Was iedereen maar zo aardig als jijquote:
Bedankt maat.quote:Op woensdag 17 april 2019 09:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@:GGMM gefeliciteerd met de volgende ronde ouwe reus.
Vanavond chest/triceps/buikquote:Op woensdag 17 april 2019 09:35 schreef Tarado het volgende:
bij uitzondering vandaag trainen, kan vrijdag niet en beetje alcohol verdampen is toch wel nuttig
zo de beuk erinquote:Op woensdag 17 april 2019 09:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanavond chest/triceps/buik
Morgen legday ( @:Doublepain )
Zaterdag rust.
Zondag Rug/biceps
6 dagen gepland deze week.
Vergeet Yvon Jaspers niet met haar meltdown in Pauw.quote:Op woensdag 17 april 2019 09:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Het was niet de week van de dames. Eerste de Notre Dame en gister de Oude Dame.
De Boeren Dame. Ik las iets dat ze het had over verdriet en allemaal onzin terwijl de ouders van Anne Faber erbij zaten?quote:Op woensdag 17 april 2019 09:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vergeet Yvon Jaspers niet met haar meltdown in Pauw.
Ze is jarenlang betaald door 1 of ander veevoederbedrijf wat ffs forfarmers heet terwijl ze ook al voor 2 ton op de loonlijst staat voor BZV. IPV begrijpen dat dat in deze tijd gewoon niet kan komt ze met allerlei bullshit dat heel nederland haar heeft laten vallen behalve de boeren die stonden altijd voor haar klaarquote:Op woensdag 17 april 2019 09:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
De Boeren Dame. Ik las iets dat ze het had over verdriet en allemaal onzin terwijl de ouders van Anne Faber erbij zaten?
goedquote:Op woensdag 17 april 2019 09:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Hoe is het met jou dan, tyron?
@:tyron
Ze vond het zelf geen baan lolquote:Op woensdag 17 april 2019 09:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze is jarenlang betaald door 1 of ander veevoederbedrijf wat ffs forfarmers heet terwijl ze ook al voor 2 ton op de loonlijst staat voor BZV. IPV begrijpen dat dat in deze tijd gewoon niet kan komt ze met allerlei bullshit dat heel nederland haar heeft laten vallen behalve de boeren die stonden altijd voor haar klaar![]()
En idd met Wim Faber ook aan tafel en de notre dame brandend in Parijs. Ze kon wel huilen van het onrecht dat haar is aangedaan.
Wat een heks joh. Hopelijk kijkt er niemand meer naar.quote:Op woensdag 17 april 2019 09:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze is jarenlang betaald door 1 of ander veevoederbedrijf wat ffs forfarmers heet terwijl ze ook al voor 2 ton op de loonlijst staat voor BZV. IPV begrijpen dat dat in deze tijd gewoon niet kan komt ze met allerlei bullshit dat heel nederland haar heeft laten vallen behalve de boeren die stonden altijd voor haar klaar![]()
En idd met Wim Faber ook aan tafel en de notre dame brandend in Parijs. Ze kon wel huilen van het onrecht dat haar is aangedaan.
Bedankt Charlottequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, inderdaad dat viel me ook een beetje tegen.quote:Op woensdag 17 april 2019 09:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vreemd dat niemand van de kenners op twitter een goed antwoord had je op je vraag
ja wat een spektakelquote:Op woensdag 17 april 2019 09:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
prima maat. Met jou? Geweldig genoten zeker gisteren?
Ik was werken maat. Had gisteren dienst 12:00 tot 23:00 dus heb geen minuut gezien vd wedstrijd.quote:Op woensdag 17 april 2019 09:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja wat een spektakel
hopelijk volgende ronde ajax - tottenham
heb jij ondanks dat je niet fan bent ook kunnen genieten
11 uur werkenquote:Op woensdag 17 april 2019 09:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik was werken maat. Had gisteren dienst 12:00 tot 23:00 dus heb geen minuut gezien vd wedstrijd.
Rare techniek want zwart verdienen was nog erger geweestquote:Op woensdag 17 april 2019 09:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze snapte ook opeens niet wat een contract was.
Geniet ervan maat.quote:Op woensdag 17 april 2019 09:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja was pittig.
Maar vandaag beentjes omhoog lekker op de bank.
Ik heb geen RDR meerquote:Op woensdag 17 april 2019 10:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een potje koffie gezet en ga eens een paar uurtjes wat side quest en legendary beast hunten in Red Dead
Balen. Niet van plan zelf ps4tje van marktplaats ofzo te scoren?quote:
Nee eigenlijk totaal nietquote:Op woensdag 17 april 2019 10:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Balen. Niet van plan zelf ps4tje van marktplaats ofzo te scoren?
Is maar een half doosje lenteuitgave 3F tenslotte
RDRquote:Op woensdag 17 april 2019 10:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb een potje koffie gezet en ga eens een paar uurtjes wat side quest en legendary beast hunten in Red Dead
Jurassic Park momenteel dus daar.quote:All life on Earth today evolved from creatures that thrived during an even greater UV radiation assault than Proxima-b and other nearby exoplanets currently endure. The Earth of 4 billion years ago was a chaotic, irradiated, hot mess. Yet in spite of this, life somehow gained a toehold and then expanded.
The same thing could be happening at this very moment on some of the nearest exoplanets, according to Kaltenegger and O'Malley-James.
Inderdaad.quote:Op woensdag 17 april 2019 09:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan dat wijf he.
Ook dat was weer een favorietje van mn ex-schoonouders. Wat een verschrikkelijke mensen waren dat toch.
quote:Op woensdag 17 april 2019 10:34 schreef GGMM het volgende:
Zo even op mijn gemak het hele live-topic doorgelezen.Nagenietengenot.
Wat vooral opviel is dat @:dj_day-v woedend was.
En er stonden nog een aantal TR's open ondanks dat @:onlogisch de hele avond aanwezig was.
Eigenlijk niks bijzonders dus.
netjesquote:Op woensdag 17 april 2019 10:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Een v-v-v-v-vier op een rij ligt voor het grijpen maar ik laat hem schieten.
Mijn TR afgehandeld?quote:Op woensdag 17 april 2019 10:34 schreef GGMM het volgende:
En er stonden nog een aantal TR's open ondanks dat @:onlogisch de hele avond aanwezig was.
Jammer Lans. Er is niks mis met een V-V-V-V-IER op een rijquote:Op woensdag 17 april 2019 10:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Een v-v-v-v-vier op een rij ligt voor het grijpen maar ik laat hem schieten.
Om dat trollen van hem?quote:Op woensdag 17 april 2019 10:57 schreef Caland het volgende:
Ik heb wel hardop moeten lachen om bianconeri
Wat een god
Die is wel serieus hoorquote:Op woensdag 17 april 2019 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Om dat trollen van hem?
Hij sloeg wat door waardoor het overduidelijk niet meer serieus was.
quote:Op woensdag 17 april 2019 10:34 schreef GGMM het volgende:
Dit is ook wel een pareltje, net na de 1-0.quote:
Hij is echt zo.quote:Op woensdag 17 april 2019 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Om dat trollen van hem?
Hij sloeg wat door waardoor het overduidelijk niet meer serieus was.
Dat valt reuze mee. Jullie zijn wel erg bozig.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:20 schreef maxi-mus het volgende:
Dummie krijgt er van langs in het Ajax-topic.
quote:Op woensdag 17 april 2019 11:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee. Jullie zijn wel erg bozig.
Bijdrage geleverd.quote:Op woensdag 17 april 2019 11:20 schreef maxi-mus het volgende:
Dummie krijgt er van langs in het Ajax-topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |