Eens met Knutquote:Op woensdag 17 april 2019 14:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja wielrennen is de proleten sport
Vind ik ook.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eens met deze man.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote:
quote:
Hoe moet ik me aangevallen voelen door deze 3 jokers?quote:
Aldus iemand uit Limburgquote:Op woensdag 17 april 2019 14:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoe moet ik me aangevallen voelen door deze 3 jokers?
Woont in Tilburg![]()
Nog nooit met een vrouw geweest![]()
Single dad met anorexia![]()
Not impressed to say the least.
Ah je neemt het voor Lenny op.quote:
Ik dacht eerst Alaphilippe maar die komt terug van pijntjes dus ik denk dat het voor Mathieu gaat zijn ja. Colbrelli is ook altijd goed in de BP.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat denk jij ervan vanmiddag goede wielervriend van me? MvdP overwinning alvast voor AGR?
Ik zat me te bedenken dat die nieuwe AGR finish echt precies op tijd is ingevoerd. Kunnen ze nu niks van zeggen maar is echt perfect voor Thieu. Had je dit jaar die finish verandert waren alle belgen viesmad geworden.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik dacht eerst Alaphilippe maar die komt terug van pijntjes dus ik denk dat het voor Mathieu gaat zijn ja. Colbrelli is ook altijd goed in de BP.
Klopt ja.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zat me te bedenken dat die nieuwe AGR finish echt precies op tijd is ingevoerd. Kunnen ze nu niks van zeggen maar is echt perfect voor Thieu. Had je dit jaar die finish verandert waren alle belgen viesmad geworden.
Wielrennen was van het volk ja maar lijkt nu meer in de smaak te vallen bij het hogeropgeleide deel.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:54 schreef Tarado het volgende:
voetbal was ooit een elite sport, F1 trouwens ook, darten is dat zeker nooit geweest en wielrennen denk ik ook niet
Ja, je kan natuurlijk niet echt anders.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klopt ja.Hoewel ze op Sporza altijd wel ontzettend lovend zijn over MVP.
Je moet gewoon oppassen dat je niet teveel bier drinktquote:Op woensdag 17 april 2019 15:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik snap deze ook niet helemaal vriend @:Saind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |