Snap ook niet goed waarom dat is, want naderhand laten ze het meteen zien.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:06 schreef GGMM het volgende:
Ik erger me er wel ontzettend aan dat de regie de beelden waar de VAR naar kijkt tijdens het beslismoment niet op TV uitzendt. Dan kijken we 3 minuten lang naar de spelers die op het veld staan te wachten.
was gewoon goed gedaan van Juve, het was niet alleen Ronaldo, Bonucci zet een goed blokquote:Op woensdag 17 april 2019 12:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mokderdomme. Maar het was niet heel slim nee. Al veroordeel ik spelers meestal niet op één actie. Die VAR was wel erg raar ja.
Klopt maar als je mensen bij de palen zet voorkom je zowel de 1-0 als de 1-2 van Ajax.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
was gewoon goed gedaan van Juve, het was niet alleen Ronaldo, Bonucci zet een goed blok
Ze tonen vaak wel direct de herhaling van het moment en dat is feitelijk wat de VAR ook ziet. Maar het mag allemaal wel wat sneller.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:06 schreef GGMM het volgende:
Ik erger me er wel ontzettend aan dat de regie de beelden waar de VAR naar kijkt tijdens het beslismoment niet op TV uitzendt. Dan kijken we 3 minuten lang naar de spelers die op het veld staan te wachten.
mwa voorkomen, je hebt wel meer kans jaquote:Op woensdag 17 april 2019 12:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klopt maar als je mensen bij de palen zet voorkom je zowel de 1-0 als de 1-2 van Ajax.
Uitstekende klacht.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:06 schreef GGMM het volgende:
Niet meer.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Snap ook niet goed waarom dat is, want naderhand laten ze het meteen zien.
Ik ga Pieter Zwart eens vragen dit na te gaan met statistiekjes. (of het loont om de palen te bezetten)quote:Op woensdag 17 april 2019 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa voorkomen, je hebt wel meer kans ja
Dit ja. VAR moet leidend worden.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze tonen vaak wel direct de herhaling van het moment en dat is feitelijk wat de VAR ook ziet. Maar het mag allemaal wel wat sneller.
Die scheidsrechter moet ook gewoon direct op de VAR af kunnen gaan middels zijn oortje en niet eerst zelf nog eens gaan controleren aan de zijkant.
quote:Op woensdag 17 april 2019 12:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, want de VAR maakt nooit fouten.
Er zitten twee gasten eindeloos uit alle hoeken en standen naar de herhaling van een specifieke situatie te kijken.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Goede inhoudelijke reactie Elan. Megadebiel.
Gast, kijk je nooit wedstrijden ofzo? Bijna wekelijks blundert er een VAR in de eredivisiequote:Op woensdag 17 april 2019 12:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Er zitten twee gasten eindeloos uit alle hoeken en standen naar de herhaling van een specifieke situatie te kijken.
De kans dat ze daarbij iets over het hoofd zien is ongeveer gelijk aan de kans dat jij op dit forum een zinvolle reactie post.
In de eredivisie gaat er wel meer mis, we hadden het dan ook over het VAR-optreden in de CL.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Gast, kijk je nooit wedstrijden ofzo? Bijna wekelijks blundert er een VAR in de eredivisie.
Wat is daar precies het verschil tussen dan?quote:Op woensdag 17 april 2019 12:34 schreef Elan het volgende:
[..]
In de eredivisie gaat er wel meer mis, we hadden het dan ook over het VAR-optreden in de CL.
ik vind ook dat het leidend moet worden maar dan moet je ook de beelden in het stadion laten zienquote:Op woensdag 17 april 2019 12:34 schreef Elan het volgende:
[..]
In de eredivisie gaat er wel meer mis, we hadden het dan ook over het VAR-optreden in de CL.
Ja, nu pakken veel mensen een mobiel om te kijken of er iets aan de hand was waardoor de VAR moet ingrijpen.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind ook dat het leidend moet worden maar dan moet je ook de beelden in het stadion laten zien
Niveau.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat is daar precies het verschil tussen dan?
Ah, hopelijk. Tja.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Niveau.
Openlijk geblunder van de VAR zoals bij VVV -Ajax zal je mag je toch hopelijk in de CL niet snel tegenkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |