Was iedereen maar zo aardig als jijquote:
Bedankt maat.quote:Op woensdag 17 april 2019 09:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@:GGMM gefeliciteerd met de volgende ronde ouwe reus.
Vanavond chest/triceps/buikquote:Op woensdag 17 april 2019 09:35 schreef Tarado het volgende:
bij uitzondering vandaag trainen, kan vrijdag niet en beetje alcohol verdampen is toch wel nuttig
zo de beuk erinquote:Op woensdag 17 april 2019 09:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanavond chest/triceps/buik
Morgen legday ( @:Doublepain )
Zaterdag rust.
Zondag Rug/biceps
6 dagen gepland deze week.
Vergeet Yvon Jaspers niet met haar meltdown in Pauw.quote:Op woensdag 17 april 2019 09:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Het was niet de week van de dames. Eerste de Notre Dame en gister de Oude Dame.
De Boeren Dame. Ik las iets dat ze het had over verdriet en allemaal onzin terwijl de ouders van Anne Faber erbij zaten?quote:Op woensdag 17 april 2019 09:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vergeet Yvon Jaspers niet met haar meltdown in Pauw.
Ze is jarenlang betaald door 1 of ander veevoederbedrijf wat ffs forfarmers heet terwijl ze ook al voor 2 ton op de loonlijst staat voor BZV. IPV begrijpen dat dat in deze tijd gewoon niet kan komt ze met allerlei bullshit dat heel nederland haar heeft laten vallen behalve de boeren die stonden altijd voor haar klaarquote:Op woensdag 17 april 2019 09:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
De Boeren Dame. Ik las iets dat ze het had over verdriet en allemaal onzin terwijl de ouders van Anne Faber erbij zaten?
goedquote:Op woensdag 17 april 2019 09:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe is het met jou dan, tyron?
@:tyron
Ze vond het zelf geen baan lolquote:Op woensdag 17 april 2019 09:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze is jarenlang betaald door 1 of ander veevoederbedrijf wat ffs forfarmers heet terwijl ze ook al voor 2 ton op de loonlijst staat voor BZV. IPV begrijpen dat dat in deze tijd gewoon niet kan komt ze met allerlei bullshit dat heel nederland haar heeft laten vallen behalve de boeren die stonden altijd voor haar klaar![]()
En idd met Wim Faber ook aan tafel en de notre dame brandend in Parijs. Ze kon wel huilen van het onrecht dat haar is aangedaan.
Wat een heks joh. Hopelijk kijkt er niemand meer naar.quote:Op woensdag 17 april 2019 09:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze is jarenlang betaald door 1 of ander veevoederbedrijf wat ffs forfarmers heet terwijl ze ook al voor 2 ton op de loonlijst staat voor BZV. IPV begrijpen dat dat in deze tijd gewoon niet kan komt ze met allerlei bullshit dat heel nederland haar heeft laten vallen behalve de boeren die stonden altijd voor haar klaar![]()
En idd met Wim Faber ook aan tafel en de notre dame brandend in Parijs. Ze kon wel huilen van het onrecht dat haar is aangedaan.
Bedankt Charlottequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, inderdaad dat viel me ook een beetje tegen.quote:Op woensdag 17 april 2019 09:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vreemd dat niemand van de kenners op twitter een goed antwoord had je op je vraag
ja wat een spektakelquote:Op woensdag 17 april 2019 09:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
prima maat. Met jou? Geweldig genoten zeker gisteren?
Ik was werken maat. Had gisteren dienst 12:00 tot 23:00 dus heb geen minuut gezien vd wedstrijd.quote:Op woensdag 17 april 2019 09:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja wat een spektakel
hopelijk volgende ronde ajax - tottenham
heb jij ondanks dat je niet fan bent ook kunnen genieten
11 uur werkenquote:Op woensdag 17 april 2019 09:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik was werken maat. Had gisteren dienst 12:00 tot 23:00 dus heb geen minuut gezien vd wedstrijd.
Rare techniek want zwart verdienen was nog erger geweestquote:Op woensdag 17 april 2019 09:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze snapte ook opeens niet wat een contract was.
Geniet ervan maat.quote:Op woensdag 17 april 2019 09:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja was pittig.
Maar vandaag beentjes omhoog lekker op de bank.
Ik heb geen RDR meerquote:Op woensdag 17 april 2019 10:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een potje koffie gezet en ga eens een paar uurtjes wat side quest en legendary beast hunten in Red Dead
Balen. Niet van plan zelf ps4tje van marktplaats ofzo te scoren?quote:
Nee eigenlijk totaal nietquote:Op woensdag 17 april 2019 10:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Balen. Niet van plan zelf ps4tje van marktplaats ofzo te scoren?
Is maar een half doosje lenteuitgave 3F tenslotte
RDRquote:Op woensdag 17 april 2019 10:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een potje koffie gezet en ga eens een paar uurtjes wat side quest en legendary beast hunten in Red Dead
Jurassic Park momenteel dus daar.quote:All life on Earth today evolved from creatures that thrived during an even greater UV radiation assault than Proxima-b and other nearby exoplanets currently endure. The Earth of 4 billion years ago was a chaotic, irradiated, hot mess. Yet in spite of this, life somehow gained a toehold and then expanded.
The same thing could be happening at this very moment on some of the nearest exoplanets, according to Kaltenegger and O'Malley-James.
Inderdaad.quote:Op woensdag 17 april 2019 09:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan dat wijf he.
Ook dat was weer een favorietje van mn ex-schoonouders. Wat een verschrikkelijke mensen waren dat toch.
quote:Op woensdag 17 april 2019 10:34 schreef GGMM het volgende:
Zo even op mijn gemak het hele live-topic doorgelezen.Nagenietengenot.
Wat vooral opviel is dat @:dj_day-v woedend was.
En er stonden nog een aantal TR's open ondanks dat @:onlogisch de hele avond aanwezig was.
Eigenlijk niks bijzonders dus.
netjesquote:Op woensdag 17 april 2019 10:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Een v-v-v-v-vier op een rij ligt voor het grijpen maar ik laat hem schieten.
Mijn TR afgehandeld?quote:Op woensdag 17 april 2019 10:34 schreef GGMM het volgende:
En er stonden nog een aantal TR's open ondanks dat @:onlogisch de hele avond aanwezig was.
Jammer Lans. Er is niks mis met een V-V-V-V-IER op een rijquote:Op woensdag 17 april 2019 10:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Een v-v-v-v-vier op een rij ligt voor het grijpen maar ik laat hem schieten.
Om dat trollen van hem?quote:Op woensdag 17 april 2019 10:57 schreef Caland het volgende:
Ik heb wel hardop moeten lachen om bianconeri
Wat een god
Die is wel serieus hoorquote:Op woensdag 17 april 2019 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Om dat trollen van hem?
Hij sloeg wat door waardoor het overduidelijk niet meer serieus was.
quote:Op woensdag 17 april 2019 10:34 schreef GGMM het volgende:
Dit is ook wel een pareltje, net na de 1-0.quote:
Hij is echt zo.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Om dat trollen van hem?
Hij sloeg wat door waardoor het overduidelijk niet meer serieus was.
Dat valt reuze mee. Jullie zijn wel erg bozig.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:20 schreef maxi-mus het volgende:
Dummie krijgt er van langs in het Ajax-topic.
quote:Op woensdag 17 april 2019 11:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee. Jullie zijn wel erg bozig.
Bijdrage geleverd.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:20 schreef maxi-mus het volgende:
Probeer dit maar niet weer.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Goed opletten, misschien kan je er van leren.
Dat viel mij ook al op ja. Opmerkelijk.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat de grote baas gewoon mee doet.
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:20 schreef maxi-mus het volgende:
Beest.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gym gesloopt.
@:doublepain
@:onlogisch
Benen/rug/hamstringsquote:Op woensdag 17 april 2019 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beest.
Wat stond er op het programma?
Oh jaquote:Op woensdag 17 april 2019 11:48 schreef maxi-mus het volgende:
Zenden ze vanavond weer Liverpool uit bij Veronica?
Ik neem aan van nietquote:Op woensdag 17 april 2019 11:48 schreef maxi-mus het volgende:
Zenden ze vanavond weer Liverpool uit bij Veronica?
@Doublepain @Lange_Lans @Mexicanobakker @Dj_Day-V @Coco.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:56 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk zou PSV in het belang van het Nederlandse voetbal gewoon de titel bewust moeten verspelen. Zodat Ajax zich volledig kan focussen op de Champions League.
Maar daar zullen ze zich in de provincie wel weer te groot voor voelen.
Was ook gewoon een mokderdomme actie.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Dit is ook wel een pareltje, net na de 1-0.
Ja, want De Ligt bepaalt waar de VAR naar kijkt.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Was ook gewoon een mokderdomme actie.
Helemaal omdat die VAR er nog naar ging kijken ook (lol) .
Zeg ik dat ergens? Idioot.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want De Ligt bepaalt waar de VAR naar kijkt.
Mokderdomme. Maar het was niet heel slim nee. Al veroordeel ik spelers meestal niet op één actie. Die VAR was wel erg raar ja.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Was ook gewoon een mokderdomme actie.
Helemaal omdat die VAR er nog naar ging kijken ook (lol) .
De laatste 4 wedstrijden van Ajax moeten wat mij betreft op papier worden afgedaan met een 3-0 overwinning voor Ajax.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:56 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk zou PSV in het belang van het Nederlandse voetbal gewoon de titel bewust moeten verspelen. Zodat Ajax zich volledig kan focussen op de Champions League.
Maar daar zullen ze zich in de provincie wel weer te groot voor voelen.
Ik denk dat dit rationeel gezien de beste oplossing is ja.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De laatste 4 wedstrijden van Ajax moeten wat mij betreft op papier worden afgedaan met een 3-0 overwinning voor Ajax.
Op dat moment was het wel redelijk kolderiek hoe hij met alle geweld Veltmannetje omver beukte waardoor Ronaldo vrij kon binnenkoppenquote:Op woensdag 17 april 2019 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mokderdomme. Maar het was niet heel slim nee. Al veroordeel ik spelers meestal niet op één actie. Die VAR was wel erg raar ja.
Dat was niet heel slim nee. Ik blijf er ook bij dat je bij een corner mensen bij de palen moet zetten. Vind het wel een groot nadeel bij de VAR dat je nooit echt zeker bent bij een goal.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Op dat moment was het wel redelijk kolderiek hoe hij met alle geweld Veltmannetje omver beukte waardoor Ronaldo vrij kon binnenkoppen.
Achteraf natuurlijk wel mondjes gesnoerd.
Vond die VAR trouwens wel god. Echt een verrijking voor het voetbal dat we niet constant gejank meer hebben over scheidsrechterlijke dwalingen..
En dit ja.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:06 schreef GGMM het volgende:
Ik erger me er wel ontzettend aan dat de regie de beelden waar de VAR naar kijkt tijdens het beslismoment niet op TV uitzendt. Dan kijken we 3 minuten lang naar de spelers die op het veld staan te wachten.
Snap ook niet goed waarom dat is, want naderhand laten ze het meteen zien.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:06 schreef GGMM het volgende:
Ik erger me er wel ontzettend aan dat de regie de beelden waar de VAR naar kijkt tijdens het beslismoment niet op TV uitzendt. Dan kijken we 3 minuten lang naar de spelers die op het veld staan te wachten.
was gewoon goed gedaan van Juve, het was niet alleen Ronaldo, Bonucci zet een goed blokquote:Op woensdag 17 april 2019 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mokderdomme. Maar het was niet heel slim nee. Al veroordeel ik spelers meestal niet op één actie. Die VAR was wel erg raar ja.
Klopt maar als je mensen bij de palen zet voorkom je zowel de 1-0 als de 1-2 van Ajax.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
was gewoon goed gedaan van Juve, het was niet alleen Ronaldo, Bonucci zet een goed blok
Ze tonen vaak wel direct de herhaling van het moment en dat is feitelijk wat de VAR ook ziet. Maar het mag allemaal wel wat sneller.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:06 schreef GGMM het volgende:
mwa voorkomen, je hebt wel meer kans jaquote:Op woensdag 17 april 2019 12:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klopt maar als je mensen bij de palen zet voorkom je zowel de 1-0 als de 1-2 van Ajax.
Uitstekende klacht.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:06 schreef GGMM het volgende:
Niet meer.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Snap ook niet goed waarom dat is, want naderhand laten ze het meteen zien.
Ik ga Pieter Zwart eens vragen dit na te gaan met statistiekjes. (of het loont om de palen te bezetten)quote:Op woensdag 17 april 2019 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa voorkomen, je hebt wel meer kans ja
Dit ja. VAR moet leidend worden.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze tonen vaak wel direct de herhaling van het moment en dat is feitelijk wat de VAR ook ziet. Maar het mag allemaal wel wat sneller.
Die scheidsrechter moet ook gewoon direct op de VAR af kunnen gaan middels zijn oortje en niet eerst zelf nog eens gaan controleren aan de zijkant.
quote:Op woensdag 17 april 2019 12:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, want de VAR maakt nooit fouten.
Er zitten twee gasten eindeloos uit alle hoeken en standen naar de herhaling van een specifieke situatie te kijken.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Goede inhoudelijke reactie Elan. Megadebiel.
Gast, kijk je nooit wedstrijden ofzo? Bijna wekelijks blundert er een VAR in de eredivisiequote:Op woensdag 17 april 2019 12:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Er zitten twee gasten eindeloos uit alle hoeken en standen naar de herhaling van een specifieke situatie te kijken.
De kans dat ze daarbij iets over het hoofd zien is ongeveer gelijk aan de kans dat jij op dit forum een zinvolle reactie post.
In de eredivisie gaat er wel meer mis, we hadden het dan ook over het VAR-optreden in de CL.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Gast, kijk je nooit wedstrijden ofzo? Bijna wekelijks blundert er een VAR in de eredivisie.
Wat is daar precies het verschil tussen dan?quote:Op woensdag 17 april 2019 12:34 schreef Elan het volgende:
[..]
In de eredivisie gaat er wel meer mis, we hadden het dan ook over het VAR-optreden in de CL.
ik vind ook dat het leidend moet worden maar dan moet je ook de beelden in het stadion laten zienquote:Op woensdag 17 april 2019 12:34 schreef Elan het volgende:
[..]
In de eredivisie gaat er wel meer mis, we hadden het dan ook over het VAR-optreden in de CL.
Ja, nu pakken veel mensen een mobiel om te kijken of er iets aan de hand was waardoor de VAR moet ingrijpen.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind ook dat het leidend moet worden maar dan moet je ook de beelden in het stadion laten zien
Niveau.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat is daar precies het verschil tussen dan?
Ah, hopelijk. Tja.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Niveau.
Openlijk geblunder van de VAR zoals bij VVV -Ajax zal je mag je toch hopelijk in de CL niet snel tegenkomen.
De VAR is gister meerdere keren in het live topic teringhard uitgelachen.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:44 schreef Elan het volgende:
Kwalitatief goede scheidsrechters helpen natuurlijk ook mee. Als je constant als VAR constant de verkeerde inschattingen van scheidsrechters moet corrigeren wekt dat vanzelf fouten, en ergernis in de hand in het stadion en bij de kijkers.
Die van gisteren deed dat behoorlijk goed allemaal waardoor zo'n VAR daadwerkelijk een aanwinst is. Hij had het goed in de smiezen.
Dat zal hem leren.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
De VAR is gister meerdere keren in het live topic teringhard uitgelachen.
Door bianconeri zeker.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
De VAR is gister meerdere keren in het live topic teringhard uitgelachen.
Nee, door iedereen eigenlijk welquote:Op woensdag 17 april 2019 12:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Door bianconeri zeker.
Die was het toch al niet helemaal eens met de hele gang van zaken.
Niet gezien.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, door iedereen eigenlijk wel.
Je kunt dus zo als VAR aan de slagquote:Op woensdag 17 april 2019 12:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, door iedereen eigenlijk wel.
Ik heb echt geen zin om het terug te zoeken, maar het was echt wel zo.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het nagelezen zei ik al.
Niemand die de VAR uitlachte. (Zou ook niet weten waarom)
Ik heb het ook nagelezen en kon ook niks vinden. Blijkbaar zit Scrummie te liegen.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het nagelezen zei ik al.
Niemand die de VAR uitlachte. (Zou ook niet weten waarom)
Nu ben ik woest.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb het ook nagelezen en kon ook niks vinden. Blijkbaar zit Scrummie te liegen.
Wow rustig.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen zin om het terug te zoeken, maar het was echt wel zo.
Maar goed, omdat ik geen zin heb om het terug te zoeken wil ik je best gelijk geven.
Elan en GGMM; de VAR was fantastisch gisteren.
Raar.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb het ook nagelezen en kon ook niks vinden. Blijkbaar zit Scrummie te liegen.
Voor jou een vraag, voor mij een weet.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar.
Dan ga je je gelijk afvragen als hij hier al over liegt, waar liegt hij dan nog meer over?
HEET HIJ EIGENLIJK WEL SCRUMMIE
Negersexquote:Op woensdag 17 april 2019 11:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:doublepain @:lange_lans @:mexicanobakker @:dj_day-v @:coco.
In eerste instantie leek Blind hands te maken, maar bij nader inzien hadden zowel scheids en VAR het goed gezien.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wow rustig.
Ik vond dat moment bij de goal van Juve gek, waarom de VAR de scheids liet kijken.
Maar verder vond ik de VAR weinig fout doen eigenlijk.
Wat, op het laatst?quote:Op woensdag 17 april 2019 13:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In eerste instantie leek Blind hands te maken, maar bij nader inzien hadden zowel scheids en VAR het goed gezien.
Uh, dat zeg ik toch?quote:Op woensdag 17 april 2019 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat, op het laatst?
Hij hield z'n arm gewoon langs z'n lichaam, dus om daar geen penalty voor te geven lijkt me nogal logisch ja.
Tja verouderde systemen ookquote:Op woensdag 17 april 2019 13:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)uit-dan-begroot.html
Gras is groen.
Zat even wat te kijken van de Cassini-missie en die maan waar ze vloeibaar water hebben gevonden, Enceladus . Eind van dit jaar valt de beslissing voor een missie daar naar toequote:Op woensdag 17 april 2019 13:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)uit-dan-begroot.html
Gras is groen.
Je doelde met je opmerking "gras is groen" op een overheids ICT project dat faalt toch?quote:
Waarom zo lang wachten, ik zeg nu al ja! Dat zou erg gaaf zijn. En dan foto's/video's maken.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zat even wat te kijken van de Cassini-missie en die maan waar ze vloeibaar water hebben gevonden, Enceladus . Eind van dit jaar valt de beslissing voor een missie daar naar toe
https://spacenews.com/nas(...)d-enceladus-mission/
Jazeker.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Je doelde met je opmerking "gras is groen" op een overheids ICT project dat faalt toch?
Horen we sowieso al wel bij hoorquote:Op woensdag 17 april 2019 13:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Als ze daar leven gaan vinden, horen wij bij de mensheid die kan zeggen 'we weten zeker dat er buitenaards leven is'. Grandioos.
Er is toch nog nooit 100% zekerheid, zolang we het zelf nergens aantreffen? Of heb ik daarin nieuws gemist?quote:Op woensdag 17 april 2019 14:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Horen we sowieso al wel bij hoor
Laatste 10 jaar ondertussen heelal zo groot geworden met zoveel planeten waar leven mogelijk is dat je toch al wel erg je best moet doen om te zeggen dat we de enige zijn. Statistisch gezien is de kans dat er geen buitenaards leven is wel erg klein.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Er is toch nog nooit 100% zekerheid, zolang we het zelf nergens aantreffen? Of heb ik daarin nieuws gemist?
Ah zo. Ja, je hebt gelijk dat de kans de afgelopen 10/15 jaar alleen maar groter is gewordenquote:Op woensdag 17 april 2019 14:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik bedoel we hebben het er vaker over hoe bizar groot het allemaal is met cijfers waar je niet eens met je voorstelling bij kan om dan te zeggen dat we de enige zijn uit die ontelbare mogelijkheden is een beetje raar.
Maar goed, je hebt natuurlijk gelijk als je zegt dat zo lang we niks gevonden hebben je ook niet kan zeggen dat er iets is.
Tokkiequote:Op woensdag 17 april 2019 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Neem trouwens aan dat iedereen lekker op de bank zit met een biertje om niks van brabantse pijl te missen?
Proleet.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Neem trouwens aan dat iedereen lekker op de bank zit met een biertje om niks van brabantse pijl te missen?
Ik plas in je moeders kontquote:Op woensdag 17 april 2019 14:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zal ik je eens even in je bek pissen?
nog 1quote:Op woensdag 17 april 2019 14:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dan denk ik toch eerder aan formule 1 of darts
Eens met Knutquote:Op woensdag 17 april 2019 14:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja wielrennen is de proleten sport
Vind ik ook.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens met deze man.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote:
quote:
Hoe moet ik me aangevallen voelen door deze 3 jokers?quote:
Aldus iemand uit Limburgquote:Op woensdag 17 april 2019 14:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoe moet ik me aangevallen voelen door deze 3 jokers?
Woont in Tilburg![]()
Nog nooit met een vrouw geweest![]()
Single dad met anorexia![]()
Not impressed to say the least.
Ah je neemt het voor Lenny op.quote:
Ik dacht eerst Alaphilippe maar die komt terug van pijntjes dus ik denk dat het voor Mathieu gaat zijn ja. Colbrelli is ook altijd goed in de BP.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat denk jij ervan vanmiddag goede wielervriend van me? MvdP overwinning alvast voor AGR?
Ik zat me te bedenken dat die nieuwe AGR finish echt precies op tijd is ingevoerd. Kunnen ze nu niks van zeggen maar is echt perfect voor Thieu. Had je dit jaar die finish verandert waren alle belgen viesmad geworden.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht eerst Alaphilippe maar die komt terug van pijntjes dus ik denk dat het voor Mathieu gaat zijn ja. Colbrelli is ook altijd goed in de BP.
Klopt ja.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zat me te bedenken dat die nieuwe AGR finish echt precies op tijd is ingevoerd. Kunnen ze nu niks van zeggen maar is echt perfect voor Thieu. Had je dit jaar die finish verandert waren alle belgen viesmad geworden.
Wielrennen was van het volk ja maar lijkt nu meer in de smaak te vallen bij het hogeropgeleide deel.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:54 schreef Tarado het volgende:
voetbal was ooit een elite sport, F1 trouwens ook, darten is dat zeker nooit geweest en wielrennen denk ik ook niet
Ja, je kan natuurlijk niet echt anders.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klopt ja.Hoewel ze op Sporza altijd wel ontzettend lovend zijn over MVP.
Je moet gewoon oppassen dat je niet teveel bier drinktquote:Op woensdag 17 april 2019 15:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik snap deze ook niet helemaal vriend @:Saind
Wat een slechte dig voor iemand die zich bij een verhuizing vooral zorgen maakt over de kratten die verplaatst moeten wordenquote:Op woensdag 17 april 2019 15:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Je moet gewoon oppassen dat je niet teveel bier drinkt
Is slecht voor de gezondheid
Hey dat betekent wel dat ik het nog niet opgedronken hadquote:Op woensdag 17 april 2019 15:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een slechte dig voor iemand die zich bij een verhuizing vooral zorgen maakt over de kratten die verplaatst moeten worden
hier verderquote:Op woensdag 17 april 2019 15:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Eigenlijk zie ik alleen iemand anders dan Mathieu winnen als hij valt of als de kopgroep vooruit blijft.
Edit: Graag even iemand posten voordat ik mn nieuwe post kan plaatsen
Edit2: "hier verder" oid is genoeg
het is dat ze lambiek hebbenquote:Op woensdag 17 april 2019 15:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Belgen die mathieu vooraan in het midden zetten![]()
![]()
Belgie is failliet
Altijd als ik vertel over maestrichts aajt en vraag of iemand weet wat geuze is blijft het angstvallig stilquote:
quote:Op woensdag 17 april 2019 15:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Altijd als ik vertel over maestrichts aajt en vraag of iemand weet wat geuze is blijft het angstvallig stil
Eens ja.quote:
Prima.quote:Op woensdag 17 april 2019 15:23 schreef onlogisch het volgende:
Is er trouwens nog een app bbq dit jaar?
#DTV
Die mensen zullen ook wel nooit van Saison ofzo gehoord hebben denk ik?quote:Op woensdag 17 april 2019 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens ja.
Maar toch niet eens weten of het gewoon niet drinken/niet lekker vinden is wel een verschil
Bespreek dat lekker in de app.quote:Op woensdag 17 april 2019 15:23 schreef onlogisch het volgende:
#DTV
Ik ben erbij hoorquote:Op woensdag 17 april 2019 15:23 schreef onlogisch het volgende:
#DTV
Daar begin ik al niet eens overquote:Op woensdag 17 april 2019 15:25 schreef Saind het volgende:
[..]
Die mensen zullen ook wel nooit van Saison ofzo gehoord hebben denk ik?
Waarom heb je mooi weer nodig bij het prikken van een datum?quote:Op woensdag 17 april 2019 15:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nice
Moeten maar eens een datum prikken als het goed weer is.
Dat prikt makkelijkerquote:Op woensdag 17 april 2019 15:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom heb je mooi weer nodig bij het prikken van een datum?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van dik houdtquote:
quote:Op woensdag 17 april 2019 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Van dik houdtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BLIJF GODVERDOMME VAN ZIJN POST AF!quote:Op woensdag 17 april 2019 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De mods van deze sc zijn echt lief
Als ik jouw hulp nodig heb laat ik dat wel even wetenquote:Op woensdag 17 april 2019 15:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
BLIJF GODVERDOMME VAN ZIJN POST AF!
@:GGMM
Lees de policyquote:Op woensdag 17 april 2019 15:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wist niet dat kancer een scheldwoord was.
TR meegepaktquote:Op woensdag 17 april 2019 15:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je weet wel meer niet, dom varken.
Bij mij op de hoek van de straat woont ook zo'n gek. Iedere ochtend om 07:00 uur als ik naar mijn werk ga staat hij al buiten met zijn heggenschaartje en andere tuinattributen.quote:Op woensdag 17 april 2019 15:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zagen jullie die helikopterbeelden was net een man die had in zn grasveldtuin precies een vierkantje getegeld voor zn caravan daar heb ik wel respect voor dat soort commitment.
Nouja ik heb er altijd wel respect voor als werklozen toch gewoon een normaal ritme aanhoudenquote:Op woensdag 17 april 2019 15:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij mij op de hoek van de straat woont ook zo'n gek. Iedere ochtend om 07:00 uur als ik naar mijn werk ga staat hij al buiten met zijn heggenschaartje en andere tuinattributen.
* Dourdenquote:Op woensdag 17 april 2019 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja ik heb er altijd wel respect voor als werklozen toch gewoon een normaal ritme aanhouden
@:drizzt_duorden
5 minutenquote:Op woensdag 17 april 2019 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
5 minuten nadat ik jou uitlach
Hardop gelachen.
Nou, er klopt geen zak van.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoiets toch
Ik lach jou zo vaak uit dat het ongetwijfeld zal kloppen.
Jammer dat ik je zo vaak moet corrigeren.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij dat zegt geloof ik het.
Bedankt voor het uitzoeken.
Klopt.quote:Op woensdag 17 april 2019 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het gesprek van de dag bij de koffieautomaat.
Bij Ajax gaat het over de halve finale CL, kampioenstrijd en de bekerfinale en bij Feyenoord zijn ze blij dat Martina weer fit is.quote:
Thuiskomen, beentjes omhoog en koers kijken.quote:Op woensdag 17 april 2019 17:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel genot zo even doordeweekse woensdag overdag
Je had v-v-v-v-vier op een rij kunnen hebben stakker.quote:
Knut vindt dat nogal kinderachtig. (Zei hij eerder vandaag.)quote:Op woensdag 17 april 2019 17:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je had v-v-v-v-vier op een rij kunnen hebben stakker.
Ja dit.quote:Op woensdag 17 april 2019 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Knut vindt dat voor domme mensen. (Zei hij vanmorgen.)
oh ik had geen idee joh!quote:Op woensdag 17 april 2019 17:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, laatste 3km nu op Sporza. (Brabantse pijl)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |