Ik heb geen RDR meerquote:Op woensdag 17 april 2019 10:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een potje koffie gezet en ga eens een paar uurtjes wat side quest en legendary beast hunten in Red Dead
Balen. Niet van plan zelf ps4tje van marktplaats ofzo te scoren?quote:
Nee eigenlijk totaal nietquote:Op woensdag 17 april 2019 10:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Balen. Niet van plan zelf ps4tje van marktplaats ofzo te scoren?
Is maar een half doosje lenteuitgave 3F tenslotte
RDRquote:Op woensdag 17 april 2019 10:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een potje koffie gezet en ga eens een paar uurtjes wat side quest en legendary beast hunten in Red Dead
Jurassic Park momenteel dus daar.quote:All life on Earth today evolved from creatures that thrived during an even greater UV radiation assault than Proxima-b and other nearby exoplanets currently endure. The Earth of 4 billion years ago was a chaotic, irradiated, hot mess. Yet in spite of this, life somehow gained a toehold and then expanded.
The same thing could be happening at this very moment on some of the nearest exoplanets, according to Kaltenegger and O'Malley-James.
Inderdaad.quote:Op woensdag 17 april 2019 09:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan dat wijf he.
Ook dat was weer een favorietje van mn ex-schoonouders. Wat een verschrikkelijke mensen waren dat toch.
quote:Op woensdag 17 april 2019 10:34 schreef GGMM het volgende:
Zo even op mijn gemak het hele live-topic doorgelezen.Nagenietengenot.
Wat vooral opviel is dat @:dj_day-v woedend was.
En er stonden nog een aantal TR's open ondanks dat @:onlogisch de hele avond aanwezig was.
Eigenlijk niks bijzonders dus.
netjesquote:Op woensdag 17 april 2019 10:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Een v-v-v-v-vier op een rij ligt voor het grijpen maar ik laat hem schieten.
Mijn TR afgehandeld?quote:Op woensdag 17 april 2019 10:34 schreef GGMM het volgende:
En er stonden nog een aantal TR's open ondanks dat @:onlogisch de hele avond aanwezig was.
Jammer Lans. Er is niks mis met een V-V-V-V-IER op een rijquote:Op woensdag 17 april 2019 10:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Een v-v-v-v-vier op een rij ligt voor het grijpen maar ik laat hem schieten.
Om dat trollen van hem?quote:Op woensdag 17 april 2019 10:57 schreef Caland het volgende:
Ik heb wel hardop moeten lachen om bianconeri
Wat een god
Die is wel serieus hoorquote:Op woensdag 17 april 2019 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Om dat trollen van hem?
Hij sloeg wat door waardoor het overduidelijk niet meer serieus was.
quote:Op woensdag 17 april 2019 10:34 schreef GGMM het volgende:
Dit is ook wel een pareltje, net na de 1-0.quote:
Hij is echt zo.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Om dat trollen van hem?
Hij sloeg wat door waardoor het overduidelijk niet meer serieus was.
Dat valt reuze mee. Jullie zijn wel erg bozig.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:20 schreef maxi-mus het volgende:
Dummie krijgt er van langs in het Ajax-topic.
quote:Op woensdag 17 april 2019 11:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee. Jullie zijn wel erg bozig.
Bijdrage geleverd.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:20 schreef maxi-mus het volgende:
Dummie krijgt er van langs in het Ajax-topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |