quote:Op donderdag 18 april 2019 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
Niets is lekkerder dan thuis even de douche nemen.
Dan valt Zwarte Piet nog mee.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
En al die mensen die vinden dat elk jaar weer een goed idee en doen mee en gaan komen kijken en.. hoe dan
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:37 schreef chufi het volgende:
Puntmutsen met trommelsWat vind je er zelf van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Puntmutsen met trommelsJa, leuk en aardig, maar hoeveel graden is het daar inmiddels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
daar bestaan er meer van...op vakantie de figuren die eerst de zee volzeiken en dan ter afsluiting het zwembad induiken en dan zeggen: ik hoef niet meer te douchen want ik ben al in het zwembad geweestquote:Op donderdag 18 april 2019 22:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zegt bijna nooit thuis te douchen want ze gaat toch 1 à 2 keer per week zwemmen, en dan doucht ze daar wel. Maar dan gaat ze dus wel eerst met dat vieze gore vette walgelijke lichaam in het zwembad liggen.
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, leuk en aardig, maar hoeveel graden is het daar inmiddels?
Puntmutsen met trommelswaarom doen ze ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Ik heb ook nog een lekkere hoekbad om in te liggen.quote:
Ja maar wat ik al zei.. dit komt omdat de KKK die outfits hebben gekopieeerd en de hele wereld de asociatie heeft met de KKK..quote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 22:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
zoutkruisje is famous...maggikruisje niet maar net zoquote:
uuuuuuuuuuhlllllllllggggg mensen zijn zó goorquote:Op donderdag 18 april 2019 22:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
daar bestaan er meer van...op vakantie de figuren die eerst de zee volzeiken en dan ter afsluiting het zwembad induiken en dan zeggen: ik hoef niet meer te douchen want ik ben al in het zwembad geweest
Daar iets kouder , want dat ligt hoger en het waait daar ..quote:Op donderdag 18 april 2019 22:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In zee plassen is natuurlijk niet zo'n probleem, tenzij je een stampvol strand hebt met allemaal zeeplassers. Niet dat ik in zee zou plassen trouwens.quote:Op donderdag 18 april 2019 22:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
daar bestaan er meer van...op vakantie de figuren die eerst de zee volzeiken en dan ter afsluiting het zwembad induiken en dan zeggen: ik hoef niet meer te douchen want ik ben al in het zwembad geweest
Zonder KKK associatie ziet het er ook vrij vreemd uitquote:Op donderdag 18 april 2019 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar wat ik al zei.. dit komt omdat de KKK die outfits hebben gekopieeerd en de hele wereld de asociatie heeft met de KKK..
Dat mis ik weleensquote:Op donderdag 18 april 2019 22:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een lekkere hoekbad om in te liggen.
OOOOOOOOOH HOU OP DAT HAD IK VERDRONGENquote:Op donderdag 18 april 2019 22:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
zoutkruisje is famous...maggikruisje niet maar net zo
Hallo mag ik zo naar bed zonder beelden in mijn hoofd?quote:Op donderdag 18 april 2019 22:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
zoutkruisje is famous...maggikruisje niet maar net zo
Wat hebben ze te verbergen?quote:Op donderdag 18 april 2019 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar wat ik al zei.. dit komt omdat de KKK die outfits hebben gekopieeerd en de hele wereld de asociatie heeft met de KKK..
Ik kan er nu niet meer over uit dat ik vroeger hele zomers in zee lagquote:Op donderdag 18 april 2019 22:42 schreef Recce het volgende:
[..]
In zee plassen is natuurlijk niet zo'n probleem, tenzij je een stampvol strand hebt met allemaal zeeplassers. Niet dat ik in zee zou plassen trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |