Als je ziet hoe ze eruit komen, geheel nat vanwege het water en helemaal onder de modder, hoe kouder hoe beter, dan drinken ze meer onder de heaters in de armytent.quote:
vieze gore mensenquote:Op donderdag 18 april 2019 22:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
uhhhhhhhllllll ja en als je er over nadenkt.. je zou nooit (ik niet iig) in iemand anders badwater gaan liggen maar wel in een zwembad waar HONDERDEN andere vieze gore mensen in hebben liggen stewen ewwwwwwwww
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
uhhhhhhhllllll ja en als je er over nadenkt.. je zou nooit (ik niet iig) in iemand anders badwater gaan liggen maar wel in een zwembad waar HONDERDEN andere vieze gore mensen in hebben liggen stewen ewwwwwwwww
Ja natuurlijk ze hebben al het vocht al hun lichaam uitgezekenquote:Op donderdag 18 april 2019 22:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als je ziet hoe ze eruit komen, geheel nat vanwege het water en helemaal onder de modder, hoe kouder hoe beter, dan drinken ze meer onder de heaters in de armytent.
Het lijkt me gaaf, ik hou er wel van. Minus het plassen dan.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als je ziet hoe ze eruit komen, geheel nat vanwege het water en helemaal onder de modder, hoe kouder hoe beter, dan drinken ze meer onder de heaters in de armytent.
Dat doe ik dus ook niet meer. Volgens mij heb ik al vijftien jaar niet gezwommen.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ach over sommige dingen moet je niet nadenken.quote:
Ik ken iemand die zegt bijna nooit thuis te douchen want ze gaat toch 1 à 2 keer per week zwemmen, en dan doucht ze daar wel. Maar dan gaat ze dus wel eerst met dat vieze gore vette walgelijke lichaam in het zwembad liggen.quote:
Dat is allemaal weg die plas, zeker als ze 10 rondjes door die waterplas hebben gereden.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het lijkt me gaaf, ik hou er wel van. Minus het plassen dan.
Visualiseren ontkom je vaak niet aan, al zou je het nog zo graag willen verdringen.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach over sommige dingen moet je niet nadenken.
GADVERDAMME.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zegt bijna nooit thuis te douchen want ze gaat toch 1 à 2 keer per week zwemmen, en dan doucht ze daar wel. Maar dan gaat ze dus wel eerst met dat vieze gore vette walgelijke lichaam in het zwembad liggen.
Nàh, dat is goor².quote:Op donderdag 18 april 2019 22:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zegt bijna nooit thuis te douchen want ze gaat toch 1 à 2 keer per week zwemmen, en dan doucht ze daar wel. Maar dan gaat ze dus wel eerst met dat vieze gore vette walgelijke lichaam in het zwembad liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil dit niet lezenquote:Op donderdag 18 april 2019 22:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hopelijk voegen ze nog wat extra chloor toe om haar smerigheid te compenseren.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
lek in je waterbed....quote:Op donderdag 18 april 2019 22:37 schreef Amphorapotje het volgende:
waterplas=waterbad, dat klinkt nu beter, qua context.
waterpoel dan.quote:
ieuwwww Tilquote:Op donderdag 18 april 2019 22:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:37 schreef chufi het volgende:
Puntmutsen met trommelsDit ziet er echt enorm fout uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:37 schreef chufi het volgende:
Puntmutsen met trommelsEn al die mensen die vinden dat elk jaar weer een goed idee en doen mee en gaan komen kijken en.. hoe danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM BAKSTEEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |