flinke blauwe plekkenquote:Op donderdag 18 april 2019 21:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
owjjj hoe was dat? leuk? Deed het pijn? Ik ga Paintball Jungle doen. Geen idee wat ik moet verwachten
WAAAAAT??? myrna?? ga wegquote:
Het is meer schrikken dat je geraakt bent dn dat het echt pijn deed haha.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
owjjj hoe was dat? leuk? Deed het pijn? Ik ga Paintball Jungle doen. Geen idee wat ik moet verwachten
Achterin de Daf. Beetje zo'n liev jochie in z'n reet prikken. Dat moet een kloothommel zijn geweest.quote:
Komen ze hard aan?quote:Op donderdag 18 april 2019 21:51 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Helm op met gelaatsbescherming, borstplaat, kan pijn doen.
Die stond toch ooit in de playboy?quote:Op donderdag 18 april 2019 21:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Myrna??? Die zag er altijd zo truttig en zijig uit
Ik durf niet te googlenquote:
quote:
Dat zijn de ergste. Helemaal de gelovigen.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat wel jaquote:Op donderdag 18 april 2019 21:51 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Helm op met gelaatsbescherming, borstplaat, kan pijn doen.
Stille wateren ......quote:Op donderdag 18 april 2019 21:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja 1x.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:49 schreef Prisha het volgende:
Heeft iemand hier ooit paintball gedaan?
quote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Die stond toch ooit in de playboy?
Dat weet ik dan weer
Vooraan in de kerk : Loof de Heer en neuck de buurvrouwquote:Op donderdag 18 april 2019 21:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zijn de ergste. Helemaal de gelovigen.
Zo indrukwekkend was het ook weer nietquote:
Mooi om te zien hoe geïnspireerd jullie raken door de Passionquote:Op donderdag 18 april 2019 21:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Vooraan in de kerk : Loof de Heer en neuck de buurvrouw
Dat beweerde ook niemandquote:Op donderdag 18 april 2019 21:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo indrukwekkend was het ook weer niet
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Vooraan in de kerk : Loof de Heer en neuck de buurvrouw
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mooi om te zien hoe geïnspireerd jullie raken door de Passion
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |