Zat even wat te kijken van de Cassini-missie en die maan waar ze vloeibaar water hebben gevonden, Enceladus . Eind van dit jaar valt de beslissing voor een missie daar naar toequote:Op woensdag 17 april 2019 13:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)uit-dan-begroot.html
Gras is groen.

Je doelde met je opmerking "gras is groen" op een overheids ICT project dat faalt toch?quote:

Waarom zo lang wachten, ik zeg nu al ja! Dat zou erg gaaf zijn. En dan foto's/video's maken.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zat even wat te kijken van de Cassini-missie en die maan waar ze vloeibaar water hebben gevonden, Enceladus . Eind van dit jaar valt de beslissing voor een missie daar naar toe
https://spacenews.com/nas(...)d-enceladus-mission/

Jazeker.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Je doelde met je opmerking "gras is groen" op een overheids ICT project dat faalt toch?

Horen we sowieso al wel bij hoorquote:Op woensdag 17 april 2019 13:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Als ze daar leven gaan vinden, horen wij bij de mensheid die kan zeggen 'we weten zeker dat er buitenaards leven is'. Grandioos.

Er is toch nog nooit 100% zekerheid, zolang we het zelf nergens aantreffen? Of heb ik daarin nieuws gemist?quote:Op woensdag 17 april 2019 14:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Horen we sowieso al wel bij hoor

Laatste 10 jaar ondertussen heelal zo groot geworden met zoveel planeten waar leven mogelijk is dat je toch al wel erg je best moet doen om te zeggen dat we de enige zijn. Statistisch gezien is de kans dat er geen buitenaards leven is wel erg klein.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Er is toch nog nooit 100% zekerheid, zolang we het zelf nergens aantreffen? Of heb ik daarin nieuws gemist?

Ah zo. Ja, je hebt gelijk dat de kans de afgelopen 10/15 jaar alleen maar groter is gewordenquote:Op woensdag 17 april 2019 14:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik bedoel we hebben het er vaker over hoe bizar groot het allemaal is met cijfers waar je niet eens met je voorstelling bij kan om dan te zeggen dat we de enige zijn uit die ontelbare mogelijkheden is een beetje raar.
Maar goed, je hebt natuurlijk gelijk als je zegt dat zo lang we niks gevonden hebben je ook niet kan zeggen dat er iets is.

Tokkiequote:Op woensdag 17 april 2019 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Neem trouwens aan dat iedereen lekker op de bank zit met een biertje om niks van brabantse pijl te missen?

Proleet.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Neem trouwens aan dat iedereen lekker op de bank zit met een biertje om niks van brabantse pijl te missen?

Ik plas in je moeders kontquote:Op woensdag 17 april 2019 14:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zal ik je eens even in je bek pissen?

nog 1quote:Op woensdag 17 april 2019 14:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dan denk ik toch eerder aan formule 1 of darts

Eens met Knutquote:Op woensdag 17 april 2019 14:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja wielrennen is de proleten sport

Vind ik ook.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]

Eens met deze man.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]

quote:
quote:
Hoe moet ik me aangevallen voelen door deze 3 jokers?quote:

Aldus iemand uit Limburgquote:Op woensdag 17 april 2019 14:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoe moet ik me aangevallen voelen door deze 3 jokers?
Woont in Tilburg![]()
Nog nooit met een vrouw geweest![]()
Single dad met anorexia![]()
Not impressed to say the least.

Ah je neemt het voor Lenny op.quote:

Ik dacht eerst Alaphilippe maar die komt terug van pijntjes dus ik denk dat het voor Mathieu gaat zijn ja. Colbrelli is ook altijd goed in de BP.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat denk jij ervan vanmiddag goede wielervriend van me? MvdP overwinning alvast voor AGR?

Ik zat me te bedenken dat die nieuwe AGR finish echt precies op tijd is ingevoerd. Kunnen ze nu niks van zeggen maar is echt perfect voor Thieu. Had je dit jaar die finish verandert waren alle belgen viesmad geworden.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht eerst Alaphilippe maar die komt terug van pijntjes dus ik denk dat het voor Mathieu gaat zijn ja. Colbrelli is ook altijd goed in de BP.

Klopt ja.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zat me te bedenken dat die nieuwe AGR finish echt precies op tijd is ingevoerd. Kunnen ze nu niks van zeggen maar is echt perfect voor Thieu. Had je dit jaar die finish verandert waren alle belgen viesmad geworden.

Wielrennen was van het volk ja maar lijkt nu meer in de smaak te vallen bij het hogeropgeleide deel.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:54 schreef Tarado het volgende:
voetbal was ooit een elite sport, F1 trouwens ook, darten is dat zeker nooit geweest en wielrennen denk ik ook niet

Ja, je kan natuurlijk niet echt anders.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klopt ja.Hoewel ze op Sporza altijd wel ontzettend lovend zijn over MVP.

Je moet gewoon oppassen dat je niet teveel bier drinktquote:Op woensdag 17 april 2019 15:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik snap deze ook niet helemaal vriend @:Saind

Wat een slechte dig voor iemand die zich bij een verhuizing vooral zorgen maakt over de kratten die verplaatst moeten wordenquote:Op woensdag 17 april 2019 15:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Je moet gewoon oppassen dat je niet teveel bier drinkt
Is slecht voor de gezondheid

Hey dat betekent wel dat ik het nog niet opgedronken hadquote:Op woensdag 17 april 2019 15:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat een slechte dig voor iemand die zich bij een verhuizing vooral zorgen maakt over de kratten die verplaatst moeten worden

hier verderquote:Op woensdag 17 april 2019 15:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Eigenlijk zie ik alleen iemand anders dan Mathieu winnen als hij valt of als de kopgroep vooruit blijft.
Edit: Graag even iemand posten voordat ik mn nieuwe post kan plaatsen
Edit2: "hier verder" oid is genoeg

het is dat ze lambiek hebbenquote:Op woensdag 17 april 2019 15:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Belgen die mathieu vooraan in het midden zetten![]()
![]()
Belgie is failliet

Altijd als ik vertel over maestrichts aajt en vraag of iemand weet wat geuze is blijft het angstvallig stilquote:

quote:Op woensdag 17 april 2019 15:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Altijd als ik vertel over maestrichts aajt en vraag of iemand weet wat geuze is blijft het angstvallig stil

Eens ja.quote:

Prima.quote:Op woensdag 17 april 2019 15:23 schreef onlogisch het volgende:
Is er trouwens nog een app bbq dit jaar?
#DTV

Die mensen zullen ook wel nooit van Saison ofzo gehoord hebben denk ik?quote:Op woensdag 17 april 2019 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens ja.
Maar toch niet eens weten of het gewoon niet drinken/niet lekker vinden is wel een verschil

Bespreek dat lekker in de app.quote:Op woensdag 17 april 2019 15:23 schreef onlogisch het volgende:
Is er trouwens nog een app bbq dit jaar?
#DTV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |