uiteraardquote:
De vermoorde onschuld.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik hoop dat Myrna volgend jaar Maria mag spelen
quote:
quote:
Dit is mij nooit opgevallenquote:Op donderdag 18 april 2019 22:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Werd altijd bloedje geil als ze een decoupeerzaag ter hand nam. Ze keek er ook zo lekker streng en toch nonchalant bij.
je klinkt als een schuimpjequote:
Allemaal op VHS?quote:Op donderdag 18 april 2019 22:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb het ook nooit online gezet.
Aan het eind van de processie..... misschienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow je hebt het over jezelfquote:Op donderdag 18 april 2019 22:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb het ook nooit online gezet.
De buren van mijn nichtje hebben aan dat kut programma meegedaan en die zijn daardoor met behoorlijke schulden blijven zitten.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Werd altijd bloedje geil als ze een decoupeerzaag ter hand nam. Ze keek er ook zo lekker streng en toch nonchalant bij.
handicapquote:Op donderdag 18 april 2019 22:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Helemaal eerlijk is het niet, maar je mag ook wel eens voordeel hebben van je handicap.
Dat wordt hier blijkbaar niet gewaardeerdquote:Op donderdag 18 april 2019 22:03 schreef Amphorapotje het volgende:
Wel leuk dat Myrna met een lekker drankje kwam ipv een waterpomptang.
ik ookquote:Op donderdag 18 april 2019 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow je hebt het over jezelf![]()
Ik dacht dat je bedoelde dat Myrna geil werd als ze een decoupeerzaag ter hand nam.
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Aan het eind van de processie..... misschienwow creepy afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |