volgend jaar Maria mag spelenquote:Op donderdag 18 april 2019 21:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Sorry, heb daar helemaal niets bij.
Live vanuit SpainHou laat gaat ze janken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Werd altijd bloedje geil als ze een decoupeerzaag ter hand nam. Ze keek er ook zo lekker streng en toch nonchalant bij.
Ik ook niet. Eerste keer was leuk..daarna zo'n hype geworden. Bah bah. Oh, hey...gaan jullie óók naar THE passion?quote:Op donderdag 18 april 2019 21:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Sorry, heb daar helemaal niets bij.
bacoshamingquote:Op donderdag 18 april 2019 22:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
pffff. Dom mens. Ik kan t veel beterZe wist niet eens wat een waterpomptang was...kwam ze met een baco aanzetten
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Werd altijd bloedje geil als ze een decoupeerzaag ter hand nam. Ze keek er ook zo lekker streng en toch nonchalant bij.
Het bier stijgt nu al naar je hoofdquote:Op donderdag 18 april 2019 22:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
uiteraardquote:
De vermoorde onschuld.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik hoop dat Myrna volgend jaar Maria mag spelen
quote:
quote:
Dit is mij nooit opgevallenquote:Op donderdag 18 april 2019 22:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
je klinkt als een schuimpjequote:
Allemaal op VHS?quote:Op donderdag 18 april 2019 22:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb het ook nooit online gezet.
Aan het eind van de processie..... misschienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow je hebt het over jezelfquote:Op donderdag 18 april 2019 22:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb het ook nooit online gezet.
De buren van mijn nichtje hebben aan dat kut programma meegedaan en die zijn daardoor met behoorlijke schulden blijven zitten.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
handicapquote:Op donderdag 18 april 2019 22:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Helemaal eerlijk is het niet, maar je mag ook wel eens voordeel hebben van je handicap.
Dat wordt hier blijkbaar niet gewaardeerdquote:Op donderdag 18 april 2019 22:03 schreef Amphorapotje het volgende:
Wel leuk dat Myrna met een lekker drankje kwam ipv een waterpomptang.
ik ookquote:Op donderdag 18 april 2019 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow je hebt het over jezelf![]()
Ik dacht dat je bedoelde dat Myrna geil werd als ze een decoupeerzaag ter hand nam.
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Aan het eind van de processie..... misschienwow creepy afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Geen idee, ik keek nietquote:Op donderdag 18 april 2019 22:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gebruikte ze wel ooit een decoupeerzaag?
dacht ik ook...dat bedoelde ie toch? toch????quote:Op donderdag 18 april 2019 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow je hebt het over jezelf![]()
Ik dacht dat je bedoelde dat Myrna geil werd als ze een decoupeerzaag ter hand nam.
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Aan het eind van de processie..... misschienDit ziet er best eng uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ja! Dat zag je Ed en Willem nou nooit eens doen.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:03 schreef Amphorapotje het volgende:
Wel leuk dat Myrna met een lekker drankje kwam ipv een waterpomptang.
Gefeliciteerd Eend!quote:Op donderdag 18 april 2019 20:18 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik had best wel een goede dag vandaag. Kontrakt getekend en een kennismaking met de directeur gehad.
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja! Dat zag je Ed en Willem nou nooit eens doen.
Dat waren Bevers van de rode knoop.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja! Dat zag je Ed en Willem nou nooit eens doen.
Nu begrijp ik dat Lucky geil werd als Myrna met de decoupeerzaag kwam.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
dacht ik ook...dat bedoelde ie toch? toch????
arme kindjesquote:Op donderdag 18 april 2019 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit is nog redelijk ... KKK is er niets bij...
Moet eens leren om een zin met 'ik' te starten als het op mezelf slaat.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
dacht ik ook...dat bedoelde ie toch? toch????
Dank je FANN. Je schilderijtje heeft geluk gebracht.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu begrijp ik dat Lucky geil werd als MyrnaFixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kwam.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Myrna was best lekker.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu begrijp ik dat Lucky geil werd als Myrna met de decoupeerzaag kwam.
Verbouwen loopt altijd mis.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De buren van mijn nichtje hebben aan dat kut programma meegedaan en die zijn daardoor met behoorlijke schulden blijven zitten.
Wie weet........quote:Op donderdag 18 april 2019 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je FANN. Je schilderijtje heeft geluk gebracht.
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit is nog redelijk ... KKK is er niets bij...
Ligt eraan wie of wat je verbouwd.quote:
Ja dat begrijp ik nu ook. Hoe zou het zijn als ze de kettingzaag ter hand neemtquote:Op donderdag 18 april 2019 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu begrijp ik dat Lucky geil werd als Myrna met de decoupeerzaag kwam.
Spontane ejaculatie vermoed ik.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik nu ook. Hoe zou het zijn als ze de kettingzaag ter hand neemt
Het was in die nieuwbouwwijk in Amersfoort.quote:
quote:
quote:
Waarom ga je daar gelijk verbouwen?quote:Op donderdag 18 april 2019 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was in die nieuwbouwwijk in Amersfoort.
hoe opquote:
Muren waren al bij voorbaat klote.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waarom ga je daar gelijk verbouwen?
het houdt niet op...niet vanzelfquote:
Vraag mij niet hoe het zat, het is al 30 jaar geleden.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waarom ga je daar gelijk verbouwen?
Succes met zonder goed dak, geeft>quote:Op donderdag 18 april 2019 22:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Muren waren al bij voorbaat klote.
Ik wil ook.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:13 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Succes met zonder goed dak, geeft>
geeft>quote:
quote:
Eerst schieten en daarna bbqquote:Op donderdag 18 april 2019 22:15 schreef Prisha het volgende:
vreemde slogan: Paintball Jungle. Killen en Grillen![]()
Wut?
Achter dikke boom kruipen en daarna BBQquote:Op donderdag 18 april 2019 22:15 schreef Prisha het volgende:
Wut?
maar niet wat je schiet op de bbq. Hoop ikquote:
Bijna bij alle sport-events.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:15 schreef Prisha het volgende:
Wut?
Ze gaan je op de steengrill gooien na afloop?quote:Op donderdag 18 april 2019 22:15 schreef Prisha het volgende:
Wut?
ja daar ben ik ook bang voor. Barbarenquote:Op donderdag 18 april 2019 22:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze gaan je op de steengrill gooien na afloop?
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:16 schreef chufi het volgende:
GodsammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM BAKSTEEN
Gewoon niet verliezenquote:Op donderdag 18 april 2019 22:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja daar ben ik ook bang voor. Barbaren
Ze hebben weinig vlees aan jou dus je zal iig niet de enige zijn die gegrilld wordtquote:Op donderdag 18 april 2019 22:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja daar ben ik ook bang voor. Barbaren
Klinkt als Gilligan's Island.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:15 schreef Prisha het volgende:
Wut?
I'm a winnerquote:
Kekke lantaarns.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Het best zijn dikke bomen helemaal aan de zijkant.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
maar niet wat je schiet op de bbq. Hoop ik
is wel lekker warm natuurlijk. Dan dan weer wel. Iets té warm maybequote:Op donderdag 18 april 2019 22:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze hebben weinig vlees aan jou dus je zal iig niet de enige zijn die gegrilld wordt
Factortje 50 maar doenquote:Op donderdag 18 april 2019 22:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
is wel lekker warm natuurlijk. Dan dan weer wel. Iets té warm maybe
sowiesoquote:
Een soort KKK?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie aan jou komt komt aan mij.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
is wel lekker warm natuurlijk. Dan dan weer wel. Iets té warm maybe
Ja bewolkt .. en 17 graden , morgen mogelijk regen om het middag uur wanneer 1000 den trommels tegelijk om 12 uur geluid zullen worden om het uur te doorbreken .....quote:
Uitgerust met 300 paintballs en in een camouflage pak betreedt je een kannibalen dorp, loopgraven, een brug door niemandsland, een vissersdorp op palen en een groot fort.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het best zijn dikke bomen helemaal aan de zijkant.
owjjjjjquote:Op donderdag 18 april 2019 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wie aan jou komt komt aan mij.
Lijkt me gaaf!quote:Op donderdag 18 april 2019 22:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Uitgerust met 300 paintballs en in een camouflage pak betreedt je een kannibalen dorp, loopgraven, een brug door niemandsland, een vissersdorp op palen en een groot fort.
Weet niet of er overal dikke bomen zijn als ik dit zo lees....
bloedheet zo'n pak pffffff, perfect voor jouquote:Op donderdag 18 april 2019 22:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Uitgerust met 300 paintballs en in een camouflage pak betreedt je een kannibalen dorp, loopgraven, een brug door niemandsland, een vissersdorp op palen en een groot fort.
Dan wordt het een muurquote:Op donderdag 18 april 2019 22:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mij ook wel. No pain no gain! Heb me al ingeschreven. Is in mei ergens.quote:
maar wel sexyquote:Op donderdag 18 april 2019 22:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
bloedheet zo'n pak pffffff, perfect voor jou
Is dat in NL?quote:Op donderdag 18 april 2019 22:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mij ook wel. No pain no gain! Heb me al ingeschreven. Is in mei ergens.
ja. Wormerveer? Geen idee waar dat is trouwens.quote:
Ik heb net zoveel paintballs nodig al dat er tegenstanders zijn.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Mij ook wel. No pain no gain! Heb me al ingeschreven. Is in mei ergens.
Ergens in de Zaanstreek dacht ik.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja. Wormerveer? Geen idee waar dat is trouwens.
Volgens mij ligt dat in Noord-Holland ergens.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja. Wormerveer? Geen idee waar dat is trouwens.
bij mij...zeker wetenquote:
Heb gegoogle-mapt...in de buurt van Amsterdam blijkbaar?quote:Op donderdag 18 april 2019 22:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat in Noord-Holland ergens.
Zijn ze afgeleid en kan ik ze allemaal afschietenquote:Op donderdag 18 april 2019 22:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is niet handig, dan kijkt iedereen naar je!
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:24 schreef chufi het volgende:
Die nieuwe stylist van de Jostiband is wel heel edgySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Ietsjes noordelijkerquote:Op donderdag 18 april 2019 22:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb gegoogle-mapt...in de buurt van Amsterdam blijkbaar?
Mijn oudste dochter en haar man zitten ook in die branche, kevers rijden, 4x4 in de bossen, etc en vaak met een bbq erna. Leuke groepen meegemaakt daar. Veel lol. En met buggies door 50cm diep water heen, echt lachen daar.quote:
oeh dat klinkt ook gaafquote:Op donderdag 18 april 2019 22:25 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mijn oudste dochter en haar man zitten ook in die branche, kevers rijden, 4x4 in de bossen, etc en vaak met een bbq erna. Leuke groepen meegemaakt daar. Veel lol. En met buggies door 50cm diep water heen, echt lachen daar.
Ik neem aan dat Google dat beter weet dan ik.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb gegoogle-mapt...in de buurt van Amsterdam blijkbaar?
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Die nieuwe stylist van de Jostiband is wel heel edgy
da's wel een dingetje. Pampers om?quote:
Leuk! Iedereen die daarheen komt heeft natuurlijk zin in een leuke dag.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:25 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mijn oudste dochter en haar man zitten ook in die branche, kevers rijden, 4x4 in de bossen, etc en vaak met een bbq erna. Leuke groepen meegemaakt daar. Veel lol. En met buggies door 50cm diep water heen, echt lachen daar.
Sowieso SO naar de jostibandquote:Op donderdag 18 april 2019 22:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Jostiband puntmutsen parade.
En zeiken, dat doen ze gewoon in de overallquote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En zeiken, dat doen ze gewoon in de overall![]()
echt.
[..]
echt.
Vooral bedrijven en vrienden-groepen. Mannendag/vrouwendag, you name it.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Iedereen die daarheen komt heeft natuurlijk zin in een leuke dag.
TMI.quote:
[..]
echt.
[..]
echt.
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan doet het ook minder zeer als je geraakt wordt.
Gaaf zeg!quote:Op donderdag 18 april 2019 22:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Vooral bedrijven en vrienden-groepen. Mannendag/vrouwendag, you name it.
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan doet het ook minder zeer als je geraakt wordt.
Echt waar, ze krijgen allemaal een overall, als ze door die koude plas rijden met de buggie, hoor je van 99% dat ze moesten plassen.quote:
Bullwackie.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:29 schreef Prisha het volgende:
Sig denkt...ik gooi er maar een toepje in...
Er staan 8 douches en ze hebben 100 overall's !quote:Op donderdag 18 april 2019 22:28 schreef Prisha het volgende:
[..]lekker voor de volgende die zo'n ding aanmoet
EN DAN HOUDEN ZE DAT NIET INquote:Op donderdag 18 april 2019 22:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Echt waar, ze krijgen allemaal een overall, als ze door die koude plas rijden met de buggie, hoor je van 99% dat ze moesten plassen.
Live processiequote:Op donderdag 18 april 2019 22:29 schreef Prisha het volgende:
Sig denkt...ik gooi er maar een toepje in...
if you gotta go you gotta goquote:
En 25 wasmachines.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:30 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Er staan 8 douches en ze hebben 100 overall's !
Ze hebben vast een groot afdruiprek.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:30 schreef TillyB het volgende:
Gadverdamme dan heb je een overall aan waar al honderden andere mensen in hebben lopen pissen
Die worden gewassen natuurlijk.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:30 schreef TillyB het volgende:
Gadverdamme dan heb je een overall aan waar al honderden andere mensen in hebben lopen pissen
zoutkruisjequote:Op donderdag 18 april 2019 22:30 schreef TillyB het volgende:
uhhhhhhhllllll ja en als je er over nadenkt.. je zou nooit (ik niet iig) in iemand anders badwater gaan liggen maar wel in een zwembad waar HONDERDEN andere vieze gore mensen in hebben liggen stewen ewwwwwwwwwquote:Op donderdag 18 april 2019 22:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Het schijnt dat er ook veel geplast wordt in zwembaden.
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze hebben vast een groot afdruiprek.
Thx.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:13 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Succes met zonder goed dak, geeft>
Als je ziet hoe ze eruit komen, geheel nat vanwege het water en helemaal onder de modder, hoe kouder hoe beter, dan drinken ze meer onder de heaters in de armytent.quote:
vieze gore mensenquote:Op donderdag 18 april 2019 22:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
uhhhhhhhllllll ja en als je er over nadenkt.. je zou nooit (ik niet iig) in iemand anders badwater gaan liggen maar wel in een zwembad waar HONDERDEN andere vieze gore mensen in hebben liggen stewen ewwwwwwwww
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
uhhhhhhhllllll ja en als je er over nadenkt.. je zou nooit (ik niet iig) in iemand anders badwater gaan liggen maar wel in een zwembad waar HONDERDEN andere vieze gore mensen in hebben liggen stewen ewwwwwwwww
Ja natuurlijk ze hebben al het vocht al hun lichaam uitgezekenquote:Op donderdag 18 april 2019 22:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als je ziet hoe ze eruit komen, geheel nat vanwege het water en helemaal onder de modder, hoe kouder hoe beter, dan drinken ze meer onder de heaters in de armytent.
Het lijkt me gaaf, ik hou er wel van. Minus het plassen dan.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als je ziet hoe ze eruit komen, geheel nat vanwege het water en helemaal onder de modder, hoe kouder hoe beter, dan drinken ze meer onder de heaters in de armytent.
Dat doe ik dus ook niet meer. Volgens mij heb ik al vijftien jaar niet gezwommen.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ach over sommige dingen moet je niet nadenken.quote:
Ik ken iemand die zegt bijna nooit thuis te douchen want ze gaat toch 1 à 2 keer per week zwemmen, en dan doucht ze daar wel. Maar dan gaat ze dus wel eerst met dat vieze gore vette walgelijke lichaam in het zwembad liggen.quote:
Dat is allemaal weg die plas, zeker als ze 10 rondjes door die waterplas hebben gereden.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het lijkt me gaaf, ik hou er wel van. Minus het plassen dan.
Visualiseren ontkom je vaak niet aan, al zou je het nog zo graag willen verdringen.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach over sommige dingen moet je niet nadenken.
GADVERDAMME.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zegt bijna nooit thuis te douchen want ze gaat toch 1 à 2 keer per week zwemmen, en dan doucht ze daar wel. Maar dan gaat ze dus wel eerst met dat vieze gore vette walgelijke lichaam in het zwembad liggen.
Nàh, dat is goor².quote:Op donderdag 18 april 2019 22:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zegt bijna nooit thuis te douchen want ze gaat toch 1 à 2 keer per week zwemmen, en dan doucht ze daar wel. Maar dan gaat ze dus wel eerst met dat vieze gore vette walgelijke lichaam in het zwembad liggen.
Ik wil dit niet lezenquote:Op donderdag 18 april 2019 22:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hopelijk voegen ze nog wat extra chloor toe om haar smerigheid te compenseren.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
lek in je waterbed....quote:Op donderdag 18 april 2019 22:37 schreef Amphorapotje het volgende:
waterplas=waterbad, dat klinkt nu beter, qua context.
waterpoel dan.quote:
ieuwwww Tilquote:Op donderdag 18 april 2019 22:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:37 schreef chufi het volgende:
Puntmutsen met trommelsDit ziet er echt enorm fout uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Puntmutsen met trommelsEn al die mensen die vinden dat elk jaar weer een goed idee en doen mee en gaan komen kijken en.. hoe danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM BAKSTEEN
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
Niets is lekkerder dan thuis even de douche nemen.
Dan valt Zwarte Piet nog mee.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
En al die mensen die vinden dat elk jaar weer een goed idee en doen mee en gaan komen kijken en.. hoe dan
Puntmutsen met trommelsWat vind je er zelf van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Puntmutsen met trommelsJa, leuk en aardig, maar hoeveel graden is het daar inmiddels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
daar bestaan er meer van...op vakantie de figuren die eerst de zee volzeiken en dan ter afsluiting het zwembad induiken en dan zeggen: ik hoef niet meer te douchen want ik ben al in het zwembad geweestquote:Op donderdag 18 april 2019 22:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, leuk en aardig, maar hoeveel graden is het daar inmiddels?
Puntmutsen met trommelswaarom doen ze ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Ik heb ook nog een lekkere hoekbad om in te liggen.quote:
Ja maar wat ik al zei.. dit komt omdat de KKK die outfits hebben gekopieeerd en de hele wereld de asociatie heeft met de KKK..quote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
zoutkruisje is famous...maggikruisje niet maar net zoquote:
uuuuuuuuuuhlllllllllggggg mensen zijn zó goorquote:Op donderdag 18 april 2019 22:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
daar bestaan er meer van...op vakantie de figuren die eerst de zee volzeiken en dan ter afsluiting het zwembad induiken en dan zeggen: ik hoef niet meer te douchen want ik ben al in het zwembad geweest
Daar iets kouder , want dat ligt hoger en het waait daar ..quote:Op donderdag 18 april 2019 22:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In zee plassen is natuurlijk niet zo'n probleem, tenzij je een stampvol strand hebt met allemaal zeeplassers. Niet dat ik in zee zou plassen trouwens.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
daar bestaan er meer van...op vakantie de figuren die eerst de zee volzeiken en dan ter afsluiting het zwembad induiken en dan zeggen: ik hoef niet meer te douchen want ik ben al in het zwembad geweest
Zonder KKK associatie ziet het er ook vrij vreemd uitquote:Op donderdag 18 april 2019 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar wat ik al zei.. dit komt omdat de KKK die outfits hebben gekopieeerd en de hele wereld de asociatie heeft met de KKK..
Dat mis ik weleensquote:Op donderdag 18 april 2019 22:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een lekkere hoekbad om in te liggen.
OOOOOOOOOH HOU OP DAT HAD IK VERDRONGENquote:Op donderdag 18 april 2019 22:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
zoutkruisje is famous...maggikruisje niet maar net zo
Hallo mag ik zo naar bed zonder beelden in mijn hoofd?quote:Op donderdag 18 april 2019 22:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
zoutkruisje is famous...maggikruisje niet maar net zo
Wat hebben ze te verbergen?quote:Op donderdag 18 april 2019 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar wat ik al zei.. dit komt omdat de KKK die outfits hebben gekopieeerd en de hele wereld de asociatie heeft met de KKK..
Ik kan er nu niet meer over uit dat ik vroeger hele zomers in zee lagquote:Op donderdag 18 april 2019 22:42 schreef Recce het volgende:
[..]
In zee plassen is natuurlijk niet zo'n probleem, tenzij je een stampvol strand hebt met allemaal zeeplassers. Niet dat ik in zee zou plassen trouwens.
Slaap lekker conjoquote:Op donderdag 18 april 2019 22:42 schreef Prisha het volgende:
ok genoeg voor vandaag. Alvast weltrusten voor straks slaap lekker![]()
truste prish, ik ga ook zo kwam alleen even om de hoek kijken eigenlijkquote:Op donderdag 18 april 2019 22:42 schreef Prisha het volgende:
Slaap lekker!quote:Op donderdag 18 april 2019 22:42 schreef Prisha het volgende:
je kwam even een maggikruisje droppen, bedankt hèquote:Op donderdag 18 april 2019 22:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
truste prish, ik ga ook zo kwam alleen even om de hoek kijken eigenlijk
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
OOOOOOOOOH HOU OP DAT HAD IK VERDRONGEN
sweet dreams liefiesquote:Op donderdag 18 april 2019 22:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hallo mag ik zo naar bed zonder beelden in mijn hoofd?
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
je kwam even een maggikruisje droppen, bedankt hè
Je wil niet weten wat er op een boot zoal overboord gaat.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik kan er nu niet meer over uit dat ik vroeger hele zomers in zee lagin andermans pies en gorigheden
Ik zal maar niet zeggen wat mijn zusje deed in de zee en wat mijn moeder vervolgens zag drijven.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:42 schreef Recce het volgende:
[..]
In zee plassen is natuurlijk niet zo'n probleem, tenzij je een stampvol strand hebt met allemaal zeeplassers. Niet dat ik in zee zou plassen trouwens.
Wat te denken van alle pleziervaart, ik bedoel boten vanaf 6 meter of groter in de Maas, Merwede die een open toilet aan boord hebben.........Ga ja in de avond even lekker zwemmen, komt er zo een leuke drol langs je heen...quote:Op donderdag 18 april 2019 22:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja dat weet ik heel goed helaasquote:Op donderdag 18 april 2019 22:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat er op een boot zoal overboord gaat.
Slaap ze! Denk aan paintball !!quote:Op donderdag 18 april 2019 22:42 schreef Prisha het volgende:
zwemmen is ook gevaarlijk in een rivierquote:Op donderdag 18 april 2019 22:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Wat te denken van alle pleziervaart, ik bedoel boten vanaf 6 meter of groter in de Maas, Merwede die een open toilet aan boord hebben.........Ga ja in de avond even lekker zwemmen, komt er zo een leuke drol langs je heen...
In een rivier ga je vissen.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Wat te denken van alle pleziervaart, ik bedoel boten vanaf 6 meter of groter in de Maas, Merwede die een open toilet aan boord hebben.........Ga ja in de avond even lekker zwemmen, komt er zo een leuke drol langs je heen...
Jaren met veel plezier.quote:
Ze is iig bekend met de rode zee.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze is iig bekend met de rode zee.
Ik heb veel aan zeilen gedaan, maar dat is ook alweer lang geleden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |