quote:
Waarom ga je daar gelijk verbouwen?quote:Op donderdag 18 april 2019 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was in die nieuwbouwwijk in Amersfoort.
hoe opquote:
Muren waren al bij voorbaat klote.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waarom ga je daar gelijk verbouwen?
het houdt niet op...niet vanzelfquote:
Vraag mij niet hoe het zat, het is al 30 jaar geleden.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waarom ga je daar gelijk verbouwen?
Succes met zonder goed dak, geeft>quote:Op donderdag 18 april 2019 22:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Muren waren al bij voorbaat klote.
Ik wil ook.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:13 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Succes met zonder goed dak, geeft>
geeft>quote:
quote:
Eerst schieten en daarna bbqquote:Op donderdag 18 april 2019 22:15 schreef Prisha het volgende:
vreemde slogan: Paintball Jungle. Killen en Grillen![]()
Wut?
Achter dikke boom kruipen en daarna BBQquote:Op donderdag 18 april 2019 22:15 schreef Prisha het volgende:
Wut?
maar niet wat je schiet op de bbq. Hoop ikquote:
Bijna bij alle sport-events.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:15 schreef Prisha het volgende:
Wut?
Ze gaan je op de steengrill gooien na afloop?quote:Op donderdag 18 april 2019 22:15 schreef Prisha het volgende:
Wut?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja daar ben ik ook bang voor. Barbarenquote:Op donderdag 18 april 2019 22:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze gaan je op de steengrill gooien na afloop?
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:16 schreef chufi het volgende:
GodsammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM BAKSTEEN
Gewoon niet verliezenquote:Op donderdag 18 april 2019 22:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja daar ben ik ook bang voor. Barbaren
Ze hebben weinig vlees aan jou dus je zal iig niet de enige zijn die gegrilld wordtquote:Op donderdag 18 april 2019 22:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja daar ben ik ook bang voor. Barbaren
Klinkt als Gilligan's Island.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:15 schreef Prisha het volgende:
Wut?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |