oh hey dat klinkt goedquote:Op donderdag 18 april 2019 21:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer je klein bent is het lastiger om te raken
Ik wens je een prettig drinkenquote:Op donderdag 18 april 2019 21:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Speciaal voor deze 40+ gelegenheid heb ik een Bronckhorster Dubbelganger opengetrokken.
Niet onaardig, lekker bittertje, maar toch wat aan de vlakke kant. 7,5 %.
Ja geen leuk mens. Maar klússen dat ze kon!quote:Op donderdag 18 april 2019 21:57 schreef Deisyy het volgende:
Myrna is wel een mooie vrouw, maar ik vond haar altijd zo irritant blij.
Dank u!quote:Op donderdag 18 april 2019 21:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik wens je een prettig drinken![]()
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik doe alleen maar mee als ik met de M134 Minigun Paintball mag spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:58 schreef chufi het volgende:
Live vanuit SpainMaria gaat spontaan licht geven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, heb daar helemaal niets bij.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mooi om te zien hoe geïnspireerd jullie raken door de Passion
Ik schoot eens een stuiver uit iemands hand.quote:
Proost!quote:Op donderdag 18 april 2019 21:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Speciaal voor deze 40+ gelegenheid heb ik een Bronckhorster Dubbelganger opengetrokken.
Niet onaardig, lekker bittertje, maar toch wat aan de vlakke kant. 7,5 %.
pffff. Dom mens. Ik kan t veel beterquote:Op donderdag 18 april 2019 21:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja geen leuk mens. Maar klússen dat ze kon!
Live vanuit SpainStaat er weer een kerk in de fik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Werd altijd bloedje geil als ze een decoupeerzaag ter hand nam. Ze keek er ook zo lekker streng en toch nonchalant bij.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja geen leuk mens. Maar klússen dat ze kon!
Dat ga jij dik winnen uiteraard!quote:Op donderdag 18 april 2019 21:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
owjjj hoe was dat? leuk? Deed het pijn? Ik ga Paintball Jungle doen. Geen idee wat ik moet verwachten
Dat drinkt wel beter.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
pffff. Dom mens. Ik kan t veel beterZe wist niet eens wat een waterpomptang was...kwam ze met een baco aanzetten
Ik hoop dat Myrna volgend jaar Maria mag spelenquote:Op donderdag 18 april 2019 21:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Sorry, heb daar helemaal niets bij.
Live vanuit SpainHou laat gaat ze janken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Werd altijd bloedje geil als ze een decoupeerzaag ter hand nam. Ze keek er ook zo lekker streng en toch nonchalant bij.
Ik ook niet. Eerste keer was leuk..daarna zo'n hype geworden. Bah bah. Oh, hey...gaan jullie óók naar THE passion?quote:Op donderdag 18 april 2019 21:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Sorry, heb daar helemaal niets bij.
bacoshamingquote:Op donderdag 18 april 2019 22:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
pffff. Dom mens. Ik kan t veel beterZe wist niet eens wat een waterpomptang was...kwam ze met een baco aanzetten
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Werd altijd bloedje geil als ze een decoupeerzaag ter hand nam. Ze keek er ook zo lekker streng en toch nonchalant bij.
Het bier stijgt nu al naar je hoofdquote:Op donderdag 18 april 2019 22:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |