SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij mij...zeker wetenquote:
Heb gegoogle-mapt...in de buurt van Amsterdam blijkbaar?quote:Op donderdag 18 april 2019 22:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij ligt dat in Noord-Holland ergens.
Zijn ze afgeleid en kan ik ze allemaal afschietenquote:Op donderdag 18 april 2019 22:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is niet handig, dan kijkt iedereen naar je!
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:24 schreef chufi het volgende:
Die nieuwe stylist van de Jostiband is wel heel edgySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Ietsjes noordelijkerquote:Op donderdag 18 april 2019 22:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb gegoogle-mapt...in de buurt van Amsterdam blijkbaar?
Mijn oudste dochter en haar man zitten ook in die branche, kevers rijden, 4x4 in de bossen, etc en vaak met een bbq erna. Leuke groepen meegemaakt daar. Veel lol. En met buggies door 50cm diep water heen, echt lachen daar.quote:
oeh dat klinkt ook gaafquote:Op donderdag 18 april 2019 22:25 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mijn oudste dochter en haar man zitten ook in die branche, kevers rijden, 4x4 in de bossen, etc en vaak met een bbq erna. Leuke groepen meegemaakt daar. Veel lol. En met buggies door 50cm diep water heen, echt lachen daar.
Ik neem aan dat Google dat beter weet dan ik.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb gegoogle-mapt...in de buurt van Amsterdam blijkbaar?
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Die nieuwe stylist van de Jostiband is wel heel edgy
da's wel een dingetje. Pampers om?quote:
Leuk! Iedereen die daarheen komt heeft natuurlijk zin in een leuke dag.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:25 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mijn oudste dochter en haar man zitten ook in die branche, kevers rijden, 4x4 in de bossen, etc en vaak met een bbq erna. Leuke groepen meegemaakt daar. Veel lol. En met buggies door 50cm diep water heen, echt lachen daar.
Sowieso SO naar de jostibandquote:Op donderdag 18 april 2019 22:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Jostiband puntmutsen parade.
En zeiken, dat doen ze gewoon in de overallquote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En zeiken, dat doen ze gewoon in de overall![]()
echt.
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En zeiken, dat doen ze gewoon in de overall![]()
echt.
Vooral bedrijven en vrienden-groepen. Mannendag/vrouwendag, you name it.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Iedereen die daarheen komt heeft natuurlijk zin in een leuke dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |