Het was van dat...jeetje geen idee. Zo'n doorzichtige fles met een oranje tuut erop? Ik maakte ook altijd van die lijmballetjes ermeequote:Op donderdag 18 april 2019 21:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je hoeft geen banden te plakken om lijm te kunnen snuiven.
Met tuinbroek?quote:Op donderdag 18 april 2019 21:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar van Prisha verbaasd het met wel want dat is best een Myrna.
Deze :quote:Op donderdag 18 april 2019 21:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het was van dat...jeetje geen idee. Zo'n doorzichtige fles met een oranje tuut erop? Ik maakte ook altijd van die lijmballetjes ermee
Het heeft lang geduurd eer ik heb leren fietsen. Denk dat ik al een tijdje hier woonde. Fietsen was al lastig leren, laat staan banden plakken. Dat liet ik altijd doen.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Myrna?quote:Op donderdag 18 april 2019 21:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh ja meisjes kunnen dat niet. Ik moest ook altijd de band van mijn zusje plakken.quote:Op donderdag 18 april 2019 21:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh ja dikkke Amerikaanse otoos bloed ... die zien nooit een fiets in hun levenquote:Op donderdag 18 april 2019 21:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het heeft lang geduurd eer ik heb leren fietsen. Denk dat ik al een tijdje hier woonde. Fietsen was al lastig leren, laat staan banden plakken. Dat liet ik altijd doen.
Myrna Goossens? Ik wist niet dat zij bekend stond om haar bandplaktalent.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Myrna Goossens? Ik wist niet dat zij bekend stond om haar bandplaktalent.
Hoelang woon jij al in Nederland?quote:Op donderdag 18 april 2019 21:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het heeft lang geduurd eer ik heb leren fietsen. Denk dat ik al een tijdje hier woonde. Fietsen was al lastig leren, laat staan banden plakken. Dat liet ik altijd doen.
quote:Op donderdag 18 april 2019 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Myrna kon allesquote:Op donderdag 18 april 2019 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had ik toch de juiste Myrna in gedachtequote:Op donderdag 18 april 2019 21:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Goossen, de klusmuts van Eigen Huis en Tuin
en de schoolbus...die oranjegele dingenquote:Op donderdag 18 april 2019 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja dikkke Amerikaanse otoos bloed ... die zien nooit een fiets in hun leven
Zijn er meer?quote:Op donderdag 18 april 2019 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had ik toch de juiste Myrna in gedachte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |