quote:Op donderdag 18 april 2019 22:24 schreef chufi het volgende:
Die nieuwe stylist van de Jostiband is wel heel edgySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Ietsjes noordelijkerquote:Op donderdag 18 april 2019 22:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb gegoogle-mapt...in de buurt van Amsterdam blijkbaar?
Mijn oudste dochter en haar man zitten ook in die branche, kevers rijden, 4x4 in de bossen, etc en vaak met een bbq erna. Leuke groepen meegemaakt daar. Veel lol. En met buggies door 50cm diep water heen, echt lachen daar.quote:
oeh dat klinkt ook gaafquote:Op donderdag 18 april 2019 22:25 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mijn oudste dochter en haar man zitten ook in die branche, kevers rijden, 4x4 in de bossen, etc en vaak met een bbq erna. Leuke groepen meegemaakt daar. Veel lol. En met buggies door 50cm diep water heen, echt lachen daar.
Ik neem aan dat Google dat beter weet dan ik.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb gegoogle-mapt...in de buurt van Amsterdam blijkbaar?
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Die nieuwe stylist van de Jostiband is wel heel edgy
da's wel een dingetje. Pampers om?quote:
Leuk! Iedereen die daarheen komt heeft natuurlijk zin in een leuke dag.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:25 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mijn oudste dochter en haar man zitten ook in die branche, kevers rijden, 4x4 in de bossen, etc en vaak met een bbq erna. Leuke groepen meegemaakt daar. Veel lol. En met buggies door 50cm diep water heen, echt lachen daar.
Sowieso SO naar de jostibandquote:Op donderdag 18 april 2019 22:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Jostiband puntmutsen parade.
En zeiken, dat doen ze gewoon in de overallquote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En zeiken, dat doen ze gewoon in de overall![]()
echt.
[..]
echt.
Vooral bedrijven en vrienden-groepen. Mannendag/vrouwendag, you name it.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Iedereen die daarheen komt heeft natuurlijk zin in een leuke dag.
TMI.quote:
[..]
echt.
[..]
echt.
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan doet het ook minder zeer als je geraakt wordt.
Gaaf zeg!quote:Op donderdag 18 april 2019 22:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Vooral bedrijven en vrienden-groepen. Mannendag/vrouwendag, you name it.
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan doet het ook minder zeer als je geraakt wordt.
Echt waar, ze krijgen allemaal een overall, als ze door die koude plas rijden met de buggie, hoor je van 99% dat ze moesten plassen.quote:
Bullwackie.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:29 schreef Prisha het volgende:
Sig denkt...ik gooi er maar een toepje in...
Er staan 8 douches en ze hebben 100 overall's !quote:Op donderdag 18 april 2019 22:28 schreef Prisha het volgende:
[..]lekker voor de volgende die zo'n ding aanmoet
EN DAN HOUDEN ZE DAT NIET INquote:Op donderdag 18 april 2019 22:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Echt waar, ze krijgen allemaal een overall, als ze door die koude plas rijden met de buggie, hoor je van 99% dat ze moesten plassen.
Live processiequote:Op donderdag 18 april 2019 22:29 schreef Prisha het volgende:
Sig denkt...ik gooi er maar een toepje in...
if you gotta go you gotta goquote:
En 25 wasmachines.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:30 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Er staan 8 douches en ze hebben 100 overall's !
Ze hebben vast een groot afdruiprek.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:30 schreef TillyB het volgende:
Gadverdamme dan heb je een overall aan waar al honderden andere mensen in hebben lopen pissen
Die worden gewassen natuurlijk.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:30 schreef TillyB het volgende:
Gadverdamme dan heb je een overall aan waar al honderden andere mensen in hebben lopen pissen
zoutkruisjequote:Op donderdag 18 april 2019 22:30 schreef TillyB het volgende:
uhhhhhhhllllll ja en als je er over nadenkt.. je zou nooit (ik niet iig) in iemand anders badwater gaan liggen maar wel in een zwembad waar HONDERDEN andere vieze gore mensen in hebben liggen stewen ewwwwwwwwwquote:Op donderdag 18 april 2019 22:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Het schijnt dat er ook veel geplast wordt in zwembaden.
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze hebben vast een groot afdruiprek.
Thx.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:13 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Succes met zonder goed dak, geeft>
Als je ziet hoe ze eruit komen, geheel nat vanwege het water en helemaal onder de modder, hoe kouder hoe beter, dan drinken ze meer onder de heaters in de armytent.quote:
vieze gore mensenquote:Op donderdag 18 april 2019 22:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
uhhhhhhhllllll ja en als je er over nadenkt.. je zou nooit (ik niet iig) in iemand anders badwater gaan liggen maar wel in een zwembad waar HONDERDEN andere vieze gore mensen in hebben liggen stewen ewwwwwwwww
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
uhhhhhhhllllll ja en als je er over nadenkt.. je zou nooit (ik niet iig) in iemand anders badwater gaan liggen maar wel in een zwembad waar HONDERDEN andere vieze gore mensen in hebben liggen stewen ewwwwwwwww
Ja natuurlijk ze hebben al het vocht al hun lichaam uitgezekenquote:Op donderdag 18 april 2019 22:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als je ziet hoe ze eruit komen, geheel nat vanwege het water en helemaal onder de modder, hoe kouder hoe beter, dan drinken ze meer onder de heaters in de armytent.
Het lijkt me gaaf, ik hou er wel van. Minus het plassen dan.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als je ziet hoe ze eruit komen, geheel nat vanwege het water en helemaal onder de modder, hoe kouder hoe beter, dan drinken ze meer onder de heaters in de armytent.
Dat doe ik dus ook niet meer. Volgens mij heb ik al vijftien jaar niet gezwommen.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ach over sommige dingen moet je niet nadenken.quote:
Ik ken iemand die zegt bijna nooit thuis te douchen want ze gaat toch 1 à 2 keer per week zwemmen, en dan doucht ze daar wel. Maar dan gaat ze dus wel eerst met dat vieze gore vette walgelijke lichaam in het zwembad liggen.quote:
Dat is allemaal weg die plas, zeker als ze 10 rondjes door die waterplas hebben gereden.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het lijkt me gaaf, ik hou er wel van. Minus het plassen dan.
Visualiseren ontkom je vaak niet aan, al zou je het nog zo graag willen verdringen.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach over sommige dingen moet je niet nadenken.
GADVERDAMME.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zegt bijna nooit thuis te douchen want ze gaat toch 1 à 2 keer per week zwemmen, en dan doucht ze daar wel. Maar dan gaat ze dus wel eerst met dat vieze gore vette walgelijke lichaam in het zwembad liggen.
Nàh, dat is goor².quote:Op donderdag 18 april 2019 22:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zegt bijna nooit thuis te douchen want ze gaat toch 1 à 2 keer per week zwemmen, en dan doucht ze daar wel. Maar dan gaat ze dus wel eerst met dat vieze gore vette walgelijke lichaam in het zwembad liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil dit niet lezenquote:Op donderdag 18 april 2019 22:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |