Wat een slechte dig voor iemand die zich bij een verhuizing vooral zorgen maakt over de kratten die verplaatst moeten wordenquote:Op woensdag 17 april 2019 15:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Je moet gewoon oppassen dat je niet teveel bier drinkt
Is slecht voor de gezondheid
Hey dat betekent wel dat ik het nog niet opgedronken hadquote:Op woensdag 17 april 2019 15:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een slechte dig voor iemand die zich bij een verhuizing vooral zorgen maakt over de kratten die verplaatst moeten worden
hier verderquote:Op woensdag 17 april 2019 15:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Eigenlijk zie ik alleen iemand anders dan Mathieu winnen als hij valt of als de kopgroep vooruit blijft.
Edit: Graag even iemand posten voordat ik mn nieuwe post kan plaatsen
Edit2: "hier verder" oid is genoeg
het is dat ze lambiek hebbenquote:Op woensdag 17 april 2019 15:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Belgen die mathieu vooraan in het midden zetten![]()
![]()
Belgie is failliet
Altijd als ik vertel over maestrichts aajt en vraag of iemand weet wat geuze is blijft het angstvallig stilquote:
quote:Op woensdag 17 april 2019 15:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Altijd als ik vertel over maestrichts aajt en vraag of iemand weet wat geuze is blijft het angstvallig stil
Eens ja.quote:
Prima.quote:Op woensdag 17 april 2019 15:23 schreef onlogisch het volgende:
Is er trouwens nog een app bbq dit jaar?
#DTV
Die mensen zullen ook wel nooit van Saison ofzo gehoord hebben denk ik?quote:Op woensdag 17 april 2019 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens ja.
Maar toch niet eens weten of het gewoon niet drinken/niet lekker vinden is wel een verschil
Bespreek dat lekker in de app.quote:Op woensdag 17 april 2019 15:23 schreef onlogisch het volgende:
Is er trouwens nog een app bbq dit jaar?
#DTV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |