Zat even wat te kijken van de Cassini-missie en die maan waar ze vloeibaar water hebben gevonden, Enceladus . Eind van dit jaar valt de beslissing voor een missie daar naar toequote:Op woensdag 17 april 2019 13:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)uit-dan-begroot.html
Gras is groen.
Je doelde met je opmerking "gras is groen" op een overheids ICT project dat faalt toch?quote:
Waarom zo lang wachten, ik zeg nu al ja! Dat zou erg gaaf zijn. En dan foto's/video's maken.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zat even wat te kijken van de Cassini-missie en die maan waar ze vloeibaar water hebben gevonden, Enceladus . Eind van dit jaar valt de beslissing voor een missie daar naar toe
https://spacenews.com/nas(...)d-enceladus-mission/
Jazeker.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Je doelde met je opmerking "gras is groen" op een overheids ICT project dat faalt toch?
Horen we sowieso al wel bij hoorquote:Op woensdag 17 april 2019 13:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Als ze daar leven gaan vinden, horen wij bij de mensheid die kan zeggen 'we weten zeker dat er buitenaards leven is'. Grandioos.
Er is toch nog nooit 100% zekerheid, zolang we het zelf nergens aantreffen? Of heb ik daarin nieuws gemist?quote:Op woensdag 17 april 2019 14:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Horen we sowieso al wel bij hoor
Laatste 10 jaar ondertussen heelal zo groot geworden met zoveel planeten waar leven mogelijk is dat je toch al wel erg je best moet doen om te zeggen dat we de enige zijn. Statistisch gezien is de kans dat er geen buitenaards leven is wel erg klein.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Er is toch nog nooit 100% zekerheid, zolang we het zelf nergens aantreffen? Of heb ik daarin nieuws gemist?
Ah zo. Ja, je hebt gelijk dat de kans de afgelopen 10/15 jaar alleen maar groter is gewordenquote:Op woensdag 17 april 2019 14:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik bedoel we hebben het er vaker over hoe bizar groot het allemaal is met cijfers waar je niet eens met je voorstelling bij kan om dan te zeggen dat we de enige zijn uit die ontelbare mogelijkheden is een beetje raar.
Maar goed, je hebt natuurlijk gelijk als je zegt dat zo lang we niks gevonden hebben je ook niet kan zeggen dat er iets is.
Tokkiequote:Op woensdag 17 april 2019 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Neem trouwens aan dat iedereen lekker op de bank zit met een biertje om niks van brabantse pijl te missen?
Proleet.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Neem trouwens aan dat iedereen lekker op de bank zit met een biertje om niks van brabantse pijl te missen?
Ik plas in je moeders kontquote:Op woensdag 17 april 2019 14:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zal ik je eens even in je bek pissen?
nog 1quote:Op woensdag 17 april 2019 14:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dan denk ik toch eerder aan formule 1 of darts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |