De VAR is gister meerdere keren in het live topic teringhard uitgelachen.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:44 schreef Elan het volgende:
Kwalitatief goede scheidsrechters helpen natuurlijk ook mee. Als je constant als VAR constant de verkeerde inschattingen van scheidsrechters moet corrigeren wekt dat vanzelf fouten, en ergernis in de hand in het stadion en bij de kijkers.
Die van gisteren deed dat behoorlijk goed allemaal waardoor zo'n VAR daadwerkelijk een aanwinst is. Hij had het goed in de smiezen.
Dat zal hem leren.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
De VAR is gister meerdere keren in het live topic teringhard uitgelachen.
Door bianconeri zeker.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
De VAR is gister meerdere keren in het live topic teringhard uitgelachen.
Nee, door iedereen eigenlijk welquote:Op woensdag 17 april 2019 12:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Door bianconeri zeker.
Die was het toch al niet helemaal eens met de hele gang van zaken.
Niet gezien.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, door iedereen eigenlijk wel.
Je kunt dus zo als VAR aan de slagquote:Op woensdag 17 april 2019 12:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, door iedereen eigenlijk wel.
Ik heb echt geen zin om het terug te zoeken, maar het was echt wel zo.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het nagelezen zei ik al.
Niemand die de VAR uitlachte. (Zou ook niet weten waarom)
Ik heb het ook nagelezen en kon ook niks vinden. Blijkbaar zit Scrummie te liegen.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb het nagelezen zei ik al.
Niemand die de VAR uitlachte. (Zou ook niet weten waarom)
Nu ben ik woest.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb het ook nagelezen en kon ook niks vinden. Blijkbaar zit Scrummie te liegen.
Wow rustig.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen zin om het terug te zoeken, maar het was echt wel zo.
Maar goed, omdat ik geen zin heb om het terug te zoeken wil ik je best gelijk geven.
Elan en GGMM; de VAR was fantastisch gisteren.
Raar.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb het ook nagelezen en kon ook niks vinden. Blijkbaar zit Scrummie te liegen.
Voor jou een vraag, voor mij een weet.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar.
Dan ga je je gelijk afvragen als hij hier al over liegt, waar liegt hij dan nog meer over?
HEET HIJ EIGENLIJK WEL SCRUMMIE
Negersexquote:Op woensdag 17 april 2019 11:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:doublepain @:lange_lans @:mexicanobakker @:dj_day-v @:coco.
In eerste instantie leek Blind hands te maken, maar bij nader inzien hadden zowel scheids en VAR het goed gezien.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wow rustig.
Ik vond dat moment bij de goal van Juve gek, waarom de VAR de scheids liet kijken.
Maar verder vond ik de VAR weinig fout doen eigenlijk.
Wat, op het laatst?quote:Op woensdag 17 april 2019 13:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In eerste instantie leek Blind hands te maken, maar bij nader inzien hadden zowel scheids en VAR het goed gezien.
Uh, dat zeg ik toch?quote:Op woensdag 17 april 2019 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat, op het laatst?
Hij hield z'n arm gewoon langs z'n lichaam, dus om daar geen penalty voor te geven lijkt me nogal logisch ja.
Tja verouderde systemen ookquote:Op woensdag 17 april 2019 13:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
https://tweakers.net/nieu(...)uit-dan-begroot.html
Gras is groen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |