Proost!quote:Op donderdag 18 april 2019 21:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Speciaal voor deze 40+ gelegenheid heb ik een Bronckhorster Dubbelganger opengetrokken.
Niet onaardig, lekker bittertje, maar toch wat aan de vlakke kant. 7,5 %.
pffff. Dom mens. Ik kan t veel beterquote:Op donderdag 18 april 2019 21:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja geen leuk mens. Maar klússen dat ze kon!
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:58 schreef chufi het volgende:
Live vanuit SpainStaat er weer een kerk in de fik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Werd altijd bloedje geil als ze een decoupeerzaag ter hand nam. Ze keek er ook zo lekker streng en toch nonchalant bij.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja geen leuk mens. Maar klússen dat ze kon!
Dat ga jij dik winnen uiteraard!quote:Op donderdag 18 april 2019 21:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
owjjj hoe was dat? leuk? Deed het pijn? Ik ga Paintball Jungle doen. Geen idee wat ik moet verwachten
Dat drinkt wel beter.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
pffff. Dom mens. Ik kan t veel beterZe wist niet eens wat een waterpomptang was...kwam ze met een baco aanzetten
Ik hoop dat Myrna volgend jaar Maria mag spelenquote:Op donderdag 18 april 2019 21:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Sorry, heb daar helemaal niets bij.
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:58 schreef chufi het volgende:
Live vanuit SpainHou laat gaat ze janken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Werd altijd bloedje geil als ze een decoupeerzaag ter hand nam. Ze keek er ook zo lekker streng en toch nonchalant bij.
Ik ook niet. Eerste keer was leuk..daarna zo'n hype geworden. Bah bah. Oh, hey...gaan jullie óók naar THE passion?quote:Op donderdag 18 april 2019 21:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Sorry, heb daar helemaal niets bij.
bacoshamingquote:Op donderdag 18 april 2019 22:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
pffff. Dom mens. Ik kan t veel beterZe wist niet eens wat een waterpomptang was...kwam ze met een baco aanzetten
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Werd altijd bloedje geil als ze een decoupeerzaag ter hand nam. Ze keek er ook zo lekker streng en toch nonchalant bij.
Het bier stijgt nu al naar je hoofdquote:Op donderdag 18 april 2019 22:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
uiteraardquote:
De vermoorde onschuld.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik hoop dat Myrna volgend jaar Maria mag spelen
quote:
quote:
Dit is mij nooit opgevallenquote:Op donderdag 18 april 2019 22:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
je klinkt als een schuimpjequote:
Allemaal op VHS?quote:Op donderdag 18 april 2019 22:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb het ook nooit online gezet.
Aan het eind van de processie..... misschienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow je hebt het over jezelfquote:Op donderdag 18 april 2019 22:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb het ook nooit online gezet.
De buren van mijn nichtje hebben aan dat kut programma meegedaan en die zijn daardoor met behoorlijke schulden blijven zitten.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
handicapquote:Op donderdag 18 april 2019 22:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Helemaal eerlijk is het niet, maar je mag ook wel eens voordeel hebben van je handicap.
Dat wordt hier blijkbaar niet gewaardeerdquote:Op donderdag 18 april 2019 22:03 schreef Amphorapotje het volgende:
Wel leuk dat Myrna met een lekker drankje kwam ipv een waterpomptang.
ik ookquote:Op donderdag 18 april 2019 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow je hebt het over jezelf![]()
Ik dacht dat je bedoelde dat Myrna geil werd als ze een decoupeerzaag ter hand nam.
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Aan het eind van de processie..... misschienwow creepy afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Geen idee, ik keek nietquote:Op donderdag 18 april 2019 22:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gebruikte ze wel ooit een decoupeerzaag?
dacht ik ook...dat bedoelde ie toch? toch????quote:Op donderdag 18 april 2019 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow je hebt het over jezelf![]()
Ik dacht dat je bedoelde dat Myrna geil werd als ze een decoupeerzaag ter hand nam.
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Aan het eind van de processie..... misschienDit ziet er best eng uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ja! Dat zag je Ed en Willem nou nooit eens doen.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:03 schreef Amphorapotje het volgende:
Wel leuk dat Myrna met een lekker drankje kwam ipv een waterpomptang.
Gefeliciteerd Eend!quote:Op donderdag 18 april 2019 20:18 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik had best wel een goede dag vandaag. Kontrakt getekend en een kennismaking met de directeur gehad.
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja! Dat zag je Ed en Willem nou nooit eens doen.
Dat waren Bevers van de rode knoop.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja! Dat zag je Ed en Willem nou nooit eens doen.
Nu begrijp ik dat Lucky geil werd als Myrna met de decoupeerzaag kwam.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
dacht ik ook...dat bedoelde ie toch? toch????
arme kindjesquote:Op donderdag 18 april 2019 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit is nog redelijk ... KKK is er niets bij...
Moet eens leren om een zin met 'ik' te starten als het op mezelf slaat.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
dacht ik ook...dat bedoelde ie toch? toch????
Dank je FANN. Je schilderijtje heeft geluk gebracht.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu begrijp ik dat Lucky geil werd als MyrnaFixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. kwam.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Myrna was best lekker.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu begrijp ik dat Lucky geil werd als Myrna met de decoupeerzaag kwam.
Verbouwen loopt altijd mis.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De buren van mijn nichtje hebben aan dat kut programma meegedaan en die zijn daardoor met behoorlijke schulden blijven zitten.
Wie weet........quote:Op donderdag 18 april 2019 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je FANN. Je schilderijtje heeft geluk gebracht.
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit is nog redelijk ... KKK is er niets bij...
Ligt eraan wie of wat je verbouwd.quote:
Ja dat begrijp ik nu ook. Hoe zou het zijn als ze de kettingzaag ter hand neemtquote:Op donderdag 18 april 2019 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu begrijp ik dat Lucky geil werd als Myrna met de decoupeerzaag kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |